AlexandraStrolia

Direktlänk till inlägg 4 juli 2010

Roligaste!!

Av Alexandra Strolia - 4 juli 2010 15:43

Heeeey

WAH,VA ROLIGT VI HAR HAFT! Fyfan va varmt det va igår,vi höll på svimma på tåget dit. Man ser de på min BLICK,HAHAHAHHAH WTF!

  

Sen äntligen kommer vi fram och möter bästa Raman o hans kompis,Så drog vi till milat för de va hans birthday:) Oshi

Drack lite o hade skit roligt! Vi alla började dansa som djur,och skrattade mycket. Vi sov inte nåt på heeela natten typ! Förutom typ 2 h


Sen på morgonen hade jag och Raman DAMP SKRATT ATTACKER. Jag har inte skrattat så mycket sen jag vet inte när. Vi va så ÖVERTRÖTTA,Vi sa världens roligaste saker.Vi irritera sönder nicki som försökte sova för vi skratta så mycket o drev runt, men till slut börja hon också dö av skratt. HAHAHA!


Raman:Tänk parapapapa,Im lovin it på ryska, Parapapapa DAA!

Eller på svenska, Jag ÄLSKAR det!


HAHAHAHAHAHHA


Jag; Tänk eminems namn baklänges, Menime,Menime har släppt en ny låt!


HAHAHAHHA


Sen jag till Nicki , Hunchback of Notredam filmen när han med puckel rygg blir tillsagd han e ful så sjönger han med : YES,IM SOO UGLY! I WILL NEVER GO OUT! 


AHHAHAHAHHAHAHAHAHHA


Sen börja jag och Raman söka på rysk och en hemsida poppar upp där det står Prata med romantiska ryska män, Över 1000tals finns att prata med.


HAHAHAHHAA


Och sen LÅTSADES Raman spy på nicki så hon skulle vakna


HAHAHAHAH


Asså Neeej,vi hade för roligt.Våra magar krampade av skratt!



WAAAAH PALLA JAG BLEV POSSESED PÅ ALLA BILDER!

HAHAHAHAHAHAHHAHAHHA KAMERAN VA ALLEGISK MOT MIG!


   Skit kul hade vi,men ska se på Dirty Dancing nu med Nikki.

Soooooo Pusssss



 
 
cindy

cindy

4 juli 2010 23:23

HAHAHAHAHAHAHHA, bexx gick loss !! HAHAHA
jag & diana hade våran fest på vägen hem ! ,
ohyea 1

http://www.nattstad.se/bbaracn

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra Strolia - 9 oktober 2010 16:20

NU HAR JAG BYTT T NATTSTAD.SE/GREENDIAMANT FÖLJ DÄR PUSS PÅ ALLA ...

Av Alexandra Strolia - 8 oktober 2010 16:43

  Helluh. Får mer än Pyskos av att vara inne. Känner mig så Tom på något Konstigt Sätt, Så jag ska träffa Lita. Vi ska fira Lisa och Dricka. Behöver Dricka och må bra idag - För jag är ledsen idag. Puss    ...

Av Alexandra Strolia - 8 oktober 2010 14:49

Bloggläsarna Sjunker för varje dag. Det är inte roligt att skriva när man inte ser en Statistik som gör en Glad. Skämms på er!! Känner mig riktigt Mobbad & Oälskad. Show me Some Love and Credit,Desöörve it med en SÅdan krikskadad Blogg som jag ha...

Av Alexandra Strolia - 8 oktober 2010 10:18

Gomorron Peoples Kunde ej Sova i mitt rum inatt på Grund av en Pappalång ben softar i taket i mitt rum. HAHA, Fucking läskiga jävel. Min lilla syster har sitt jobb med att ta bort alla Spindlar i rummet men nu VÄGRADE hon igår och sa ja skulle ta b...

Av Alexandra Strolia - 7 oktober 2010 20:52

Jag håller på att bli galen .Min hjärna snurrar en karusell. Har tillräckligt mycket i Huvudet för att få också ha plats med plugg i huvudet. Jag är tvär arg. Orkar inte med denna dagen någonstans idag!   + Att Jag är så jävla Arg och Äcklad på g...

Presentation


Mitt namn är Alexandra Strolia,är en Amerikansk tjej på 17 år och bor i Gbg. Skriver om mitt galna liv, handikappade tankar,texter och känslor. Läs o Njut.

My life in Words Baby,
Now jump up lets get
CRAZY!

My Life,Your Entertainment!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards