AlexandraStrolia

Alla inlägg den 5 oktober 2010

Av Alexandra Strolia - 5 oktober 2010 23:58

Wah jag måste erkänna om hur jävla Sjukt det är med så mycket Falskhet, Smärta, Problem & Våld de finns i världen. Det är så mycket av de negativa som finns i vår vardag. Men vad är det man förväntar sig egentligen? När världen är så gigantisk som den är, Är de väl inte så konstigt att dem här Sakerna Snear ner sig på Vår värld. 


Jag väljer bort allt det här falska, Det finns tillräckligt i världen som tyvärr ej ska få någon plats och någon mening i mitt liv. Jag är för bra fr att fokusera på Falskhetens cirkel och Om människorna som bor i den. Falskhet har speglat av sig alldeles för många gånger för Mig att ens bli förvånad längre. Det är som om Jag bara väntar på då Masken trillar av och den falska människan dyker fram. Inget konstigt med det längre. Förvånar mig ens ej längre hur människa efter människa som man trott sig ha känt träder fram och visar sitt riktiga jag.

  


Well Här Speglar jag av mig då. Jag är Alexandra Strolia,Jag är den jag är. Här skriver jag med ett osminkat ansikte samma som ett sminkat ansikte och Står för den jag är. Även fast mitt smink-mask har tvättats bort är jag helt klart fortfarande jag. Äkta,Sann,Står för vad jag tycker och tänker och är Jag rent ut sagt alltid mig själv till maximal Procent. Har aldrig känt behovet av att Leka någon jag inte Är. Har någon inte tyckt om hur jag Lever, hur jag Beter mig ,hur jag klär mig, Hur jag sminkar mig och hur mycket jag Alkohol jag dricker och för den Personen jag är,Så är det inte mig dem tycker om och Gillar. Om jag inte känner att jag blir Accepterad för den jag är så Accepterar jag inte faktan om att den Personen verkligen är en Sann person..Därför väljer jag bort dessa personer.

  

Det finns så mycket Smärta här i livet med för den delen med. Så många som har den dära djupa smärtan långt inne i själen,

Finns så många människor som mår Pysiskt dåligt så som jag gjorde innan + Så mycket värre. Från gråt till ångest från ångest till Ilska från Ilska till Bråk och från Bråk till känslan att man befinner sig mest ensam i hela universium.

  


De finns dagar då jag verkligen vill Spilla ut i gråt och dagar då jag känner livet är Hopplöst. Men en Sak jag alltid har fått höra ifrån min mamma är ; Det kan alltid ha varit värre..

Och det är Så sant. Som t.ex Man slänger ur ord man ej menar och *PANG* Personen dör. Tänk den smärtan/ångesten att leva med.

Och visst man ska Gråta för när det behövs 


-

Men,efter Regn kommer Sol

& Efter dem där Saltiga tårarna kommer Lyckliga leenden

Livet är en lek full av Upp&ner dagar,

De gäller sig att klara igenom dessa "Levels" som jag bruka Säga

O de lönar sig me att vara Ledsen för d gör en till en Starkare person.



Problem Kommer vi att ha Hela livet Fan. De kommer rusandes till en när man minst Anar. Men det är sånt man får ta. Det är som läxor varje gång, en ny problem efter en annan kommer t en men till slut så löser man problemet och då känns Luften friskare än någonsin.


Whaaaa ..

Ej märkt att Kl e så mycket Hahaha..

Här bablar man påå..

  


Nejmeeen, De ja försökte kma fram med inlägget va;


Cut the Fake & Bad things Out of your Life

&

You Will feel Better than ever!


Har bara Min syster&Killkompisar i Mitt liv och för mig känns de bäst så

Godnatt/AlexandraStrolia

  


Av Alexandra Strolia - 5 oktober 2010 20:11

Shululu


Kom hem för en Stund sen. Jag va ute på en Promenix med Systern.Vi rörde oss mot Mölndal Och köpte Gotti. Så har man kollat på Simpsons och ätit upp en hel Ben&Jerry glass. Haha så fet man är!

Idag börjar Desperate Housewives kl 9 Wihöö  


HAHA ser ut som jag har Buske under armarna när man tänker efter!

Pusspusss


       

Av Alexandra Strolia - 5 oktober 2010 17:11


Va Seg man har varit idag.. Helt Slut är jag. Det känns som jag bara blir Latare & Latare för varje dag som går. Mirakel att jag inte har blivit Tjock än *3 Knack på trä* Haha! Neej men gått upp lite vid magen ser jag, But that doesn't matter, Bigger stomach = mer Synliga höfter Haha

Svär jag är inte som en Normal tjej - Hellre fet och mätt än Smal & Hungrig


Dagens Roliga Höjdpunkter;


Ja o Nicoleta e i klassen, Hon låtsas skriva på sin Facebook status;Alexandra låter som en pip-pip fågel sen ja ba Och läraren slickar din fitta! Hahah Allt e så mycket roligare när man ej får Skratta..


Jag och Nicki Inbilla Oss att när man blir Arg så gör man som hon gör på bilden och Spänner Tårna. HAHAHHA, Fan vad vi Skrattade.

Tänk er man är ÖveeeerFlippad, Man skäller & Skriker, Och darrar så mycket av all ilska sen från Ingenstans så spänner man tårna så.

HAHAH.. Ja försökte göra som hon, men Misslyckades..

De e nog Bara för att min baby sis e en Missfoster!


  

Sen dog jag Ännu mer av skratt när hon berättade för mig att när hon var hos sin Kompis skulle hon Driva med henne och lägga sig Naken på hennes kompis säng (Låg som wannabe Naken modell) Och väntade på hennes kompis skulle komma in genom dörren...

& Istället Kom in Hennes kompis FARSHA i rummet och där ligger hon helt naken på sängen.

HAHAHAHHAHAH

Jag; MEN HAHA..Vad fan gjorde han när han kom in?

Nicki; Han spraaang ut därifrån typ.

Jag; Men fan gjorde du då?

Nicki; Låtsades klää på mig..

HAHAHAH Troligt..

Jag; Han hatade dig säkert bf han trodde du försökte få hans dotter att bli Lesbisk eller nåt.


Min Baby sis gör mina dagar lätt haha

Ska hoppa in i Duschen & Sen ska vi ut och äta Kanske.

Puss!








Av Alexandra Strolia - 5 oktober 2010 12:24

Helluuuue!

Jag sitter på Samhälls lektionen & Har precis redovisat om Krog-vakter Haha.. Fyfan dem är Pyskopatiska..Minns när jag var på Klubben jag blev ganska full och blev Utslängd, Vakterna va så äckliga mot mig.Dem lät mig varken gå in för att säga t mina vänner att jag blev Utslängd,fick inte Gå in för att hämta min jacka & Hämtade den inte ens åt mig.


Sååå fick gå hem från Stan i Ösregnet UTAN EN Jävla jacka. Skit kallt, & ba Ösregnade på mig såg ut som en dränkt katt när ja kom hem så mke jag darra, HAHAH.



Iallfall redovisade om hur dem slår söönder dem på Krogen utan anledning. Hört flera berättelser då folk ba frågar & säger dom tappat sina garderobbrickor och blir groooovt misshandlade ,En blev fan det av 6 vakter som tog strytag,släpa ner han t källaren och misshandla ihjäl honom. Äckeeln , Ja svär..


Dags o Plugggga Posss






Av Alexandra Strolia - 5 oktober 2010 06:46

Good morning!


Vaknade upp av att min Alarm ringde idag, Så jävla trött va man då. Inte van vid att vakna när mamma Sover så knackade på hennes dörr & frågade varför hon inte var vaken. Hon fick typ hjärtattack hon ba WHAT, WHAT TIME IS IT? *LÅÅNG TYSTNAD* 


Hon ba; Don't scare me like that again, Go to bed for 10 minutes..

Mamma va typ hu borta som helst.Hon e alltid d när hon sover. Så ja går & lägger mig igen. Hon kmr in till mitt rum 5 min senare när jag la mig i sängen igen helt trött.. Sen frågar mamma mig varför jag sov..

Pyskos haha, Hon har fan Alzeimers när hon Sover..


Börjar att kännas som Vinter-morronar när man vaknar now a days. Helt mörkt när man vaknar..Hatar det..  



Jobbigt att man börjar dagen 8;20 med Grafisk kommunikation.

De där jag snacka om igår som "Adhd tjejer inte borde få syssla med" - Wooooooooooonderful  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Alexandra Strolia,är en Amerikansk tjej på 17 år och bor i Gbg. Skriver om mitt galna liv, handikappade tankar,texter och känslor. Läs o Njut.

My life in Words Baby,
Now jump up lets get
CRAZY!

My Life,Your Entertainment!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards