AlexandraStrolia

Alla inlägg den 10 juli 2010

Av Alexandra Strolia - 10 juli 2010 23:45

En kvinna är en mamma. En mamma ger dig ett liv. Vi hade inte varit här idag om det inte va för kvinnor. Ens mamma är det viktigaste och värdefullaste man har i livet,hon e en kvinna. Någon man ute i  denna sjuka världen misshandlar eller till o me dödar en kvinna just nu. Tusentals kvinnor dör just nu.


Man ger ingen respekt till tjejer längre. Jag blir så jävla arg. Jag blev så arg idag, för varmt väder var det idag. Jag höll på att svimma idag och jag hade bara en liten klänning på mig. Jag ser hur alla kvinnor går förbi i stan. Dem får inte ha på sig vad dem vill. Vem fan egentligen ska bestämma vad man ska ha på sig? Är man för lättklädd blir man kallad för slampa o hora fastän det sommar. Och sen finns det kvinnor som inte ens får VISA något hud alls. Jag blev så jävla flippad idag. Det går en Kvinna förbi mig i stan och hon är gömd i en jävla burka! Man ser bara kvinnans ögon. Den kvinnan är en mamma till någon,hon kunde varit er mamma eller fru. Man är fucking sjuk i huvudet. Jag satt och klagade när jag bara hade en KLÄNNING på mig och hon hära kvinnan har på sig Svart som spec drar till sig solen och hon e täckt över hela jävla kroppen,som sagt man ser bara hennes ögon.


Är detta fucking sjukt eller? Att kvinnor till och med ibland får BADA i denna fucking gardinen?

     


Jag menar ALLA slags kvinnor. Man ger fucking FÖR lite respekt till kvinnor. Vad fan är detta för skit? Alla är likavärda eler? Dem här jävla skadade männen som tvingar ens fru bära en sån här grej är skadade. Vad FAN får dem här männen att tro att dem är BÄTTRE än kvinnor? Hur kan man ha så jävla lite stolthet o respekt att kunna göra såär?

Dem här sjuka männen kommer ifrån en kvinna, Kvinnan som gett dig ett liv! Och istället för att visa hur jävla bra kvinnorna är så gömmer man dem?


Och jag blir så fucking arg på kvinnorna också som går runt och bär dem här fucking grejerna som bara ser ögonen. Såklart man kan vara religös,men en slöja räcker på huvudet och man vill följa sin religon så mycket. Man behöver inte överdriva. Vi är i Sverige nu, ingen tvingar på en att ha en sån här på sig..

Hur kan dem ha kvinnorna värdesätta sig själva så hääär jävla lite?

Hur kan man sjunka sin stolthet så mycket och få andra att tro att man är mindre värd??

Stå upp för er själva,tjejer. Va fan e detta? Ingen,ingen,ingen ska få bestämma över en sådär. Plus det är fucking farligt när det är så här varmt. Man kan svimma o fucking dö man blir för varm.


  

Sen har jag suttit och kollat på den här filmen.

Mannen gifter sig med Jennifer Lopez, sen blir han busted med otrohet. Och han kollar på henne som smuts och säger:

Jag är en man,jag har mina behov Så är det bara.

OCH OM DU FUCKING ÄR MAN ELLER?

DU ÄR INGEN MAN NÅGONSTANS OM DU LYFTER DIN HAND MOT EN KVINNA OCH INTE VISAR RESPEKT.

Då är du fucking piss, du är inte ens en människa, Då är du fucking Insekt.



Han slår henne i filmen,han försöker döda henne. Hon lär sig hur man slåss och hon får makten.

Jag säger bara hämnden är LJUV!

& Alla tjejer borde stå upp för sig själva som hon gör till slut, för ni är så så så mycket värdare än något sådant skit!

Jag vill verkligen ALLA ska kolla på filmen det finns part 1 ,part 2, part 3 o så vidare på Youtube. Speciellt till NI KILLAR som inte har RESPEKT för kvinnor. Öppna era ögon, Se o Lär. Jag vill aldrig ens höra ordet hora till en tjej mer. Ska aldrig mer använda det ordet.

För ni killar är så mycket horigare när man tänker efter.

Men istället för SKIT, får ni STATUS.

Ni är inte bättre än oss(Snackar till alla smutsiga killar som tror dem är bättre) Ni är sämre, ni är så låga i mina ögon att jag kan bli blind genom att se på er.

Ja hoppas verkligen ALLA förstår & ni killar där ute som någon gång ej visat respekt för din kvinna. Lär er.. För ni hade inte LEVT utan Oss.



Av Alexandra Strolia - 10 juli 2010 15:09

SHIIT VILKEN GALEN KVÄLL! Dagen va helt fuckad, vi hade verkligen SÅ OTUR. De va våran lilla Fredag den trettonde på dan iallafall! Haha, vi tog bussen till Lysekil o de tog 2 jävla timmar. Haha, Sen kom vi fram stog vid hamnen lyssnade på musik och drack bara vi tjejer. Sen kom Elia o hans kompisar o mötte upp oss med bil.O vi drog till stugan. Faaan va kul de va, sen kom vi fram och alla började dricka, Alla HOPPADE upp o dansade. HAHA! Skit roligt. Vi alla blev fulla o hade skit roligt! Haha, ja skulle tvinga diana käka kyckling som vi grilla hon VÄGRADE typ,så ja DASKADE henne med en fet jävla stor kYCKLINGLÅR i ansiktet HAHAHAHAHA! Stackars Monster jäm. Sen tappa ALLA balansen, elr iallafall vi tjejer förrutom duktiga Diana som vanligt HAHA (K) ! De va utedass o sånt, så ja gick o pissa ,sen ja tappa balansen HELT o föll in i en DIKE 2 gånger o blev HEEELT blöt o smutsig, o typ kNÄCKTE mina ljuvliga revben på köpet. HAHAHAHAHA. Fyfan, ja har FORTFARANDE så FUCKING ONT!!


Vi somnade klockan 6 och vi va tvungna o vakna klockan 9 för han som ägde stugan skulle komma, FYFAN! Vi har ej sovit ett pissssssss !! HAHA.. Sen tog vi bussen t Gbg med finaste elia o gulliga chico :D O halv sov på bussen. Nicki idioten gjorde så ja SKRATTA varje SEKUND jag lovar. HAHAH, så haej.. Man kan inte säga ja "Sooov".Pyskos!


Vi hamna i Gbg 2 timmar senare, o ja o NICKI dog seriöst. Vi börja GRÅTA vi va så jävla HUNGRIGA, HAHAHA + Värmen + ingen sömn. Fyyfaaaan! Nicki låtsades till o me SPY på mig jag REAGERA inte, SÅ FUCKADE ÄR VI! Sen kom en bil o nicki nästan DOG o blev påkörd men hon reagera inte heller åt det! HAHAHAHA.

VI ÄR SÅ SKADADE I HUVUDET NU NI ANAR INTE!!


THANK GOD,MAMMA E PÅ VÄG MED HUUUR MÅNGA CHEESEBURGARE TILL OSS SOM HELST. VI SKA BOOOOOOOOMBA FÖR I HELVETE!!!!

HAHAHAHAHA, HAROLD & KUMAR #2


NÅGON BAD MIG UPPDATERA MED BILDER, MEN JAG HAR INGEN JÄVLA KAMERA LÄNGRE,&MIN MOB ÄR FRÅN 1400TALETS TID!

Haha,men en kompis har några bilder så lägger in sen:D


Sheeeet vilken FET sommarlov detta blir !   

Hör av mig Seeeeeen,Kyssss

Presentation


Mitt namn är Alexandra Strolia,är en Amerikansk tjej på 17 år och bor i Gbg. Skriver om mitt galna liv, handikappade tankar,texter och känslor. Läs o Njut.

My life in Words Baby,
Now jump up lets get
CRAZY!

My Life,Your Entertainment!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards