AlexandraStrolia

Direktlänk till inlägg 16 september 2010

När det bara finns han och Ingen Annan.

Av Alexandra Strolia - 16 september 2010 09:44

Jag saknar kärlek. Det känns som jag aldrig någonsin kommer bli så kär som en gång i tiden, för många år sen.

När hjärtat bultade flippade slag när man såg personen eller tänkte på den personen. När man kände sig helt svimfärdig och yr av att bara se personen i ögonen. När man kysste den personen och kände hur fjärilarna flög runt i magen och i hela kroppen. När någon sa personens namn så stannade hjärtat upp och hela världen runt omkring en. När det bara fanns den personen i hjärtat och man äcklades av alla andra, för att inte ens världens snyggaste kille kunde mäta sig med honom. Det var bara för han hjärtat brann för och bara honom tankarna fanns för. Att bara få hålla honom i handen fick ens dag att vändas från botten till toppen. Hans ansikte kunde man utantill om man bara så blundade, man kände hur hjärtat smälte av att bara få illusionen av hans blick och leende. När rörningen av hans händer var det skönaste man någonsin känt i hela sitt liv, när kyssningen av hans läppar var det godaste och finaste man visste och när han kramade och höll om en

Ville man bara dö i hans armar så att tiden aldrig skulle passera förbi en. Och mest av allt saknar jag när ordet Älska inte ens kunde mäta sig med kärleken man kände.


Jag dör för att få tillbaka den Lycka och Känsla,

För dt var inte på låtsas utan På riktigt.

Jag vill ha han som aldrig någonsin skulle kunna ens tänka tanken av att ljuga för mig, Vill ha han som berättar att han älskar mig varje gång han ser mig i ögonen, han som får mig att dö av skratt & Han som är den enda personen i världen som kan lyfta min själ lika högt upp som till stjärnorna och månen. 


Baby whoever you are & wherever you are

I kind of need you

  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra Strolia - 9 oktober 2010 16:20

NU HAR JAG BYTT T NATTSTAD.SE/GREENDIAMANT FÖLJ DÄR PUSS PÅ ALLA ...

Av Alexandra Strolia - 8 oktober 2010 16:43

  Helluh. Får mer än Pyskos av att vara inne. Känner mig så Tom på något Konstigt Sätt, Så jag ska träffa Lita. Vi ska fira Lisa och Dricka. Behöver Dricka och må bra idag - För jag är ledsen idag. Puss    ...

Av Alexandra Strolia - 8 oktober 2010 14:49

Bloggläsarna Sjunker för varje dag. Det är inte roligt att skriva när man inte ser en Statistik som gör en Glad. Skämms på er!! Känner mig riktigt Mobbad & Oälskad. Show me Some Love and Credit,Desöörve it med en SÅdan krikskadad Blogg som jag ha...

Av Alexandra Strolia - 8 oktober 2010 10:18

Gomorron Peoples Kunde ej Sova i mitt rum inatt på Grund av en Pappalång ben softar i taket i mitt rum. HAHA, Fucking läskiga jävel. Min lilla syster har sitt jobb med att ta bort alla Spindlar i rummet men nu VÄGRADE hon igår och sa ja skulle ta b...

Av Alexandra Strolia - 7 oktober 2010 20:52

Jag håller på att bli galen .Min hjärna snurrar en karusell. Har tillräckligt mycket i Huvudet för att få också ha plats med plugg i huvudet. Jag är tvär arg. Orkar inte med denna dagen någonstans idag!   + Att Jag är så jävla Arg och Äcklad på g...

Presentation


Mitt namn är Alexandra Strolia,är en Amerikansk tjej på 17 år och bor i Gbg. Skriver om mitt galna liv, handikappade tankar,texter och känslor. Läs o Njut.

My life in Words Baby,
Now jump up lets get
CRAZY!

My Life,Your Entertainment!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards