AlexandraStrolia

Direktlänk till inlägg 2 juli 2010

Stranden med Diana & Bio ikväll

Av Alexandra Strolia - 2 juli 2010 18:20

HelloooooooOO!


Idag drog jag och Dianis till Södra. Jag hade ingen jävla busskort så vi fick VANDRA hela vägen upp för TVÄR feta branta backar i det underbara jobbiga vädret. Så jävla varm luft fast ingen Sol Okej? Haha. Men thank God att vi hade med oss Water Hahaha! Sen kom vi äntligen fram,vi skulle bada EGENTLIGEN men det lilla av solstrålarna som var på himlen Försvann och när vi skulle försöka bada & gå in i vattnet va det HALT överallt och sten-berg Överallt i vattnet Haha! Så Nähä du, De blev inget simmande för vår del!


Istället fick vi skrattanfaller,roliga samtal och ciggareter. Vi såg en svensk man med en rygg så hårig man trodde han blev född med PÄLS. Jag SKOJAR inte, Fan va jag skrattade. JAG BA WHA!! En VARULV!! Helt fluffiga hårstrån o långa som täckte HELA ryggen. Haha, Stackarn han hade säkert hårsjukdom! Eller va ett DJUR i sitt förra liv HAHAH


Sen satt vi och räknade hur MÅNGA vi hade kysst i vårt liv,från A till Ö asså FAN va vi skrattade!HAHAHAHA.. Real Girltalk elr vad. Sen promenerade vi hemåt again fast nedförsbackar<3 Thank God! Och min kära bästa vän snackade riktigt vett i mig. Finally,kunde jag lyssna på någon för en gångs skull. Älskar Diana  



So Yeah,Dan e inte Slut än EHEEHE!


Jag o Systern ska snart röra oss mot


Becca och sen klockan Elva ska vi på


bio och se nya TWILIGT FILMEN!!


Längtar,hoppas dem gör henne t


vampyr!


 
Soooooo,Smell ya Later! 


 
 
Ingen bild

sookie stackhouse

2 juli 2010 20:12

hon blir vampyr i den fjärde..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra Strolia - 9 oktober 2010 16:20

NU HAR JAG BYTT T NATTSTAD.SE/GREENDIAMANT FÖLJ DÄR PUSS PÅ ALLA ...

Av Alexandra Strolia - 8 oktober 2010 16:43

  Helluh. Får mer än Pyskos av att vara inne. Känner mig så Tom på något Konstigt Sätt, Så jag ska träffa Lita. Vi ska fira Lisa och Dricka. Behöver Dricka och må bra idag - För jag är ledsen idag. Puss    ...

Av Alexandra Strolia - 8 oktober 2010 14:49

Bloggläsarna Sjunker för varje dag. Det är inte roligt att skriva när man inte ser en Statistik som gör en Glad. Skämms på er!! Känner mig riktigt Mobbad & Oälskad. Show me Some Love and Credit,Desöörve it med en SÅdan krikskadad Blogg som jag ha...

Av Alexandra Strolia - 8 oktober 2010 10:18

Gomorron Peoples Kunde ej Sova i mitt rum inatt på Grund av en Pappalång ben softar i taket i mitt rum. HAHA, Fucking läskiga jävel. Min lilla syster har sitt jobb med att ta bort alla Spindlar i rummet men nu VÄGRADE hon igår och sa ja skulle ta b...

Av Alexandra Strolia - 7 oktober 2010 20:52

Jag håller på att bli galen .Min hjärna snurrar en karusell. Har tillräckligt mycket i Huvudet för att få också ha plats med plugg i huvudet. Jag är tvär arg. Orkar inte med denna dagen någonstans idag!   + Att Jag är så jävla Arg och Äcklad på g...

Presentation


Mitt namn är Alexandra Strolia,är en Amerikansk tjej på 17 år och bor i Gbg. Skriver om mitt galna liv, handikappade tankar,texter och känslor. Läs o Njut.

My life in Words Baby,
Now jump up lets get
CRAZY!

My Life,Your Entertainment!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards