AlexandraStrolia

Alla inlägg den 15 juli 2010

Av Alexandra Strolia - 15 juli 2010 17:26

Hej,har ite skrivit på grund av låg ork. Hahaha.Plus jag ej pallat med folket Så pallat ej att folket ska sitta o läsa min blogg när jag e som surast Haha. Inte bra för känsliga tittare hahaha.


Ouuf ni FATTAR inte hur trött jag är på Folket.

Allvar hur pallar man med sig själv?

Tror ni falska ens vet att dem e falska?

Hoppas de annars är de fan SKAM!

Så,träffas Ni o de SVIDER är ni lika falska som Made in China.


Igår kom jag hem 8 på morgonen. Helt dead. Hade ej kunnat sova hela natten för jag var kattallergisk! Sen sov jag som en zombie. 

Sen kolla jag på en skit grym film med Nicki som hette Blood and Bone, SKIT GRYYYM FILM!
KILLAR NI KOMMER ÄÄÄÄÄÄLSKA DEN! 


Ska träffa Diana älskling klockan 7 sen ska vi hitta på något Roligt.

Pus

Presentation


Mitt namn är Alexandra Strolia,är en Amerikansk tjej på 17 år och bor i Gbg. Skriver om mitt galna liv, handikappade tankar,texter och känslor. Läs o Njut.

My life in Words Baby,
Now jump up lets get
CRAZY!

My Life,Your Entertainment!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards