AlexandraStrolia

Direktlänk till inlägg 30 september 2010

ROLIGASTE DAGEN PÅ LÄÄÄNGE! -21.25

Av Alexandra Strolia - 30 september 2010 21:28

HÄLLUUUUUUU

På riktigt det var Längesen jag hade så Roligt som idag. Jag har fått skrattanfall hela dagen. Jag, Nicoleta Sorina och Nicki gick till Teatern på riktigt.Det var det Sämsta jag någonsin sett. Vi blev så JÄVLA hjärntvättade! Sån riktig torr Barnslig humor och dessutom STRIPPADE dom hela tiden, Två killar! En va JÄTTE på riktigt jag lovar & den andra va typ till midgan på honom. Vi SPRANG ut därifrån efter 20 min. Fan va vi skrattade åt ALLA som satt i Salongen som hade BETALAT 150 spänn för o se den teatern, vi fick biljetterna gratis så vi tänkte vf inte.. FÖRSTA&SISTA GÅNGEN VI TACKAR JA TILL TEATER-FÖRESTÄLLNINGAR! HAHAHAHAHA..

Efter vi hade kommit ut därifrån fick vi 4 VÄRLDENS SKRATTANFALLER,Svär INGEN humor Slår Syskonhumor. 4 Syskon vi dödade varandra så mycket av all skratt. Sorina skulle säga; Aa vi måste se paranormal activity o började STAMMA eakt som nico hade gjort tidigare under dagen när hon ba"mamamamama" och sorina sa exakt likadant fast "pamamamama" HAHAHAHHAHAA


VI ALLA STAMMADE SOM FAAAN IDAG, BLEV HELT HJÄRNTVÄTTADE


Sen jag & Nicki ska åka hem, Två cycklar plingar som idioter bakom Oss och vi märker inte det förräns sista sekunden. Nicki blir så RÄDD att hon börjar kvävas på Solrosfrön-skal och låter som en dinosaur, Vi skrattade ihjäl oss där Sen när vi skulle på spårvagnen hem. Jag kan SVÄRA på att jaag ej har skrattat där mycket på flera år SOM Idag. 


Hon berättade om att hon blev Påkörd av en moppe som åkte bakom henne och hon fick VÄRLDENS panik och istället för att flytta på sig så SÄRAR hon på benen och flyger fram när moppen åkte på henne som tur va åkte den sakta då så hon ej dog HAHAH 


MEN SHIT NÄR HON VISADE MIG hur hon särade på benen så sa jag men "AAAAAHHH,SPINDEL" Så fastna hon för de ja sa och ist för att säga Moppen åkte på mig, hon ba Så klättra en Spindel upp.


HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAAAAAAAA

VI SKRATTADE SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ MYCKEEEEEEEEEEET, HEEEELA VÄGEN FRÅN VALAND TILL MÖLNDAL!! F

yfan vilken Skön dag..Detta e Ej en Dag man glömmer fan :)

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra Strolia - 9 oktober 2010 16:20

NU HAR JAG BYTT T NATTSTAD.SE/GREENDIAMANT FÖLJ DÄR PUSS PÅ ALLA ...

Av Alexandra Strolia - 8 oktober 2010 16:43

  Helluh. Får mer än Pyskos av att vara inne. Känner mig så Tom på något Konstigt Sätt, Så jag ska träffa Lita. Vi ska fira Lisa och Dricka. Behöver Dricka och må bra idag - För jag är ledsen idag. Puss    ...

Av Alexandra Strolia - 8 oktober 2010 14:49

Bloggläsarna Sjunker för varje dag. Det är inte roligt att skriva när man inte ser en Statistik som gör en Glad. Skämms på er!! Känner mig riktigt Mobbad & Oälskad. Show me Some Love and Credit,Desöörve it med en SÅdan krikskadad Blogg som jag ha...

Av Alexandra Strolia - 8 oktober 2010 10:18

Gomorron Peoples Kunde ej Sova i mitt rum inatt på Grund av en Pappalång ben softar i taket i mitt rum. HAHA, Fucking läskiga jävel. Min lilla syster har sitt jobb med att ta bort alla Spindlar i rummet men nu VÄGRADE hon igår och sa ja skulle ta b...

Av Alexandra Strolia - 7 oktober 2010 20:52

Jag håller på att bli galen .Min hjärna snurrar en karusell. Har tillräckligt mycket i Huvudet för att få också ha plats med plugg i huvudet. Jag är tvär arg. Orkar inte med denna dagen någonstans idag!   + Att Jag är så jävla Arg och Äcklad på g...

Presentation


Mitt namn är Alexandra Strolia,är en Amerikansk tjej på 17 år och bor i Gbg. Skriver om mitt galna liv, handikappade tankar,texter och känslor. Läs o Njut.

My life in Words Baby,
Now jump up lets get
CRAZY!

My Life,Your Entertainment!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards