AlexandraStrolia

Alla inlägg under september 2010

Av Alexandra Strolia - 22 september 2010 18:41

GREETINGS MY DEARS !

18;40 HÄR. Lyssnar på Musik, Skriver en uppsats t Svenskan & Ligger i Sängen. Det e ju kallt som fan här för ngn konstig anledning. Sov tidigare med täcke, tjocktröja o mjukisbyxor o det är ovanligt för mig som bruka bli helt dödsvarm av att bara sova i Bh&trosor. WIIERD TIMES PÅ G Haha


HÄÄÄHE Ja har verkligen ingenting o Skriva om när jag sitter hemma & luffar mig. Så om ni har nåra tips på nåt ni vill jag ska skriva mer eller mindre om. Bring it babys.

  


Av Alexandra Strolia - 22 september 2010 16:26

Och låten också. Jag älskar Ken ring,

Hans texter är så fina & berör hjärtat.

Av Alexandra Strolia - 22 september 2010 15:07

Good Morning :D


Vaknade upp bredvid sötaste Amy, Som vanligt när min mamma väckte oss blev hon SKIT rädd , SÅ SÖÖÖT Hon blir alltid Livrädd när hon vaknar!


Igår kom hon till mig vid 9 tiden & vi kolla på Butterfly Effect & Law Abiding Citizens eller något Tvär skit grymma filmer. Sen sov ja , lilla amm & Nicks. Ja o amy sover alltid så gulligt bredvid varandra värsta kramar om varandra & sånt. Kommer SAKNA henne så mycket !

IM GONNA MISS U SOOO MUCH ABU & I LOVE YOU    


       


Idag fick vi Kutta ur huset för en spec

Anledning, Haha. Drog&åt i Bageriet som djur för bullarna va helt kletiga Haha

Eww, Sen skratta vi hela vägen när jag följde henne<3 Min Lilla lurv..



Jag är Såååååååå Hungrig, Känns som jag svälter. Måste göra något!

Ska ba vara inne idag & Plugga typ and take it Easy ..

Pusss så länge

Av Alexandra Strolia - 21 september 2010 18:37


PYSCHO GIRL HAHA

Av Alexandra Strolia - 21 september 2010 17:00

Baby tell me bout the feelings u hide

 Show me them, I'll be your bride

Cause baby I know U&me collide

Let's chill & Together we'll ride

We'll Laugh all night, U kno together we're so Right

But u gotta admit we both are too stubborn to fight

Take my hand & I'll show u the light

Kiss my lips n I'll hold you tight

Look into mah eyes baby

I'll show u a man

aND U gonna be like Daamn, this i Didn't know

But then u realised somethin down there WAS startin to grow

Im like I realized so but baby now it's TIME TO BLOW

AHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA

JA VA TVUNGEN & FUCKA EN TEXT, NI känner ju mig

HAHAHHAHA jag e bäst ja svär!






Av Alexandra Strolia - 21 september 2010 16:07

WÄÄÄÄÄÄ VA KNAAS , WHY MAAAAAN, WHYYYYYYY ?!!  

Jag har hittat sexigaste killen alive och han bor i Ny. Vaaaa e detta..Skiter i ska EGIFTA mig med honom för Sexiest kids alive kmr vi få, Damn riiight !! Nääää men jag har mina Eyecandies i Sverige oxåå. Haha,Men han här e ba;DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAEMN!


Kom hem från skolan & Nicks mötte mig i Mölndal. Satt i Parken lite o ba Softa sen träffa vi kompis där o pratade :D


Zeeeen om en stuuuund ska Amy kma hit,Måste hinna umgås innan idioten flyttar t Paris :( Såå ska vi skratta,dampa oss & se filmer.

Sen tonight blir d Webpartay med han dära DAAAAEMN Haha

Va ful jag e Hahah Pösss

  



Av Alexandra Strolia - 21 september 2010 11:07

   Godmorning Fellas Haha.

Soft att man ej behövde gå upp tid vid sex tiden för att börja skola 8;20,men vaknade ändå runt tjugo över 8 tiden lika bra. Måste memorizera typ 60 glosor haha knas..

Efter skolan ska jag träffa söta Abu & va me henne me Nicks ,

See ya later aligater!

Av Alexandra Strolia - 21 september 2010 09:25

To the Day I die

Presentation


Mitt namn är Alexandra Strolia,är en Amerikansk tjej på 17 år och bor i Gbg. Skriver om mitt galna liv, handikappade tankar,texter och känslor. Läs o Njut.

My life in Words Baby,
Now jump up lets get
CRAZY!

My Life,Your Entertainment!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards