AlexandraStrolia

Alla inlägg den 9 juli 2010

Av Alexandra Strolia - 9 juli 2010 12:36

heeejsan! SKA SNART ÅKA IVÄG TILL min bebbes stuga. Jag,diana,cindy ,becca och Nicki ska dit! Vi ska sova över där och ha skit roligt. Så kommer ite kunna skriva mer idag.


Sheet, IGÅR va en katastrof dag. ja O Becca satte oss på tåget för att åka iväg till Falköping, vi båda hade sån känsla av att något skulle gå skevt. Men då trodde vi typ tåget skulle krascha el nåt. Men sen kommer kära kontrollanten och jag har fel busskort med mig till Becca,så hon säger till oss vi måste hoppa av i Alingsås nästa busshållplats,så vi lyssna ej på henne o låste in oss i tåg-toaletten istället. O satt där helt i mörkret,några tjejer utanför höll påå stressa ihjäl oss o knacka på dörren o sånt. Sen till slut kommer tågkontrollanten börja knacka på dörren,vi svarar inte, sen hon LÅSER upp dörren o jag gömmer mig bakom dörren så hon ser ba becca först , Hon ba HAREGUD, BEHÖVER JA KALLA HIT POLISEN??? Och prata med oss hur länge som helst, så BÖRJA Ja DÖÖÖÖÖÖÖ av SKRATT! Hon ba DE GÄLLER DIG BAKOM DÖRREN OCKSÅ! HAHAHAHA..

Så vi blev AVSLÄNGDA mitt i ingenstans i kära Vårgårda o hade ingen jävla aning om va vi skulle göra, HAHAHA. Som tur var kom Nawaz bror och skjutsade tillbaks också till Gbg. Fan va kul de va endå. Själva sitautionen,vi hade fan panik. HAHAHA!!


Sen kom vi hem till bex,körde lite anden i glaset, sen softa ba o kolla film o drog ut med Nicki sen o hade roligt. Sen åkte vi hem o Sov. Nu e vi hemma hos mig o fixar till idag. FUUCK va kul de kommer bli!

Stugan kommer rasa, 10 dampbarn på en gång. KATASTROOF. HAHA!


Ajaa Pussssssss

Presentation


Mitt namn är Alexandra Strolia,är en Amerikansk tjej på 17 år och bor i Gbg. Skriver om mitt galna liv, handikappade tankar,texter och känslor. Läs o Njut.

My life in Words Baby,
Now jump up lets get
CRAZY!

My Life,Your Entertainment!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards