AlexandraStrolia

Alla inlägg den 7 oktober 2010

Av Alexandra Strolia - 7 oktober 2010 20:52

Jag håller på att bli galen .Min hjärna snurrar en karusell. Har tillräckligt mycket i Huvudet för att få också ha plats med plugg i huvudet. Jag är tvär arg. Orkar inte med denna dagen någonstans idag!


+ Att Jag är så jävla Arg och Äcklad på grund av en person också


FUCK YOUUU FUCK YOUUU

FUCK YOUUU FUCK YOUUU

FUCK YOUUU FUCK YOUUU

FUCK YOUUU FUCK YOUUU

FUCK YOUUU FUCK YOUUU

FUCK YOUUU FUCK YOUUU

FUCK YOUUU FUCK YOUUU

FUCK YOUUU FUCK YOUUU

FUCK YOUUU FUCK YOUUU

FUCK YOUUU FUCK YOUUU

FUCK YOUUU FUCK YOUUU

FUCK YOUUU FUCK YOUUU

FUCK YOUUU FUCK YOUUU


Och fuck detta inlägget


Av Alexandra Strolia - 7 oktober 2010 16:49


  

Fuck The Sex I want the Love

Fuck the Down I want the Above

Fuck the Fashion I want the Passion

Fuck the Love song I want what could last long

Fuck that Guy I want A man Who takes me to the moon and the sky

Fuck the feeling, I want the heart-Stealing

What I need is true love healing

I need the Fast heart beat

I need the man Who Can Swoop me of my Feet

Fuck the Eyes who are filled with Lies

I need the eyes Who can set my heart On hypnotize

Fuck the guy who will Cheat and Disapear

I want the man who can whisper in my Ear

Just the Words I wanna hear

Fuck the Fake, I want the real

Fuck the dreaming, This is What I wanna feel







Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Alexandra Strolia,är en Amerikansk tjej på 17 år och bor i Gbg. Skriver om mitt galna liv, handikappade tankar,texter och känslor. Läs o Njut.

My life in Words Baby,
Now jump up lets get
CRAZY!

My Life,Your Entertainment!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards