AlexandraStrolia

Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av Alexandra Strolia - 4 oktober 2010 20:43



It's not so easy loving me
It gets so complicated
All the things you've gotta be

Can't change it ..that's just me

And I know it's crazy everyday

Well tomorrow may be shaky

 Thats when I'll pull away


  


  

Av Alexandra Strolia - 4 oktober 2010 20:08

Jag får Pyskoooooos!


Klarar Snart inte av Media längre, De krävs för mycket Tålomod - OCH DET HAR JAG FAN INGENSTANS! Tänk er att vara Mig 'En tjej med Damp' Och ni ska Sitta och Pilla på en Jävla Illustrator program, O att man inte har en Mus till datan för att det är en bärbar och man sitter med Darriga Dampiga Händer. Och så fort jag har gjort fel,vilket har varit typ 40 gånger idag, istället för att Fixa det jag lagt ner mycket tid på så tar jag BORT allt istället!! Jag ORKAAAR INTE!  



Jag förstår mig fan inte på Såna här människor som gör sånt här på sin fritid Frivilligt.. Fåår Panik av dt här HAHA Save me..  

Av Alexandra Strolia - 4 oktober 2010 14:27

Handlar om en riktig kriminell som heter Mark Chopper Read, Verklighetsbaserad..


  


Handlar om en han hära Mark som sitter i fängelse och är världens skönaste pyskopat! Han knivhugger ihjäl en kille han hatar i fängelse i ansiktet sen han faller ner till marken. Han ba ; IM SORRY.. U don't like me right? Take a cigarette.. När han andra blöder ihjäl HAHA han slänger tillbaka ciggen på honom o ba fuck u.. Chopper ba; No seriously Im sorry, U'r not gonna bleed to death the guards are coming soon.. Sen vakterna drar ut han hära killen som blööööööder sönder han ba Yeaaah, keep on wining!


Han skärde av sina öron bara för att få byta till ett annat fängelse.

HAHAHAH Han är så Sjuk.. Såå bäst film, Favorit film..

  

HAHAA Jag svär. Han e Så sööt. Han är så sjuk i huvudet. TVÄÄÄÄR FET FILM & ENDÅ ROLIG PÅ SAMMA GÅNG. Han e en Söt galen Valp.

Den finns på tankafetast.. :)

 

Så här har jag legat o skratta åt han om vilken Skööön pyskopat han e. Han är känd över hela världen o alla Älskar honom, Haha!

Han ba ; Ja är en kriminell som inte ens kan stava & min bok blir Australiens Best Seller, Hahahhaha ni måste se den :)


Älskar Fängelse o kriminella filmer :) O spec när d innehåller Skadeglädje Hahaha.. Ska ta en Cigg nu Pusss..


Buuhbye

  

Av Alexandra Strolia - 4 oktober 2010 11:36

Gooomorron 11;33! 


Idag Pallar jag faktiskt inte Skolan. Tycker jag förtjänar en Ledig dag efter all dess pluggande och att jag har skött mig i skolan, Hahah.. Svär jag tror på Lyx, Nejmen har ej pluggat tillräckligt i Historia så de kommer ej bli Vackert om jag drar dit på förhöret!


Plus måste hitta på idéer som jag ska göra på Graph lektionen imorron..

 


Igår snackade jag med min finaste dröm man som bor i Canada, Kan ej fatta att han kommer ända till Sverige i November bara för min skull.. Svär ska gifta mig med honom, Alex & Alex perfect match Haha! Aldrig sett någon hetare&Han är så fin mot mig.

Käääärlek på G.

Lika bra att han bor långt  ifrån för man vet ju hur jag är, 

Pallar ju aldrig träffa killarna jag är tillsammans med Haha

      

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Alexandra Strolia,är en Amerikansk tjej på 17 år och bor i Gbg. Skriver om mitt galna liv, handikappade tankar,texter och känslor. Läs o Njut.

My life in Words Baby,
Now jump up lets get
CRAZY!

My Life,Your Entertainment!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards