AlexandraStrolia

Alla inlägg den 24 september 2010

Av Alexandra Strolia - 24 september 2010 23:22

Heej..

Whaa, Kom nyss hem efter en Låååång dag på Stan. Direkt efter skolan åkte jag in till stan för och möta Isabell o handla present t Söta twinsen i flera timmar Haha, Helt död. Haft ont i huvudet hela dagen..Stackars mig. Har feber antagligen .. Sen drog jag hem snabbt,fixade till mig lite o drog ut med lilla syster & hennes kompis o mötte Elia o hans kompisar i Mölndal ,Sen drog vi in t Stan o mötte Fler folk..Asså wha jag har så ont i mitt huvud ! Ska bara ta de lugnt nu .

Posshaj

Av Alexandra Strolia - 24 september 2010 13:31

Hahah Whaa!

Jag vill gråta av uttråkning. Min fräcka Svenska lärare berättar om en hel bok som heter Robinsson från början till slutet & I wanna die, Dessutom gör det inte bättre att han började svenska lektionen med att börja snacka om Historia. Snälla de räcker 1 gång om veckan för historia för mig, och seen får jag läsa boken hela veckan ut för o förstå som sagt.. So please..


HAHAHA Han sa nyss Negerslav som dem säger i boken och det är en i klassen som ba; jameen det är la klaaart man ska kunna säga negerslav för o slippa översätta ordet t något annat .. Haahahah fräck, hennes röst låter som en göteborgsk groda hahaha ew.. -.-


Sen blir d Engelska Lektion o svenska läraren ska prata med den läraren om att hon ska lära oss ÄNNUUU Mer om Historia. De är e fan inte en bra början på En fredag..

Save me From Dying,

I need Liqour Todaay!!

Men blir nog ej så endå..

Tror jag bara ska vara hemma ,

Men meen man får ju see va denna Fredan gör för mig.

Puss..



Av Alexandra Strolia - 24 september 2010 10:50

GOOMORRON VÄRLDEN & HELLU FRIDAY MY BABY


Drömde skevaste drömmen om, jag, Elia o Piter börja klättra på Gegga-kullar och tvinga varann äta äcklig mat HAHAH.. 

Nicki väckte mig med att hälla vatten i mina öron för "hämnden" jag hade gjort mot henne från igår, men hon sa att jag lät som världens oskyldigaste tönt och ba; Men niickii.... Sluuta dåå..Lägg av och lät som jag stammade. Awww Haha!! Stackars Ålen, så hon tyckte skit synd om mig och slutade.. 


Och BARA för att jag börjar så sent som kl 12 på Fredagar vaknade jag kl 8 från ingenstans. Ja svär dt e alltid så. Man är så DÖDSTRÖTT när man ska upp t skolan på skoldagarna & sen när man ej behöver gå upp tidigt så vaknar man tidigt automatiskt & inte alls är tröött.. Hvarfor dt e så?

  

Presentation


Mitt namn är Alexandra Strolia,är en Amerikansk tjej på 17 år och bor i Gbg. Skriver om mitt galna liv, handikappade tankar,texter och känslor. Läs o Njut.

My life in Words Baby,
Now jump up lets get
CRAZY!

My Life,Your Entertainment!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards