AlexandraStrolia

Direktlänk till inlägg 6 oktober 2010

Scarface räknar upp sina 27 ärr, HAHAHA!

Av Alexandra Strolia - 6 oktober 2010 09:53

Heej..

Jag fryser för fan ihjäl. Ligger under täcket och Hackar tänder. Stackars Midget, Alex. Även om jag gillar Idrott och sköter mig  Bra i skolan fick detta bli en dag då jag faktiskt Mååste Stanna hemma,Plugga ner historian och skriva ner Allt så det går bra för mig.

Whaa jag har endå Skuldkänslor nu för tiden när jag 'Skolkar' Mirakel..Men man kan inte direkt påstå att detta e som Skolk för jag stannar ju hemma för en anledning och det är för att plugga sönder, Bli ännu smartare o lyckas mer med skolan..


Meen.. Jag har faktiskt Ont i huvudet med, Huvudvärk har jag fan ofta. Känns alltid som ja har feber och ber alla känna på min panna o frågar har ja feber? Hahhaha men det är Alltid bara huvudvärk!


Inte koonstigt med Värk & Error i huvudet när det är Galna hjärnan min vi pratar om, Ladies & Gentlemen!   

  Jag är SCARFACE Jag svär på Allt,Nu ska vi räkna upp ALLA mina Ärr;

1. Den första ser ni på kinden det är en Ciggbränn märke från när jag brände mig för Några dagar sen.


2. På hakan har jag ett grovt ärr från när jag åkte moppe,råka Gasa upp för en trappa flög över trappan och fick ett Hål rakt igenom!


3. Under ögonbrynet har jag ett ärr också som e från Moppe incidenten.


4. På kinden har jag ett ärr som liknar ett Blåmärke, det är från i Somras när jag tappa hårfärg på min Kind och valde att spruta Smutsbortagnings-spray på kinden så det frätte upp hela min kind!


5. På halsen har jag ett brännmärke från Locktången i Somras, Brände mig grovt och när jag nyss hade gjort den trodde folk att jag hade blivit knivskärd på Halsen !


6. Har ett märke vid brösten från när en  gammal kompis brände sin klubba , Pinnen på den och brände mig på brösten med den !


7.  På axeln har jag ett märke från när en gammal kompis drev med mig la sin skitvarma plattång på mig och sa ; HA-HA är den varm eller?


8. På armen har jag ett J<3 som står för min gamla Bästavän.


9. Under J;et ser man en C som står för en gammal vän; Carro haha


10. Över J;et och C;et har jag världens FETASTE cigg-brän märken från när jag var Flippad och brände mig med flit.


11. Sen har jag 4 cigg brän märken till, Från när jag var Full och bad en kille att bränna mig med Ciggen för jag tyckte att det va sköönt. Galen


12. Vid tummen har jag ett bränmärken från när jag skulle ta ut mat från ugnen råka jag knocka huden på den tvär varma ugnen.


13. På två fingrar har jag ett ärr från när Sophie klämde mina fingrar i hennes toalett dörr med flit för att driva och sen sa; Är de skönt elr?


14. Under mina armar inte ARMHÅLOR nu haha, Så ser man gamla skarsår från när jag skärde mig och ett snitt - ärr på Pulsådern när jag va med Sophie och vi åkte in till Sjukhuset.


15. På mina knogar har jag några vita ärr från när jag har Boxat någon/något 


16. På ryggen ser det ut som jag har blivit Skjuten på riktigt. Det e från simhallen när jag fick en Infekterad Svinkoppa,fuck va ont d gjorde.


17.På benen har jag ett märke från när jag tappa Cigg-glöden på mitt ben.


18. Finns de ett Ciggmärke från när jag brände mig i Falköping.


19. Skär sår på låren som från hur CP jag rakar mig.


20. Sen har jag ett märke från när jag och en Kompis skärde oss på benen för att dela blod i 6-7an Haha!


21. Knäna e helt Förstörda med ärr efter hur ofta jag ramlar och rakar mig fel, hAHAH..


22. en PÅ mitt knä där de fanns en hemlighet som som jag och en kompis klippte av med en Sax


23. På benet vid foten har jag ett Ärr från när jag pratade i telefon och eftersom jag ALLTID måste ha något att göra medans ja prata i telefon rakade ja mig och råkade råka bort tvär mycket Hud ,Grov Ärr haha


24.  My ankel - vet ej hu man säger på Svenska , Från när jag va liten och ramlade och fick ett hål där eww..minns fortf som igår hur äcklad jag var.


25. Ärr från Ballerina skor.


26. Och ärr på huvudet från när jag va liten och ramlade på ett Glasbord.


27. Överläpps piering, Hål som är kvar från när jag och Sophie piercade oss med en SpiK!


PYSKOOS SER NI HU FUCKING KLANTIG JAG ÄR ELLER?

HAHAHAHHA DE E SORGLIGT

  



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra Strolia - 9 oktober 2010 16:20

NU HAR JAG BYTT T NATTSTAD.SE/GREENDIAMANT FÖLJ DÄR PUSS PÅ ALLA ...

Av Alexandra Strolia - 8 oktober 2010 16:43

  Helluh. Får mer än Pyskos av att vara inne. Känner mig så Tom på något Konstigt Sätt, Så jag ska träffa Lita. Vi ska fira Lisa och Dricka. Behöver Dricka och må bra idag - För jag är ledsen idag. Puss    ...

Av Alexandra Strolia - 8 oktober 2010 14:49

Bloggläsarna Sjunker för varje dag. Det är inte roligt att skriva när man inte ser en Statistik som gör en Glad. Skämms på er!! Känner mig riktigt Mobbad & Oälskad. Show me Some Love and Credit,Desöörve it med en SÅdan krikskadad Blogg som jag ha...

Av Alexandra Strolia - 8 oktober 2010 10:18

Gomorron Peoples Kunde ej Sova i mitt rum inatt på Grund av en Pappalång ben softar i taket i mitt rum. HAHA, Fucking läskiga jävel. Min lilla syster har sitt jobb med att ta bort alla Spindlar i rummet men nu VÄGRADE hon igår och sa ja skulle ta b...

Av Alexandra Strolia - 7 oktober 2010 20:52

Jag håller på att bli galen .Min hjärna snurrar en karusell. Har tillräckligt mycket i Huvudet för att få också ha plats med plugg i huvudet. Jag är tvär arg. Orkar inte med denna dagen någonstans idag!   + Att Jag är så jävla Arg och Äcklad på g...

Presentation


Mitt namn är Alexandra Strolia,är en Amerikansk tjej på 17 år och bor i Gbg. Skriver om mitt galna liv, handikappade tankar,texter och känslor. Läs o Njut.

My life in Words Baby,
Now jump up lets get
CRAZY!

My Life,Your Entertainment!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards