AlexandraStrolia

Direktlänk till inlägg 3 oktober 2010

Jag & Elia efter en Flaska av Zeki , hAHAH

Av Alexandra Strolia - 3 oktober 2010 14:15

Skammigaste igår. Skulle dra på den festen,men banga den direkt efter


- "Ni kaaanske kmr inte in"

- "Jo ja svär dom kommer in.."

- Näääh dom kommer ite in"..

- "Vf ljuger duuu de gör dom visst?

" -"Nääh..

" HAHAH Vi åkte därifrån lika snabbt som vi kom..Åkte hem till mig lyssna på Musik & Drack upp en hel Zeki flaska för oss Själva..

Dumma Alkisar HAHAH .. (BANGAR ALKOHOL FRÅN & ME NU)


Jag & Elia efter en flaska Zeki..

                     Sån KINES jag är, Mamma kom hem sen och frågade om jag va Bäng.. HAHAH.


Sen börja helvetes morronen då..

Jag vaknade upp helt döds-svettig,yr & Skakig trodde jag skulle falla ihop och Dö. Trodde d skulle bli bättre av att bomb-äta Cornflakes.

DON'T EVER DO THAT AFTER A BOTTLE OF ZEKI. Cornflakesen blev min DÖÖÖÖD. Spec Toalettens. Tvär synd om toan kan man ju säga..

HAHAH Så mådde jag verkligen Bajs varje sek..Nicki fick följa med pigeon t Stationen för ja va OOATTRAKTIV & DÖENDE HAHAHA..

NU mår jag bra Thank God..


De första jag gör är när jag vaknar är att ja börja äta Cornflakes..

Min mamma ba; Alex, didn't u throw alot of cornflakes up? And that's the FIRST thing u Eat when u wake up.


AHHAHAHAH JAJAAAAA, JAG ÄR KNAS..


DON'T EVER BLAME IT ON THE FOOOOOD


DT VA ENDAST MITT & ALKOHOLENS FEL


Puss!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra Strolia - 9 oktober 2010 16:20

NU HAR JAG BYTT T NATTSTAD.SE/GREENDIAMANT FÖLJ DÄR PUSS PÅ ALLA ...

Av Alexandra Strolia - 8 oktober 2010 16:43

  Helluh. Får mer än Pyskos av att vara inne. Känner mig så Tom på något Konstigt Sätt, Så jag ska träffa Lita. Vi ska fira Lisa och Dricka. Behöver Dricka och må bra idag - För jag är ledsen idag. Puss    ...

Av Alexandra Strolia - 8 oktober 2010 14:49

Bloggläsarna Sjunker för varje dag. Det är inte roligt att skriva när man inte ser en Statistik som gör en Glad. Skämms på er!! Känner mig riktigt Mobbad & Oälskad. Show me Some Love and Credit,Desöörve it med en SÅdan krikskadad Blogg som jag ha...

Av Alexandra Strolia - 8 oktober 2010 10:18

Gomorron Peoples Kunde ej Sova i mitt rum inatt på Grund av en Pappalång ben softar i taket i mitt rum. HAHA, Fucking läskiga jävel. Min lilla syster har sitt jobb med att ta bort alla Spindlar i rummet men nu VÄGRADE hon igår och sa ja skulle ta b...

Av Alexandra Strolia - 7 oktober 2010 20:52

Jag håller på att bli galen .Min hjärna snurrar en karusell. Har tillräckligt mycket i Huvudet för att få också ha plats med plugg i huvudet. Jag är tvär arg. Orkar inte med denna dagen någonstans idag!   + Att Jag är så jävla Arg och Äcklad på g...

Presentation


Mitt namn är Alexandra Strolia,är en Amerikansk tjej på 17 år och bor i Gbg. Skriver om mitt galna liv, handikappade tankar,texter och känslor. Läs o Njut.

My life in Words Baby,
Now jump up lets get
CRAZY!

My Life,Your Entertainment!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards