AlexandraStrolia

Alla inlägg den 2 oktober 2010

Av Alexandra Strolia - 2 oktober 2010 13:34


Mina händer och hela Jag är Is, Så kaallt.. Läskig att min Spåkula sa; Du har kalla händer, kalla fötter och kall kropp men ditt hjärta är varmt.Snart kommer någon att värma dig i sin famn.

Hahaha, Undra Vem dt kan Vara om inte min Biffiga Söta Underlat :)

Han ska sova hos mig Idag.Vi ska dricka & Sen kanske dra på en Fest,Annars ba bli fulla och pyska ner varandra med vår dampighet.

  


Kollat Vampire diaries, Så bra den e . Loove it.

Aja Puss dags o gö iordning mig.

Av Alexandra Strolia - 2 oktober 2010 13:34


Mina händer och hela Jag är Is, Så kaallt.. Läskig att min Spåkula sa; Du har kalla händer, kalla fötter och kall kropp men ditt hjärta är varmt.Snart kommer någon att värma dig i sin famn.

Hahaha, Undra Vem dt kan Vara om inte min Biffiga Söta Underlat :)

Han ska sova hos mig Idag.Vi ska dricka & Sen kanske dra på en Fest,Annars ba bli fulla och pyska ner varandra med vår dampighet.

  


Kollat Vampire diaries, Så bra den e . Loove it.

Aja Puss dags o gö iordning mig.

Av Alexandra Strolia - 2 oktober 2010 07:30

WHAA Godmorron 07;27!

HAHA Asså jag blir Grovt Jävlats med, Fan bara för det är en helg vaknar jag från Ingenstans kl 07;28! Och sen på skoldagar är jag bara för trött!


Det blev Ändrade Planer igår, Jag & Systern satt i Ponnygatan där vi bodde innan och bara pratade om Gamla Minnen från när vi var Små & Drack Vin då. Vi hade riktigt roligt för oss Själva endå Hahah & Sen träffade vi en kompis och åkte runt i hans bil. Tvär Soft hade vi.

Åkte runt i stan me högt musik, Sen ba åkte t Kungsbacka från ingenstans men sen drog vi hem för min lilla Sis mådde ej bra sen.


Men de va Roligt igår :)

Måste DRIIICKA mer vatten,sen ska jag gåå lägga mig igen så jag vaknar Upp mindre Bakis.. Ja e tydligen fortfarande full..

HAHAHAH .. Pussssss Gonatt.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Alexandra Strolia,är en Amerikansk tjej på 17 år och bor i Gbg. Skriver om mitt galna liv, handikappade tankar,texter och känslor. Läs o Njut.

My life in Words Baby,
Now jump up lets get
CRAZY!

My Life,Your Entertainment!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards