AlexandraStrolia

Direktlänk till inlägg 30 september 2010

SOPHIE <3 - 18;05

Av Alexandra Strolia - 30 september 2010 17:34

HELLUU, IM BACK!

Jag och Nicki åkte till Mölndals sjukhus och träffade Sophie & Daniél + deras Nyfödda Söta Bäbis, Antonio!

  

Fyfan va SÖT, Överdrivet liten bara 1 vecka gammal. Vafan, vi va fan STORA när vi va nyfödda fast det kanske för vi var amerikanska bebisar HAHA!

Jag dog varje gång bebisen rörde sig,Så JÄVLA SÖT!!

Jag kan nästan Svära på att jag och Nicki är dem dummaste tjejerna för att vara i våran Ålder! Bebisen Sover i Barnvagnen och Nicki ba; Har den öppnat ögonen än? HAHAHAH Fan va vi skrattade. Jag ba Neej Nicki, Den öppnar bara ena ögat när den är två år och sen när den blir 3 år öppnas kanske den andra..

Sen jag frågar; Har du ammat den än?

Sophie; Nej, jag har planerat att svälta den du vet..

HAHAHAHHAA

Sen Nicki ba; Kan den bajsa än? 

Sophie ; Men jaa det är klart alla barn gör det.

Nicki; Vadå använder den blöja o sånt?

Sophie; NEEEJ, Vi låter den bajsa överallt på sina kläder istället

HAHAHAHHA

Sen Nicki frågar; Har du duschat den än då?

Och ja börjar DÖÖÖ AV SKRATT för jag inbiller mig Sophie sprutar vatten från duschen i ansiktet på den.

HAHAHAHAHA, Vi är fan för Sjuka.

Vi är ej normala någonstans!

Skit Gammal Fylle bild på Oss!

Har jag någonsin haft en Riktig Bästa vän så är det du & har alltid Varit,Min tvillingsjäl Sophie

  

Jag har ALDRIG gått igenom Så mycket med en kompis som dig, Sophie. Har aldrig haft roligare med en annan vän som jag har haft med dig. Det går inte ens förklara våra minnen med Ord. Varje gång vi ses får vi dem största skratt anfallarna. Ja kan Svära på att tiden då vi umgicks var den Roligaste tiderna i båda våra Liv. 

Nämner några Roliga minnen av Tusentals Roliga minnen;

När du smög in mig hem till dig när vi inte fick umgås. Vi gick förbi din mamma i köket till ditt rum och du bärde mig under ett täcke över din axel och hon märkte INGENTING..

När vi va Borta som fan och vi satt i ditt Rum och bara skratta som in i helvete, Och din mamma trodde att du va ensam i rummet och frågade dig; Sophie, du känner dig väl inte ensam där inne? Jag började skratta så mycket att jag föll ner på golvet och började blöda näsblod.

När vi hade varit på Fest hos Jimmy och va på väg hem. Vi hittade inte till hållplatsen och det ÖSREGNADE på oss, Vår smink bara rann och vi frös ihjäl och gick bara runt i cirklar när vi trodde vi hade gått långt. Sen vi skulle knacka på en dörr för att gå in o få värme HAHA och du ramlade in i en buske och typ bröt din fot!

Alla gånger vi va i Rävekärr under sommarlovet och gjorde du vet vad.

När vi va hemma hos dig när du smög in mig, O hade munchies så tog du in två tallrikar i rummet din mamma ba; Vf ska du ha två tallrikar för?

Du ba Neej Jag är bara hungrig.

När vi va hos Jonathan och han frågade mig om jag kände en Tommy.

Jag ba Men neeej? Han ba E du säker? jag ba aa? Han ba Den tommy som bor på ditt knä då?

När vi blev pyskade och klädde upp oss och gjorde alla dem fuckade filmerna.

När vi skulle ta hål i överläppen, Va vi dummare&dummast och LETADE efter en hammare för o hamra in spiken.. Vi hitta inte hammaren som tur var, o du började skylla på din döda gammaelfarmor DU BA MEN HAR HON FUCKING GÖMT DEN ELR?

Hade vi hittat den hade vi varit tandlösa så dumma som vi va!

HUNDEN STYYX, Din mamma ba lämna inte Styx utanför nu. Vi ba Nej då. Dörren stängs. Du ba; SATAN PERKOLE JEVLA HONDJEVEL han blev helt ledsen och nerpyskad.

Alla pedofiler sms vi har skickat t folk & jag blev ANMÄLD FÖR SEXUELLA TRAKESERIER

DET HÄR VA TYP INGA MINNEN JÄMFÖRT ME ALLA SOM VI HAR! 
MEEN HAR ALDRIG HAFT SÅ ROLIGT SOM JA HAFT MED DIG, SYSTER.
 Minnerna kommer leva kvar & Du kmr vara Världens Bästa mamma!!

Jag älskar dig & e Så stolt över dig.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra Strolia - 9 oktober 2010 16:20

NU HAR JAG BYTT T NATTSTAD.SE/GREENDIAMANT FÖLJ DÄR PUSS PÅ ALLA ...

Av Alexandra Strolia - 8 oktober 2010 16:43

  Helluh. Får mer än Pyskos av att vara inne. Känner mig så Tom på något Konstigt Sätt, Så jag ska träffa Lita. Vi ska fira Lisa och Dricka. Behöver Dricka och må bra idag - För jag är ledsen idag. Puss    ...

Av Alexandra Strolia - 8 oktober 2010 14:49

Bloggläsarna Sjunker för varje dag. Det är inte roligt att skriva när man inte ser en Statistik som gör en Glad. Skämms på er!! Känner mig riktigt Mobbad & Oälskad. Show me Some Love and Credit,Desöörve it med en SÅdan krikskadad Blogg som jag ha...

Av Alexandra Strolia - 8 oktober 2010 10:18

Gomorron Peoples Kunde ej Sova i mitt rum inatt på Grund av en Pappalång ben softar i taket i mitt rum. HAHA, Fucking läskiga jävel. Min lilla syster har sitt jobb med att ta bort alla Spindlar i rummet men nu VÄGRADE hon igår och sa ja skulle ta b...

Av Alexandra Strolia - 7 oktober 2010 20:52

Jag håller på att bli galen .Min hjärna snurrar en karusell. Har tillräckligt mycket i Huvudet för att få också ha plats med plugg i huvudet. Jag är tvär arg. Orkar inte med denna dagen någonstans idag!   + Att Jag är så jävla Arg och Äcklad på g...

Presentation


Mitt namn är Alexandra Strolia,är en Amerikansk tjej på 17 år och bor i Gbg. Skriver om mitt galna liv, handikappade tankar,texter och känslor. Läs o Njut.

My life in Words Baby,
Now jump up lets get
CRAZY!

My Life,Your Entertainment!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards