AlexandraStrolia

Alla inlägg den 28 september 2010

Av Alexandra Strolia - 28 september 2010 16:25

Heelluuuu Här sitter jag och fryser ihjäl, Not Nice!

Varit en rääätt Soft dag i Skolan med My twins , Drack Hustler o återtog ännu mer Energi än va vi redan har skratta o låtsades spy på varann o peta varann i munen när vi gäspa plus att våra röster tsm e fan kaos. Vi  ekar över hela skolan grovare än Radion i skolan Haha .

Im sooo Cold !! Väntar på mami ska kma hem.Sen ska ja nog ut o käka med twinsen o några andra bcååz they are 18 today,

Ouf va ja längtar tes min 18årsdag haha Kaos

Possssss

Av Alexandra Strolia - 28 september 2010 09:02

   GRATTIS MINA ÄLSKLINGAR!

IDAG ÄR NI 18!  

Av Alexandra Strolia - 28 september 2010 07:13

Gomorron 07;11!

FuuuuuuuuuuuuuCK Va trött man va Idag när man vakna! Som sagt I stay awake late at night & Realise it was a Bad Idea in The morning Haha, Spec när man börjar 8;20 med Graph. De där får mig & bara vilja dö, Där ruttnar jag fan sakta! Seen Samhäll med min lärare som rösta på Sverige Demokraterna !! Att man kan säga det utan att Skämmas vafan.. Får mig att hata henne som Fan! 

En skönare punkt av dagen e att jag har Engelska med den Skönaste Läraren. HAHAH, Hon va så grym förra lektionen. Hon ba Okay, This is gonna be a two & two project, And For the Loners .. U can also Work Alone.. HAHAHAHAHAH För SKÖN & SÖT HON ÄR. Vill ba äta henne, kaxiga Uggla ! Sen mobbbar hon mig & Sofia hela tiden för att vi är så Småååå.. HAHAH!


Jaja måste dra pussss


Presentation


Mitt namn är Alexandra Strolia,är en Amerikansk tjej på 17 år och bor i Gbg. Skriver om mitt galna liv, handikappade tankar,texter och känslor. Läs o Njut.

My life in Words Baby,
Now jump up lets get
CRAZY!

My Life,Your Entertainment!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards