AlexandraStrolia

Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av Alexandra Strolia - 3 oktober 2010 23:47

  

  

 

 

HAHAHAH Ja dör. Vi är fan Pyskopater jag och Nicki!

Något man bara måååste lägga upp..

HAHAHA

Av Alexandra Strolia - 3 oktober 2010 20:30

Varit medvetslös: Faktiskt inte


Hånglat med nån som har varit riktigt ful: Fjortis perioderna i Gothia Discot kan man väl påstå har varit några fula, sliskiga killar Haha..


Hånglat med fler än 5 pers på en kväll: Gothia discorna på 12års åldern tiden, Haha fyfan..


Gjort något riktigt dumt: De har man väl,livet består ju av sina misstag.


Blivit full på ett släktkalas: Jajamen Haha!


Varit full i skolan: Yes, drack vin i skolan. Tänk er att vara Matte-handikappad och Full på samma gång. Nothing I'll do again. Haha!


Blivit portad ifrån en krog: Utslängd haha


Slagit sönder en tv: Nää, men bankat och slått den när den har vägrat fungera.


Önskat att du var det motsatta könet: Ganska många gånger. Killar får typ status för det "fel" dem har gjort tidigare. Men det är ej bra dt heller. Så nej, tycker om att vara den tjejen jag är.


Åkt ambulans: Aa, Fjortis tiderna tyckte jag om att skära mig och ta tabletter haha. Duuuum.


Gjort nåt olagligt: Yes.


Fått din mamma att gråta: Alldeles för många gånger,men de har man ändrat på nu.


Slagit ner någon: Ja


Skämts över dina föräldrar:

Ja fan.


Skämts över dig själv: Haha ja för jag är så Klumpig.


Ätit från en papperskorg: Hahaha Äcklig eller?


Kissat ner dig av skratt: Aa när jag va mindre


Sagt jag älskar dig och menat det: Säger bara jag älskar dig då jag menar det för fan!


Bråkat med din pojkvän: Bråkat med Ex som har varit mina pojkvänner Har ingen nu.


Dricker du på helgerna: Jaa varje helg, måste föörsöka tagga ner på det nu.


Vem är din bästa vän: Min syster


Vad är du mest rädd för: Döden och spöken haha


Vilka kläder sover du i: trosor & brösthållare Hahaha


Vart vill du gifta dig: Jamaica, Miami, Mexico eller Hawai


Vad hatar du verkligen: Lögnare, Svikare, Mördare och falska människor.


Varit kär: Jag är kär


Har du någonsin varit kär i någon som inte är kär i dig: Yes fast bara hänt två gånger.


Är du ensam nu? Im alone


Vill du gifta dig: Jag vet inte faktiskt.


Vill du ha barn: Ja kanske,fast när har blivit äldre och levt livet.


SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng: Elia


Såg dig gråta? Skitlänge sen jag grät, men tror familjen.


Fick dig att gråta: Familjen eller nåt.


Du delade en drink med: Elia


Du gick på bio med: Tvär längsen, Rebecca och Systern


Skällde på dig: Jasco 'inte skällde,men tjafs som jag typ drog igång med honom, haha


Du kysste: Elia


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU?

Gråtit: Nej 


Köpt någonting: Pizza & Coca cola


Varit sjuk: Var överdrivet sjuk/bakis imorshe.


Sjungit: Haha ne


Saknat någon: Aa det har jag


JAG HAR:

Digitalkamera: Flera som har dött för ingen anledning alls haha


Telefon på rummet: min mobil sover ju alltid next to me


Egen dator: Yes


Könssjukdom: Nej aldrig haft & kommer avstå från de där skabbigheten.


Husdjur: Tyson A.K.A Rastaman Haha


Bra kompisar: Nej haha, väljer att bara ha min syster.


Tar du receptbelagda mediciner: Aa, Setrolin.


Vem vill du fika med just nu: Absolut ingen. Fika, ew. haha


SEX, KÄRLEK OCH SÅNT:

Har du någonsin haft fyllesex?: Jaa, det är inte skönt någonstans haha


När var din första kyss?: Min första kärlek, 9 eller 10 år var jag haha


Hur gammal var ditt äldsta hångel? : 22


Och yngsta? 94a


Hur många seriösa förhållanden har du haft? Man kan bara säga 1 faktiskt, med mitt Ex.


Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? : 4 personer 


Tycker du om kärlek?: Inte så mycket.


Har du flashat/strippat nångång? Ja haha


När kramade du någon sist? Imorshe


Saknar du någon speciell person? Yes I do


Har du svårt för att bli kär? Jaa.. Jag typ LETAR efter fel.


När kysste/hånglade du med någon sist? Igår kväll


Är du singel? Yeah


När fick du senast en komplimang? Idag


Har du träffat någon internet person? Yes


Har du hånglat med någon av samma kön? Ew Aa, under fjortis tiderna jag är Såå såå Såå Anti-Kyssa tjejer nu, bara tanken får mig att spy.

Här gäller ONLY GUYS!


Av Alexandra Strolia - 3 oktober 2010 20:03

Jag har så högra krav på mig nu för tiden, Det är bra på ett sätt men även dåligt. Kan själv inte fatta hur jag har lyckats med en sådan här förändring jämfört med hur min taktik varit i skolan under dem här 4 åren, Skolkat och skitit helt i hållet i läxorna..


Nu känner jag faktiskt att jag MÅSTE göra detta, Jag måste plugga för att inte känna mig som en idiot. Så mke bättre än då jag tänkte, Fan ska jag plugga som en Idiot för.. Har blivit så mycket mognare på ett sätt även om jag är lika Galen som vanligt. Im proud over myself. Haha.


Men att Plugga är kul är fortfarande HELL NO answer, Hahaha men det är något man måste göra. Fan, Tvåan i gymnasiet är långt ifrån det enklaste. Tror det är mke svårare än 3an, för Åttan är ju svårast i grundskolan..


Weell vaa ska man Göra..

Ciggpausen Ropar

  

Av Alexandra Strolia - 3 oktober 2010 18:52

Helluuu 18;48

Nyss Käkat Kebabpizza med Sallad på mmm, My favorite..Fast fuck va mätt man blir Sen. Hahah Lurade nyss fnask att jag hade druknat i badkaret och varit på Sjukhuset. Lille Timon fick ju hjärtatack,blåsta fnaski Awwl..Sjmords-tankarna poppade faktiskt upp då jag Öppnade historia bokens sidor.. Verkligen ingen Vaacker Syn.

Positiva med Sunday e att Jersey Shore e på,Älskar den :).

See ya laters Alligators..

Av Alexandra Strolia - 3 oktober 2010 14:15

Skammigaste igår. Skulle dra på den festen,men banga den direkt efter


- "Ni kaaanske kmr inte in"

- "Jo ja svär dom kommer in.."

- Näääh dom kommer ite in"..

- "Vf ljuger duuu de gör dom visst?

" -"Nääh..

" HAHAH Vi åkte därifrån lika snabbt som vi kom..Åkte hem till mig lyssna på Musik & Drack upp en hel Zeki flaska för oss Själva..

Dumma Alkisar HAHAH .. (BANGAR ALKOHOL FRÅN & ME NU)


Jag & Elia efter en flaska Zeki..

                     Sån KINES jag är, Mamma kom hem sen och frågade om jag va Bäng.. HAHAH.


Sen börja helvetes morronen då..

Jag vaknade upp helt döds-svettig,yr & Skakig trodde jag skulle falla ihop och Dö. Trodde d skulle bli bättre av att bomb-äta Cornflakes.

DON'T EVER DO THAT AFTER A BOTTLE OF ZEKI. Cornflakesen blev min DÖÖÖÖD. Spec Toalettens. Tvär synd om toan kan man ju säga..

HAHAH Så mådde jag verkligen Bajs varje sek..Nicki fick följa med pigeon t Stationen för ja va OOATTRAKTIV & DÖENDE HAHAHA..

NU mår jag bra Thank God..


De första jag gör är när jag vaknar är att ja börja äta Cornflakes..

Min mamma ba; Alex, didn't u throw alot of cornflakes up? And that's the FIRST thing u Eat when u wake up.


AHHAHAHAH JAJAAAAA, JAG ÄR KNAS..


DON'T EVER BLAME IT ON THE FOOOOOD


DT VA ENDAST MITT & ALKOHOLENS FEL


Puss!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Alexandra Strolia,är en Amerikansk tjej på 17 år och bor i Gbg. Skriver om mitt galna liv, handikappade tankar,texter och känslor. Läs o Njut.

My life in Words Baby,
Now jump up lets get
CRAZY!

My Life,Your Entertainment!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards