AlexandraStrolia

Alla inlägg under maj 2010

Av Alexandra Strolia - 31 maj 2010 09:29

GOODMORNING!


Aw vaknade till av världens sötaste text från älskling, De gjorde mig på bra humör.Love you Baby! Och sitter och dricka COCA COLA till frukost.

Aleeex Style!! + Ringt Lita "THE LOOoooOt" och väckt henne med min dampröst Haha!!  Svär hon ville dö Ska snart ringa upp henne igen och möta henne.


Aw the Princess (Som hon kallar mig, HAHA ) & The LoOt Walking down the street..


:D:D:D

  

Av Alexandra Strolia - 30 maj 2010 23:02

HÄLLUZÄN!


Är på mycket bättre humör än innan iallafall. Fan vilka skuldkänslor jag har av att jag skrev så att jag inte pallade va omkring min farmor,farfar o pappa. Dom e så söta. Jag dog innan gick in till vardagsrummet och min gamla världens sötaste farfar sitter med farmor och pappa och kollar på Titanic med en New era keps !! Aw asså NEEEEJ jag ska ta bild!!

Ja lovar ni tror jag överdriver men jag har verkligen den GULLIGASTE OCH SÖÖÖÖTASTE GRANDPAPI I VÄRLDEN!!!


Jag kollade även på Bridget Jones Diary filmen med Nicki. 

Jag SVÄR hon tjejen är EXAKT Som mig HAHA..


#1 HON ÄR GALEN

#2 HON ÄR TVÄR KLUMPIG

#3 HON ÄR VIN OCH CIGG MISSBRUKARE

#4 HON KAN EJ LAGA MAT

#5 HON E SPECIELL PÅ SITT EGNA SÄTT

Hahahah till och med Nicki : Omg,Alex hon är EXAKT som dig!!


AHAHHAHAHA FUCK VAD FUL JAG ÄR!!!!!!!!

ORKA JAG GÅR IN FÖR DET -.-

     

Skit gullig film endå,sen har jag druckit ett mugg med vin.

Haha alkis! Så soft när mamma inte är hemma,Peaceful i hela lägenheten haha.Min pappa e så ostress o positiv , the too opposites till min mamma hon är stress o negativ. Men nu på senaste hon har varit värsta soft och snäll som fan för pappa är här.. Mamma är världens bästa människa egentligen,men jag förstår henne asså att uppfostra 3 tonårs-DAMP-tjejer helt ensam. De e väl klart man förlorar sitt huvud.

Men jag älskar henne endå mest i hela världen(K)


Gullig jag e Hahaha


Skön låt :)

Nu ska jag snart Sovis. Så sista inlägget för idag. 

Puss på er


Av Alexandra Strolia - 30 maj 2010 18:01

Wah asså pyskos jag pallar inte längre ha släkten här !! Känns som min pappa varit här i åår nu .. Jag pallar inte :( Fan glad på ett sätt att vi bor med mamma bara. Jag sitter på badrumsgolvet med datan i knäet + Nicki skurar badkaret För de morsdag HAHAA.

Jävla prisoners!


Min farmor,farfar,mormor,mormors kille,Pappa o Danielle sitter i köket Jag pallar INTE!!!! Jag gillar dem men jag klarar inte av att vara runt dem just nu. Det e jävligt soft bara att BARA bo med mamma Och systrarna,man kan fan gå runt naken. Måste fan ha värsta kläderna på mig nu + Ja kan inte röööka när jag vill eller något får Damp!!!


Ska äta en fet stor jävla falafel rulle nu 

Hahahahhaahaahahhaa

See ya!!

Av Alexandra Strolia - 30 maj 2010 15:45

  

1. Jag är så kort att till och med min Lil sis som e 95a är LÄNGRE!


2. Min farfars bror håller ett tal i gudfadern,Haha 


3. Jag hatar svenska shlager låtar av HELA MITT HJÄRTA


4. Jag tror ALDRIG jag kommer ha balle till att gifta mig och bo i samma hus med en kille, KOMMER BO MED EN TJEJKOMPIS!!


5. IFAALL, jag skulle gifta mig är det på STRANDEN jag ska gifta mig på och Smekmånaden ska jag ha i JAMAICA!


5. Jag ska skaffa mig en monkey som jag har hemma när jag e Vuxen.


6. Jag FATTAR INTE HUR TJEJER kan välja killar framför vänner!!


7. Jag MÅSTE DUSCHA varje dag, duschar jag inte på en dag känner jag mig så skabbig som om jag inte hade duschat på 2 veckor. Haha, jag e DUSCHFREAK!!


8. Jag har bääästa musiksmaket,eveer!


9. När jag har blivit kär i killar har jag oftast hållt det hemligt,Haha!


10. Min röst e som en radio,Kan aldrig sluta prata typ Hahaha


11. Enda sen jag har varit liten har jag typ ALDRIG haft kläder på mig när jag vart hemma Hahahaha! I LOVE HAVING BARA EN TJEJFAMILJ.


12. Jag e en av dom mest osäkraste människorna,egentligen.


13. Jag har mycket krav på mitt utseende haha.


14. Har tvär svårt egentligen att snacka med killar IRL fråga maj inte varfoor.


15. Jag håller avstånd från tjejkompisar för jag vet hur FALSKA alla är


16. Jag Berättar bara ALLT till min lilla syster, Ingen annan!!


17. Fuckad väder är dt värsta som finns ,enligt mig.


18. Jag är dum för jag pallar ej lyssna i Skolan och slösa min hjärna på tråkiga saker , Hahah


19. Jag dagdrömmer jäääävligt mycket.


20. Hade aldrig pallat ett MOGET förhållande,jag &jasco har världens mest handikappade roliga & bästa förhållande!


21. Jasco o min hund gör alltid mina dagar HAHA.


22. Jag gååååår typ BARA efter personlighet nu.


23. SLISKIGA DESPERATA KILLAR tycker jag e de äckligaste som finns!


24. Killar med bruna ögon hypnotiserar mig :D!


25. Linnen på killar e det SEXIGASTE som finns!!


26. MIN STÖRSTA SEXFANTASI är att ha sex mot väggen HAHAHAHAHAA


27. Jag klarar typ ej av ögonkontakt


28. När ja får fjärilar i magen spyr jag oftast HAHAHAHHAHA


29. Jag har TVÄR lätt att spy,äcklas av saker enkelt


30. Jag kan ALDRIG ha nagellack utan att bita av det Hahaha


31. Jag ska ha roligaste life ever så fort jag fyllt 18!

Av Alexandra Strolia - 30 maj 2010 13:56

GODMORRON


Fan vad TIRED jag e! Ytterst,ytterst,ytterst UTMATTAD!

HAHAHA, Yuck! Vilken homo jag är..


Igår:

Hämtade min farmoor & farfoor på flygplatsen och va tillbaks här hemma runt 8. FYFAAAAAN vad söt min grandpa e,man dör, Man vill ÄTA sönder den gulliga människan!! HELT gammal, byxorna uppdragna tvär högt, flintis med vitt fluff hår runt huvudet och världens gulligaste tjockaste ögonbryn. Han luta sitt HUVUD mot nicki i bilen FAN VA VI DOOOOOG HAN VA SÅ SÖT !! Sen vi satt och åt med dom och min grandpapi e helt galen i Nicki fråga mig inte varför och han viskade till henne vid matbordet: Hihi, "I think we mad alex jealous in the car!" Ba för han luta sitt GULLIGA huvud mot henne HAHAHHAHA Dog av skratt. Han är så konstig och FÖR söt!


Vid 9 tiden satt jag ute och snacka med Nicki + väntade på bex. Sen kom Bexi,vi fixade Vin och satt och snackade drunk samtal + Hade fun. Sen åkte vi in till Mcdonalds för vi va tvär hungriga och hade kul, jag dampade folk Haha. Kom hem runt 1 vi kom hem till mig och sen gick vi ut igen o jag kom hem klockan 5 på morgonen!

Hade smitit ut så fick KRYPA in på altanen,Gimme a Heey Besvärad Hund, HAHA. Men trodde ja skulle bli torskad, That's why


Mucho roligt va det ..Kunde ej sluta skratta 1 enda sekund...

Hahahaha Pyskos!!


Aja  så e det det ligger till när man är Damp drottningen själv

   

Wah dör av skratt tänker på va ja sa till en människa igår:

"De sägs att du är mäktig" 

Ja drev o drev Personen fatta ej och fatta ej

HAHAHAHA


Aja ska njuta av min CHIPS o sen ta en goodeli good good cigg_:)



Av Alexandra Strolia - 29 maj 2010 16:08

Heeeeeeeeeeey


Kom nyss från älskling! Hans gulliga papi körde mig,får PYSKOS på honom jag drar värsta o klappar hans huvud HAHA.. Nawi Gulligosh Bosnisk tomte :D


Jag och Baby låg i sängen hela dagen igår & hela idag och kramades och pussades. Kolla på Blair witch projekt fan vad den SÖG Haha!


Aww, jag fick en Ed hardy tröja av älskling som är skit fin och en versace parfym och en I love you hjärta. Så sööt e han ,Tack älskling! Visar senare :D


Jag ska duscha nu snart. Sen ska vi dra och hämta min FARMOR OCH FARFAR från flygplatsen Dun dun dun! Nu ska dem bo här dem också..

PyskooooooooooooooooooooooooooooooooooooS


Men ska ut med Beccis senare iallafall.

Ajaa see ya later :)

Av Alexandra Strolia - 28 maj 2010 18:11

Helloo. Lockat mitt hår, hållt på i 1 och en halv timma. Så jävla tjockt hår har jag. Det tar år, Haha. Ska hem till älskling nu och sova hos honom. Och vi ska dricka vin. Så vi ses imorrgon. Poss


     

Av Alexandra Strolia - 28 maj 2010 13:16

Vakna nyss sov en stund..

Tvär uttråkad o Seg.

Grå väder drar ner mig, allvar.

Det ska föreställa sommar.

Help a nigga out and give me sunshine

Vill vakna upp till Sol

Inte det här fattiga vädret! Hahahah


Vädret just nu behöver DABB 

  



  

KEN RING VI SYNS 6 JUNI :D



Igår va soft dag,kan man väl säga

Igår va typ min "Fredag" 

Haej jag har INGENTING att skriva.


Dammn this Haha!

Presentation


Mitt namn är Alexandra Strolia,är en Amerikansk tjej på 17 år och bor i Gbg. Skriver om mitt galna liv, handikappade tankar,texter och känslor. Läs o Njut.

My life in Words Baby,
Now jump up lets get
CRAZY!

My Life,Your Entertainment!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards