AlexandraStrolia

Alla inlägg den 5 juli 2010

Av Alexandra Strolia - 5 juli 2010 21:56

Shuuuuuuuu

Kom nyss hem, Idag har jag varit ute med raman  Vi gick ut med gulligaste Loan hans söta pitbull,Ouf man vill äta upp honom. Träffade raman i Korsvägen sen åkte vi till Lövgärdet softade med hans damphund. Jag hällde vodka i Loans mun så han blev typ lite full och helt överhyperaktiv, HAHA. Sen satt jag och Raman o shotta lite Wodka och Redbull. Soft,vi bara skrattade som vanligt Haha! Loan hade helt damp,Haha hunden asså han börja tugga sönder en redbull burk sen börja han blöda stackarn. Sen han va så SKÄMMIG, han brotta ner mig på Lövgärdets hållplats,anföll mig o börja typ våldta mig på marken HAHAHAH. Så söööt den hunden är jag svär :D ! Ska nana snart,skit trött..
Nätti,Puss.

Av Alexandra Strolia - 5 juli 2010 12:30

Godmorgon hehe,vakna för tjugo min sen. Fuck va trött jag va igår eftersom vi ej sovit något.Mina ögon brändes Haha,somna 18 o vakna 23 av att nicki o mamma typ skrek fick pyskos.Sen somna jag igen ett o vakna nu. Börja anteckna peoples -.- Very intressant. Vi får se vad jag hittar på today. Skulle egentligen följt med becca till tjörn igår,men hon behövde typ rehab från mig eller något Hah. So yeah, Gbg SOLO 7 Days. Nä,ska ta o umgås me bästa Monster Jäm! Haha,Nu ska jag ringa henne.

Puss

Presentation


Mitt namn är Alexandra Strolia,är en Amerikansk tjej på 17 år och bor i Gbg. Skriver om mitt galna liv, handikappade tankar,texter och känslor. Läs o Njut.

My life in Words Baby,
Now jump up lets get
CRAZY!

My Life,Your Entertainment!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards