AlexandraStrolia

Alla inlägg den 5 september 2010

Av Alexandra Strolia - 5 september 2010 16:04

Perfeekt damp music för alla damp barn där Ute som Ålex


Av Alexandra Strolia - 5 september 2010 15:27

 

HAHAHA Folkets reaktioner.

Håller med dig, det där va åretskämt!

Imma Crazy Devil chick :D

  

Ska träffa lilla Looti Senare i stan

Ha en gammal Skön Reunion

L&A Style Haha!  

  

  

Ska döööösch

+

Fixeli TRIX Man


PuzZZzz



Av Alexandra Strolia - 5 september 2010 12:20

Godmorrooon

Blev inget Shwan igår,tog bussen med Sis, hoppa av & åkte tbx t Mölndal haha.. Massa shit som hänt. Träffa några en stund i Mölndal o snackade me dem lite,sen åkte vi hem o kolla på happy feet. MAN TORTERAS den pingvinen e så sööt. OSH OSH OSH Hahhahahaah.


Inlägg från igåår..


Shululu haha ja skickar detta meddelande för några timmar sen. Min internet = slow motion, u can blame it on the fucking 3 Haha. Have it sheeep e fetare! :D

 

Jag mår fan bra, efter Regn & sol kommer regnbågar. En långsam lördag till en lyckad. Lycklig är de enda de handlar om.. Den känslan o den glädjen är svår att beskriva,men jag visar lycklighet när jag känner den,för att dela med mig Hahaha..

 

Jag skulle ringa min mormor från min mobil men råka bomba att ringa hemmatelefonen ist, Nicki: Vem fan e de för dampunge som ringer? Jag: Hahaha el hur? Så ser ja att de ja som ha ringt femtio gånger.

Jag o Nicki börja skratta,mamma kom ut vakandes,hon tände Ciggen på fel håll, Vi dog av skratt!  Sen hon ba; Ja har ont i min tandkött och visade upp,  ja ba: hahahaha hon likna en hund. Nicki dog av skratt ja börja darra av skratt o inbilla oss massa Galna saker haha .

 

Rolig natt sen:) Drog ut & mötte friends & hade kul

Pozzzzz,¨

Ska decka =)


..

Aja nu e jag vaken iaf ,får se va som händer på denna Sega söndan Haha..

   





Presentation


Mitt namn är Alexandra Strolia,är en Amerikansk tjej på 17 år och bor i Gbg. Skriver om mitt galna liv, handikappade tankar,texter och känslor. Läs o Njut.

My life in Words Baby,
Now jump up lets get
CRAZY!

My Life,Your Entertainment!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards