AlexandraStrolia

Alla inlägg den 8 oktober 2010

Av Alexandra Strolia - 8 oktober 2010 16:43

  Helluh. Får mer än Pyskos av att vara inne. Känner mig så Tom på något Konstigt Sätt, Så jag ska träffa Lita. Vi ska fira Lisa och Dricka.

Behöver Dricka och må bra idag - För jag är ledsen idag. Puss

  

Av Alexandra Strolia - 8 oktober 2010 14:49

Bloggläsarna Sjunker för varje dag. Det är inte roligt att skriva när man inte ser en Statistik som gör en Glad.

Skämms på er!! Känner mig riktigt Mobbad & Oälskad.

Show me Some Love and Credit,Desöörve it med en SÅdan krikskadad Blogg som jag har..

Min är ju Unik till Skillnad från dem Andra tråkiga Bloggarna:(

Can't u seeeee? HAHA


Men känner också att jag har Blivit lite halv torr påå Senaste.

Blivit lite Halv deprimerad N Gone Crazy

Har Grov Ångest på Livet nu



Av Alexandra Strolia - 8 oktober 2010 10:18

Gomorron Peoples

Kunde ej Sova i mitt rum inatt på Grund av en Pappalång ben softar i taket i mitt rum. HAHA, Fucking läskiga jävel. Min lilla syster har sitt jobb med att ta bort alla Spindlar i rummet men nu VÄGRADE hon igår och sa ja skulle ta bort den, FUUUCK THAT! Den kommer trilla ner i min mun el något om jag skulle försöka ta ner den HAHA.. Spindlar e Fo shizzle min Fobi! So I gueess I'll crash everywhere else then in my rooom ett tag fram över


Hör att någon jävla Damp pyskos människa bankar SÖNDER med en Fucking Hammare.Nya hor-Grannar gå döö med er. Banka hammaren i huvudet på eer på Köpet!! Klockan är fan 10;41 Lider dom av Maximal damp eller  


Sköön Lååt


Mååste Crash at home med Pluggandeet.. Palla att de Här hor-pluggandet i historia ämnet Fuuckar upp min skolgåång.

Neej Faan fuck detta o fuck min migräään.


Pöss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Alexandra Strolia,är en Amerikansk tjej på 17 år och bor i Gbg. Skriver om mitt galna liv, handikappade tankar,texter och känslor. Läs o Njut.

My life in Words Baby,
Now jump up lets get
CRAZY!

My Life,Your Entertainment!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards