AlexandraStrolia

Alla inlägg under juli 2010

Av Alexandra Strolia - 31 juli 2010 19:27

Shuuuululu :)

Natten har börjat,nu känner jag mig Alive again. Har fixat mig nu. Ska dra till Rebecca vi ska dra och käka Pizza sen lite senare ikväll ska vi träffa Kompisar och dricka lite, Wiihuuuu  

Så gå ut & Ha roligt med er Också ;) Puss.

  

Av Alexandra Strolia - 31 juli 2010 16:17

Godmorron igeen.

Fan vad jag sover som en BJÖRN Haha Not Ok ,Fast de typ Rehab efter alla dygn jag har dygnat. Ska möta upp Becca en stund senare.I Really Need To Get Out. Jag blir för dead av att ba va hemma..

  

baby let me love you downnn
there's so many ways to love ya
baby i can break you downnn
there's so many ways to love ya

Av Alexandra Strolia - 31 juli 2010 13:22


Godmorron.Så dead jag e. Men det e Fan Lördag & skolan börjar om 20 dar. Jag måste kunna gå loss de sista av jag orkar för gör jag inte det kommer jag köpa en fet basooka när skolan börjar & jag kommer Skjuta mig i huvudet på grund av Ångest ... 


MEN Fuck Haha jag e Konstig nu. Jag har redan haft min mens men Beatch hormonerna har hållt sig kvar i min kropp. Jag e dead,bitchig och Irriterad haha.. Å jag vill inte.


Vi får se hur det blir med dagen iallafall,The streets of Falköping kallar,Fiiesta pågår där Haha..Men meen,blir iNTE det av måste iaf något roligt bli av..


Sommarlovet 10 Har varit mycket mer Soft & Roligare än dem andra Sommarlov Iallafall! Gått loss för fullt har man endåå :)

  


Av Alexandra Strolia - 27 juli 2010 02:41

 

FUUCK VAD LÄSKIG FACEBOOKS SPÅKULA & HOROSKOP E, Så sanna!

Fan vad jag älskar horoskop,Alltid gjort. När ja får tatuera mig tror jag att jag ska tatuera ett lejon någonstans. D mitt stjärntecken, D syns rakt igenom right? Hahaha!


Haahah Fan ja satt o kolla en film där Brad pitt e med,

Han va helt ung då. Fan va jag dog, så jävla HET!

Mmmm, I would do him in a heart beat! HAHAHA ..



 


 

Yeaah Yeaah. Vill ni veta min dag?

Jag vakna halv 4 på eftermiddan - Lazy bitch.Se

Jag ligger i sängen hela daaaan.

Jag käkar Mcdonalds i sängen, TJOOCK Haha!

Jag kollar filmer & forstätter ligga i Zängen.

O snart blir de Deck i Sängen!
Pussss



Av Alexandra Strolia - 26 juli 2010 23:36

jag vill ha kärlek så mycket,men mit hjärta har blivit som en robot för Kärlek. Ena sekunden vill jag och Andra Sekunden när jag väl har allt jag vill ha runt pekfingret vill jag bara springa därifrån. Jag e så förvirrad,va e de för fel på mig?


Men nu saknar jag kärlek så mycket.

Ikväll vill jag mer än allt annat någon ska hålla om mig.

Ikväll vill jag mer än allt annat ha någon som kysser mig,

håller om mig

&

Älskar mig


  

And I need you now tonight

And I need you more than ever 
And if you'll only hold me tight 
We'll be holding on forever 
And we'll only be making it right 
Cause we'll never be wrong together 
We can take it to the end of the line 
Your love is like a shadow on me all of the time 
I don't know what to do and I'm always in the dark 
We're living in a powder keg and giving off sparks 
I really need you tonight 
Forever's gonna start tonight 
Forever's gonna start tonight


Av Alexandra Strolia - 26 juli 2010 19:31

    

Av Alexandra Strolia - 25 juli 2010 11:40

Goodmorgon Danmark Haha


Va roligt vi har haft, firat Shwans kompis 3 dar i streck! Va vi har skrattat Haha. Idag ska vi åka hem ,fast ska runt staden lite. O dra forbi Christiana igen, va soooft de e der. De e som himlen HAHAHA.

 

 

Roligaste Sommarlovet har de varit, VILKA MINNEN!!


Pusss!!

 

Your On My Mind All The Time  

Av Alexandra Strolia - 23 juli 2010 22:49

Heeeeej

Jag e i Danmark nu! Igår va vi i Christiana, vi satt och softa med fodelsebarnet med musik,drinkar och softa situations. Haha, Dagen innan bada jag och Raman med varandra i Goteborgs hamn vi blev helt lettpåverkade for vi knappt åt HAHA , Roligt det var :)

Ska vara her i Danmark tills Sondag tror jag. Skit roligt..GÅ loss gott folk! !

  


Presentation


Mitt namn är Alexandra Strolia,är en Amerikansk tjej på 17 år och bor i Gbg. Skriver om mitt galna liv, handikappade tankar,texter och känslor. Läs o Njut.

My life in Words Baby,
Now jump up lets get
CRAZY!

My Life,Your Entertainment!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards