AlexandraStrolia

Direktlänk till inlägg 13 september 2010

Allt som pågår i huvudet på mig nu.

Av Alexandra Strolia - 13 september 2010 01:01

Det va ett tag sen.

Ingen speciell anledning till varför jag inte ha skrivit, bara blivit så Serdu.


Just nu ligger man på sängen iallafall. Jobbigt när man inte kan sova. Börja få asma och Grov error Adhd eller något som gör att jag inte ens kan ligga still. Där har man verkligen en problem. Haha.

    

Jag känner mig jätte konstig. Jag vill bara skriva av mig,men vet inte hur ja ska säga vad det är som stör och plågar mig. Jag lever iallafall livet med ångest. Den här ångesten leker med min hjärna och känslor väldigt ofta. Medicierna är bara något som finns där som hindrar mig från att explodera av alla känslor jag bär inom mig, humörsvängningar, ilska, osäkerhet, sorg och panik. Och nu känns de bara som medicierna har Fuckat mig ännu mer. För det är dem som typ gör att jag inte kan få ut mig allt som jag känner.Jag känner mig så dum då jag oftast inte kan få ut det jag vill säga.Istället e jag Tyst. Sen blir de för mycket på mig att jag själv inte ens fattar och blir Konstig. 


Och sen gör Du mig helt galen,och Nu e det på ett negativt sätt.

Du e den du är och jag kan inte hata dig för det. Jag hatar mig själv för det. Jag lät  det gå så långt när jag ändå visste att de va någonting som ej stod rätt till. Jag sjönk min Stolthet o lät mitt hjärta att tro på dina lögner. Jag låter mig själv aldrig ta något skitsnack när det står mig rakt i ansiktet och nu har jag redan gjort det. Jag har tappat min självrespekt o mitt ansikte & hjärnan är inställd på Lita aldrig på någon förrutom dig själv igen.

Kände iaf kärlek en stund haha Record

men nu känner jag pyskosen av ännu en mask som ramlat av på en falsk person.Detta börjar bli så gammalt nu.


Jag vill ha riktig kärlek nu,inga gamla amatör grejer

Vaaar e min Dröm man??

Hahaha,Sen när jag väl hittar kmr jag nog ej 0rka endå,

Alltid knas med mig.

Go naatt




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra Strolia - 9 oktober 2010 16:20

NU HAR JAG BYTT T NATTSTAD.SE/GREENDIAMANT FÖLJ DÄR PUSS PÅ ALLA ...

Av Alexandra Strolia - 8 oktober 2010 16:43

  Helluh. Får mer än Pyskos av att vara inne. Känner mig så Tom på något Konstigt Sätt, Så jag ska träffa Lita. Vi ska fira Lisa och Dricka. Behöver Dricka och må bra idag - För jag är ledsen idag. Puss    ...

Av Alexandra Strolia - 8 oktober 2010 14:49

Bloggläsarna Sjunker för varje dag. Det är inte roligt att skriva när man inte ser en Statistik som gör en Glad. Skämms på er!! Känner mig riktigt Mobbad & Oälskad. Show me Some Love and Credit,Desöörve it med en SÅdan krikskadad Blogg som jag ha...

Av Alexandra Strolia - 8 oktober 2010 10:18

Gomorron Peoples Kunde ej Sova i mitt rum inatt på Grund av en Pappalång ben softar i taket i mitt rum. HAHA, Fucking läskiga jävel. Min lilla syster har sitt jobb med att ta bort alla Spindlar i rummet men nu VÄGRADE hon igår och sa ja skulle ta b...

Av Alexandra Strolia - 7 oktober 2010 20:52

Jag håller på att bli galen .Min hjärna snurrar en karusell. Har tillräckligt mycket i Huvudet för att få också ha plats med plugg i huvudet. Jag är tvär arg. Orkar inte med denna dagen någonstans idag!   + Att Jag är så jävla Arg och Äcklad på g...

Presentation


Mitt namn är Alexandra Strolia,är en Amerikansk tjej på 17 år och bor i Gbg. Skriver om mitt galna liv, handikappade tankar,texter och känslor. Läs o Njut.

My life in Words Baby,
Now jump up lets get
CRAZY!

My Life,Your Entertainment!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards