AlexandraStrolia

Direktlänk till inlägg 6 oktober 2010

SHULUL onsdag Morron!

Av Alexandra Strolia - 6 oktober 2010 07:47

Uuff. Jag hatar Verkligen att vakna upp med Ögon lika trötta så det bränns. Långt ifrån någon skön känsla. Jag har Sovit så överdrivet Gott idag också. Just my luck.. Ska vi slå vad på helgen om att jag kommer vakna upp vid denna tid av mig själv och vara helt pigg?  


Ganska Skönt iallafall att man börjar dagen med Idrott som gör en helt Pigg. Börjat gilla Idrott som fan. De va tiden efter alla dessa år jag Hatat idrott över hela mitt hjärta & Skippat d varje gång i typ 4 år. But now i like it  


  


Något Pyskos på G !

Ni vet hur mycket jag Tjatat om hur Jobbigt & SVÅRT Historia är hit och dit. De där jag pratat om är INGENTING jämfört med vad vi ska kunna tills Måndag. Då är de prov i 72 sidor!   

WHAA Första gången i mitt liv måste jag sitta inne på Helgen & plugga eller något. PYSKOOOOOOOOOS. God help me, HAHA!


HAHAH Dör av skratt va inne på Toaletten Nicki banka sönder på dörren hon ba; MEEEEH ALEX!! SKYNDA DÅÅ! JAG BAJSAR PÅ MIG, SKYYNDA! HAHAHAH för gullig e hon!

Nu fåå ja fan Fixa migg Puss








 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra Strolia - 9 oktober 2010 16:20

NU HAR JAG BYTT T NATTSTAD.SE/GREENDIAMANT FÖLJ DÄR PUSS PÅ ALLA ...

Av Alexandra Strolia - 8 oktober 2010 16:43

  Helluh. Får mer än Pyskos av att vara inne. Känner mig så Tom på något Konstigt Sätt, Så jag ska träffa Lita. Vi ska fira Lisa och Dricka. Behöver Dricka och må bra idag - För jag är ledsen idag. Puss    ...

Av Alexandra Strolia - 8 oktober 2010 14:49

Bloggläsarna Sjunker för varje dag. Det är inte roligt att skriva när man inte ser en Statistik som gör en Glad. Skämms på er!! Känner mig riktigt Mobbad & Oälskad. Show me Some Love and Credit,Desöörve it med en SÅdan krikskadad Blogg som jag ha...

Av Alexandra Strolia - 8 oktober 2010 10:18

Gomorron Peoples Kunde ej Sova i mitt rum inatt på Grund av en Pappalång ben softar i taket i mitt rum. HAHA, Fucking läskiga jävel. Min lilla syster har sitt jobb med att ta bort alla Spindlar i rummet men nu VÄGRADE hon igår och sa ja skulle ta b...

Av Alexandra Strolia - 7 oktober 2010 20:52

Jag håller på att bli galen .Min hjärna snurrar en karusell. Har tillräckligt mycket i Huvudet för att få också ha plats med plugg i huvudet. Jag är tvär arg. Orkar inte med denna dagen någonstans idag!   + Att Jag är så jävla Arg och Äcklad på g...

Presentation


Mitt namn är Alexandra Strolia,är en Amerikansk tjej på 17 år och bor i Gbg. Skriver om mitt galna liv, handikappade tankar,texter och känslor. Läs o Njut.

My life in Words Baby,
Now jump up lets get
CRAZY!

My Life,Your Entertainment!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards