AlexandraStrolia

Alla inlägg den 2 juli 2010

Av Alexandra Strolia - 2 juli 2010 21:16

HAAJSAN!

Jag och Nicki är hos Beccis. Vi har fixat oss lite, vi ska dra oss mot bion om 1 kvart. Vi har reserverat biljetter,så vi måste hämta dem sen ska vi nog gå runt in the City a lil bit och vänta tills klockan blir 23;30 sen ska vi se filmen. Wiiiihoooooooooo.Fan vad jag LÄNGTAR. Jag ÄLSKAR att se Twiligt filmer på bion,men sen om man ska kolla hemma kan dem vara utråkande. Buuuuuuut at the Movies it's the Best! Plus de blir bäst med mina två underbara systrar   




       

   
      

 
Ingen kajal i ögat,känner mig naken...Men dom säger jag e finare Utan soooo idag ska jag faktiskt lyssna! Bra lyssnare jag är idag Haha.

Vi hörs ikväll elr imorgon.

Kyss      

Av Alexandra Strolia - 2 juli 2010 18:20

HelloooooooOO!


Idag drog jag och Dianis till Södra. Jag hade ingen jävla busskort så vi fick VANDRA hela vägen upp för TVÄR feta branta backar i det underbara jobbiga vädret. Så jävla varm luft fast ingen Sol Okej? Haha. Men thank God att vi hade med oss Water Hahaha! Sen kom vi äntligen fram,vi skulle bada EGENTLIGEN men det lilla av solstrålarna som var på himlen Försvann och när vi skulle försöka bada & gå in i vattnet va det HALT överallt och sten-berg Överallt i vattnet Haha! Så Nähä du, De blev inget simmande för vår del!


Istället fick vi skrattanfaller,roliga samtal och ciggareter. Vi såg en svensk man med en rygg så hårig man trodde han blev född med PÄLS. Jag SKOJAR inte, Fan va jag skrattade. JAG BA WHA!! En VARULV!! Helt fluffiga hårstrån o långa som täckte HELA ryggen. Haha, Stackarn han hade säkert hårsjukdom! Eller va ett DJUR i sitt förra liv HAHAH


Sen satt vi och räknade hur MÅNGA vi hade kysst i vårt liv,från A till Ö asså FAN va vi skrattade!HAHAHAHA.. Real Girltalk elr vad. Sen promenerade vi hemåt again fast nedförsbackar<3 Thank God! Och min kära bästa vän snackade riktigt vett i mig. Finally,kunde jag lyssna på någon för en gångs skull. Älskar Diana  



So Yeah,Dan e inte Slut än EHEEHE!


Jag o Systern ska snart röra oss mot


Becca och sen klockan Elva ska vi på


bio och se nya TWILIGT FILMEN!!


Längtar,hoppas dem gör henne t


vampyr!


 
Soooooo,Smell ya Later! 


Av Alexandra Strolia - 2 juli 2010 12:27

[Intro: Shaggy]
Ultimatum, badman nuh tek ultimatum,
go wey, yuh haffi stay

[Refrain: Natasha Watkins]
If I stay, would you put an end
to all the games you play
Can you promise me
that you will never stray
Has to be a new beginning from today,
only way I will stay
But if I go,
this will be the final curtain of the show
You have lost the best thing
that you ever known
Guess you have to learn
to make it on your own
Let me know stay or go

[Verse: Shaggy]
Before you go let's analyze the situation
I'm a typical Jamaican
why you laying your frustration on me
When we met it was a perfect combination
But you know my reputation
don't know what you were expecting (of) me
Fight back, you can fight
get things a go if yuh nuh like that
Cause I know that
when you (leave) you come right back
Your new found determination
sounds to me like desperation
There's no ground for termination

[Refrain: Natasha Watkins]
If I stay, would you put an end
to all the games you play
Can you promise me
that you will never stray
Has to be a new beginning from today,
only way I will stay
But if I go,
this will be the final curtain of the show
You have lost the best thing
that you ever known
Guess you have to learn
to make it on your own
Let me know stay or go

[Verse: Shaggy]
I must admit I have a weakness
for these women
Who a plot like them a villian try the best
to separate you from me
I don't understand
just why the hell your cousin
When you knew that she meant nothing
so what if she was your cousin
You say fight back,
how the hell could I resist
when she's dressed like that
Tell the truth I had to leave
but she came right back
Now you heard the explanation
taken to consideration
it was sexual frustration

[Refrain: Natasha Watkins]
If I stay, would you put a end
to all the games you play
Can you promise me
that you will never stray
Has to be a new beginning from today,
only way I will stay
But if I go,
this will be the final curtain of the show
You have lost the best thing
that you ever known
Guess you have to learn
to make it on your own
Let me know stay or go

[Bridge: Shaggy (Natasha Watkins)]
(Goodbye my darling)
Baby baby tell me
why your in a hurry to leave
(Goodbye my darling)
See a lot I can't believe
that this is happening to me
(Goodbye my darling)
Yeah I know I made mistakes
but this is meant to be
(Goodbye my darling)
I promise I'll do better
baby stay with me

[Refrain & Outro: Natasha Watkins]
If I stay, would you put a end
to all the games you play
Can you promise me
that you will never stray
Has to be a new beginning from today,
only way I will stay
But if I go,
this will be the final curtain of the show
You have lost the best thing
that you ever known
Guess you have to learn
to make it on your own
Let me know stay or go
If I stay, would you put a end
to all the games you play
Can you promise me
that you will never stray
Has to be a new beginning from today,
only way I will stay
But if I go,
this will be the final curtain of the show
You have lost the best thing
that you ever known
Guess you have to learn
to make it on your own
Let me know stay or go
If I stay, would you put a end
to all the games you play
Can you promise me
that you will never stray
Has to be a new beginning from today,
only way I will stay
But if I go,
this will be the final curtain of the show
You have lost the best thing
that you ever known
Guess you have to learn
to make it on your own
Let me know stay or go


Av Alexandra Strolia - 2 juli 2010 11:51

Heeejsan!


Igår drog vi till Örgryte och va på krök. Drack en öl och några glas vin och softa till musik med Nicki,Becca och två killkompisar. Det va så kul! Vi lura först den ena att han hade snor i näsan,Nicki ba Andas in så här. Han fick panik HAHAHA. Och sen lura vi den andra att han hade något på tanden stackarn, han ba Nej asså det hål. Vi ba men nej,du har verkligen något där. Så han SPRANG in till sin killkompis och ba; SHET,HAR JAG NÅGOT PÅ TANDEN? HAHAHAHHA. Jag LOVAR, det är fan vi som är MÄN! Vi är inte flickiga någonstans. HAHA!

Sen försvann Bex och drog hem stackarn och jag och Nicki o en killkompis stack typ lite efter. De stod vagnen skulle gå typ 30 min så vi vandrade in till Korsvägen Haha! Tur kom några vi kände så vi fick lite skjuts.


Sen tar jag och Nicki spårvagnen,helt fulla. Nicki råka SKALLA mig i ansiktet vi båda typ flög bak HAHAHA. Och på vagnen typ satt nicki och skrek: JAG SVÄR,NI E TRÅKIGA OM NI INTE SÄTTER PÅ MUSIK!! OM & OM IGEN. Hahah Dampbarn!! Vi hade ändå mycket roligt   


Nu ska vi snart till en sjö och bada & Sola. 

So Buh Bye!

  

Presentation


Mitt namn är Alexandra Strolia,är en Amerikansk tjej på 17 år och bor i Gbg. Skriver om mitt galna liv, handikappade tankar,texter och känslor. Läs o Njut.

My life in Words Baby,
Now jump up lets get
CRAZY!

My Life,Your Entertainment!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards