AlexandraStrolia

Direktlänk till inlägg 20 september 2010

Man ska aldrig dömma någon, Läs.

Av Alexandra Strolia - 20 september 2010 00:10

Jag är arg, hur fan kan man köra alla människa över en kant? T.ex människor som säger t.ex ; Alla emos skär sig Alla blondiner är dumma i huvudet, Alla blattar är dåliga människor, Alla svenskar är rasister, alla som gillar barn är pedofiler, Alla killar vill bara ha fitta, Alla fina tjejer har världens självförtroende, Alla tiggare på gatan är ekonomiska lögnare och mest fattar jag inte hur man kan se ner på någon genom Var man har rötterna, För den har en annan hudfärg och mörkare hårfärg.

Det här är så jävla fel ..


Världen dömmer människorna i den så mycket. Vi är alla samma ras egentligen, vi är ju alla människor eller hur?


Jag blir så jävla arg, hörde att Sverige demokraterna kom med.

Hur kan så många människor rösta på ett sånt parti som dömmer och hatar folk som inte är från denna land? De har inte träffat och lärt känna alla eller? JA ÄCKLAS SÅ MYCKET OCH BLIR FAN ILLAMÅENDE.

De finns ALLA sorters människor och det är INTE felet på vilket land man är ifrån :S Alla vi människor är Olika? Vi har alla olika fungerande hjärnor !! Ingen är lik någon egentligen,

Och bara FÖR att man har gemenskapen att man är från samma land,

Betyder de inte att man är SAMMA personer!


Att så många människor röstade på dem här Fittorna som är rasister och nazister och hatar folk just på grund av deras hårfärg & hudfärg.

& Vill sluta med att hjälpa och välkomna folk som får utstå med hemska krig varje dag och skicka tillbaka mänger tillbaka till deras länder för att låta dem dö  pga bomber som faller ner på en när man minst anar det .


Att SvDemokraterna ens kan sova på nätterna,

när de vet att många av de folk de skickar tillbaka kommer att DÖ och allt det är deras fel.


För de vill ha tillbaka sin Svenska Sverige?


Hur kan man va så egoistisk egentligen?


Bryr sig bara om dem själva & hur dem vill ha det

Inget hjärta någonstans..


Man ska ALDRIG, ALDRIG, ALDRIG dömma någon!


Man kan inte hjälpa vilken hårfärg man föds med,


Vilken hudfärg man har,


Vilket språk som är det man växt upp med ,


Hur man tänker,


Hur man pratar


Hur man går


& Hur en handikappad person kan födas så "konstigt"


Man kan inte hjälpa hur man FÖDS!!!!

Men Sverige kan hjälpa och hindra människor från en DÖÖD

Men de gör dem inte för just för att dem EJ VILL.

PÅ GRUND AV ATT FÖR MÅNGA MÄNNISKOR VÄGRAR SLUTA UPP MED DÖMMANDET..

vi alla är likgitliga egentligen,

Så varför kan inte denna värld bara bli en likgitlig plats?

  







 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra Strolia - 9 oktober 2010 16:20

NU HAR JAG BYTT T NATTSTAD.SE/GREENDIAMANT FÖLJ DÄR PUSS PÅ ALLA ...

Av Alexandra Strolia - 8 oktober 2010 16:43

  Helluh. Får mer än Pyskos av att vara inne. Känner mig så Tom på något Konstigt Sätt, Så jag ska träffa Lita. Vi ska fira Lisa och Dricka. Behöver Dricka och må bra idag - För jag är ledsen idag. Puss    ...

Av Alexandra Strolia - 8 oktober 2010 14:49

Bloggläsarna Sjunker för varje dag. Det är inte roligt att skriva när man inte ser en Statistik som gör en Glad. Skämms på er!! Känner mig riktigt Mobbad & Oälskad. Show me Some Love and Credit,Desöörve it med en SÅdan krikskadad Blogg som jag ha...

Av Alexandra Strolia - 8 oktober 2010 10:18

Gomorron Peoples Kunde ej Sova i mitt rum inatt på Grund av en Pappalång ben softar i taket i mitt rum. HAHA, Fucking läskiga jävel. Min lilla syster har sitt jobb med att ta bort alla Spindlar i rummet men nu VÄGRADE hon igår och sa ja skulle ta b...

Av Alexandra Strolia - 7 oktober 2010 20:52

Jag håller på att bli galen .Min hjärna snurrar en karusell. Har tillräckligt mycket i Huvudet för att få också ha plats med plugg i huvudet. Jag är tvär arg. Orkar inte med denna dagen någonstans idag!   + Att Jag är så jävla Arg och Äcklad på g...

Presentation


Mitt namn är Alexandra Strolia,är en Amerikansk tjej på 17 år och bor i Gbg. Skriver om mitt galna liv, handikappade tankar,texter och känslor. Läs o Njut.

My life in Words Baby,
Now jump up lets get
CRAZY!

My Life,Your Entertainment!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards