AlexandraStrolia

Alla inlägg under september 2010

Av Alexandra Strolia - 27 september 2010 18:00

YÄLLUUUUUUUU

Kom Precis Hem Från Skolan, Skön dag i Skolan. Dagen började iaf me Historia Lektion med MATTE BLANDAT ME HISTORIA, Dööh Där gav jag upp direkt Ja sa t Läraren; tyväääärr.. JAG ÄR matteförståndshandikappad, & Speciellt när BÄGGE Historia&Matte blandas. Och stackaren försökte förklara för mig och trodde ja verkligen skulle hänga med, han ba Fattar du? Jag ba ehm.. Aa tror d ( FETLÖGN) HAHAHA Men han såg på min besvärade face, Tyckte synd om mig försökte förklara d trögaste han någonsin kunde Endå skedde inga Matematiska Mirakel i Hjärnan min. Så han lät mig skippa över dem så gjorde ja andra tal, o skrev så tagentbordet GLÖDDE på många svar som blev långa meningar o DÄR blev han IMPRESSED & Häppy HAHAH..


Neej Men Ärligt talat, Vill jag något så kan jag klara vad jag vill.True Fact. Står i mitt horoskop, Jag e ju trots allt ingen KATT, INGEN TIGER, JAG ÄR EN LEEEEEJON KVINNA GRRR ..

HAHHA Ja skoja, Jag e Tömd på Luft bebbes!


Sen hade jag iaf Dramaa, Fick Spela BITCH Och dt e jag tydligen bäst på. HAHAH.. Drama läraren sa dt va riktigt roligt & se mig skådespela som beatch & Fick hela publiken o döö av skratt. HOOOY ALEX E GRYM

I Skolan Nuu.. Känns bra faktiskt & Känns Råligt nuu i Skolan.

Hade en Bra daaag fo Shizzle

Nu ska jag Äta parapapa - Pizzaa & Take it Eaaasy 

Mwah för att ni läser min Långt ifrån normala Blogg!

Av Alexandra Strolia - 27 september 2010 10:05

Goomorron

Ännu en Skev drömde jag drömde om, drömt om 5 olika personer i 5dagar i streck. Haha idag drömde jag fan om killen i Ny o jag skulle ha Sex sen fick jag reda på han va Gift o han va Pyscho haha Wtf ..

Fan drömmer jag om nu för tiden? 

Sitter o försöker lägga plugg på minnet tills förhöret idag, Segt Haha..

Trött som Faan, Stackars ålex .

Ha en tråkig Måndag, Hahah Pöz

Av Alexandra Strolia - 27 september 2010 00:32

Ååh haha Så störande. E alltid så Trött Söndagsnätter & de e då jag kan vara vaken sent för jag börjar sent. Men nä du, har Skit ont i huvudet & Ska sova. Känns som jag ej sovit på ett åår..

Såå Godnatt & Pussar på er.


Av Alexandra Strolia - 26 september 2010 16:23

   Så här Vacker är man då på en Söndag, HAHAHA..

Dricker Coca Cola min Älskling & Försöker läsa Historia, Vi har alltid så mycket läxor i detta skitämne haha.. Så synd om mig, försöker verkligen anstränga mig & Varje gång jag läser en ny rad verka det som om jag bara blir tröttare och tröttare och gäsparna ökar för varje ny rad. Haha, Så syynd. Historia Boken är min Nya sömnmedel, nästa gång på Kvällen jag inte är trött så ska jag börja läsa boken & jag SVÄR PÅ GUUUD Jag kommer somna med boken på mig efter 2 min!!


Tagit en Skön Bad & Bytt om till Sköna Pyamas!

Jag har tur att jag ej börjar tidigt på en Måndags Morgon iallafall,

Men har mindre tur att dt är kl 5 man Slutar dåå.. =/


Jersey Shore kl 22 Idag då, MTV,Så bäst den är. Mke bättre än första säsongen o bara fjärde avsnittet, Så börja ekolla ni som missat;)


Well , That was bout It for Now Sweeties.

Hugs&kisses / Alexie

Av Alexandra Strolia - 26 september 2010 14:04

Gomorron, va trött jag e Hahaha

Drog till nicoleta o Sorinas fest o va där kl 7, Åt som en tjockis & sen börja vi alla dricka. Riktigt roligt va det, Jag välte typ vin 50 ggr så jävla klumpig HAHA. Sen börja vi alla dansa haha så Fula vi va ! Nejmen det va riktigt roligt endå! :) Bilder från festen kmr nog om några dagar eller nåt.


Sen följde Nicoleta Emma & Cornelia mig t hållplatsen & drog mig mot Mölndal. Snackade med fnask i telefon och fick ryck på varandra o gjorde världens fulaste ljud när jag satt ensam på vagnen. Man trodde ja var handikappad tixad HAHA. Såå kom jag till Mölndal & träffa Risifrutti o drog hem till mig och kolla på Grown ups, Den filmen e för Skön & roolig jaag svär Hahhha. Dem e vuxna & beter sig helt unga & galna så kommer jag också vara när jag blir äldre svär Haha, My mind will never grow up.


Sen kom Mami hem och va helt gullig o full, Tydligen hade en 27åring blivit skit kär i henne när hon va ute, hAHA Aww..

   YamaaAAAAAAAAN Iaf Helloo Sunday, mr. Lugna dagen. Ska ta d lugnt & Äta varje gång ja blir uttråkad som varje Söndag haha & Plugga.

Drömde världens softaste dröm också, Så det va ju skönt haha..

Pusss små & stora pluttar

  



Av Alexandra Strolia - 25 september 2010 17:32

      Haajsan. Nu ska jag t Nico & Sorina:)

Senare ikväll ska en kompis komma till mig.

Ha en soft Lördag puss

Av Alexandra Strolia - 25 september 2010 12:26

Gomorron!

Sheeet Igår webba jag med min Dröm man från Ny! Han ska kma hit t Sverige i November & Stanna här i en vecka! & Sa ja va hans dröm tjej & ville ja skulle bli hans flickvän för han ej ville förlora mig!

HAAHAH ouf min dröm man också!

Grrrrrrrrrrrrrrrrr 



Sen gick jag & la mig mådde fan sämst igår hade Bultande huvudvärk hela dagen & sen spydde jag från ingenstans. Sheet på riktigt jag måste kolla i doktorn vf jag spyr så mycket , tänk så e jag döende elr nåt VOILA med mig dåå..


Sen vakna jag upp o dog av skratt när jag kollade min Facebook,

Kolla den här killen

  

Han ba; hej sötis ! jag intreesserad lära känner dig?? mitt msn nike_85_aa@hotmail.com mitt telefon nummer ********** jag heter ahmed jag bra och snäll kille och jag jobbar också taxi förare med kurir ...du kan tror på mig snyg jag hoppas att du svara snart...puss puss


HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAH Fundera på o driva tbx & ba Nemen Hej Ahmed! Jag är tycker de är sjukt intressant att du är taxi förare kanske ta en tur och fika med en kopp kaffe någon gång? pusss puss snygg


HAHAHAHHAHAH , asså UUuehhh Alla taxi förare e så Perversiga.

Fyyfaan, DAAAAAAAAEMN han e ju verkligen min typ!!


Idag blir dt Fest hos Nicoleta & Sorina!:D Ska dra dit med Isabell & så ska vi festa där, Blir roligt! Jaja Pussss

Presentation


Mitt namn är Alexandra Strolia,är en Amerikansk tjej på 17 år och bor i Gbg. Skriver om mitt galna liv, handikappade tankar,texter och känslor. Läs o Njut.

My life in Words Baby,
Now jump up lets get
CRAZY!

My Life,Your Entertainment!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards