AlexandraStrolia

Direktlänk till inlägg 3 oktober 2010

18;51 Hellöööh

Av Alexandra Strolia - 3 oktober 2010 18:52

Helluuu 18;48

Nyss Käkat Kebabpizza med Sallad på mmm, My favorite..Fast fuck va mätt man blir Sen. Hahah Lurade nyss fnask att jag hade druknat i badkaret och varit på Sjukhuset. Lille Timon fick ju hjärtatack,blåsta fnaski Awwl..Sjmords-tankarna poppade faktiskt upp då jag Öppnade historia bokens sidor.. Verkligen ingen Vaacker Syn.

Positiva med Sunday e att Jersey Shore e på,Älskar den :).

See ya laters Alligators..

 
 
åsa

åsa

3 oktober 2010 20:01

tack för din kommentar , har ju min blogg sedan länge på blogspot. men som sagt det verkar mycket enklare å hantera bloggen här å alla e så trevliga, får respons för något man tycker e kul.

http://ladyprincess.bloggplatsen.se

Alexandra Strolia

3 oktober 2010 20:02

Ja det e ju Skit bra :) Hellre trevliga folk än t.ex anonyma idioter som klankar ner på ens självförtroende - BARA för att den ej har någonting annat för sig .. Ha det bra :)

 
Cecilia

Cecilia

3 oktober 2010 20:04

Hej!
Tack så jättemycket för dina kommentarer. Och jag förstår att folk säger att du är vacker - för det är du.

Jag har också panikångest i perioder. Har haft det i snart 10 år. Men man kan ju tyvärr inte bota allt med mediciner :/

Känner du att mediciner hjälper dig mer eller hjälper dom dig mindre? Alltså blir du oftast hjälpt eller ingen effekt? ...

Det är jätteskönt att blogga och få skriva av sig sina känslor. Det tycker jag med.
Finns ju dock de som tycker man inte ska skriva allt. Men min blogg - skriver vad fan jag vill :)

Angående det med Veckans nu....

Jag är glad att jag fick ett svar. Visst jag kan med säga att folk kanske inte är så snygga, men att skriva det i en tidning. Visserligen är det inte något som de kändisarna lär se. Men, det ger dåliga budskap till tjejer med dåligt självförtroende.

Gillar din blogg :)

Kram C

http://ceciliadarling.bloggplatsen.se

Alexandra Strolia

3 oktober 2010 20:27

Tack så mycket! Det känns som om medicinerna håller bak mina känslor oftast, vilket gör att Jag inte vet hur jag ska förklara varför jag känner som jag gör. Det suger ju och inte kunna sätta ord på sina känslor varken för sig själv eller andra.

De har faktiskt hjälpt mig ganska mycket hur jag ska tänka och det dämpar ner smärtan och ångesten jag känner.

Fick ju reda på ja hade panikångest i sexan men har nog levt med det hela mitt liv. När ja var typ liten brukade min mamma fixa håret på mig. Antingen hatade jag det,skrek o rev ut mitt hår eller så skuttade ja ut från rummet. Hahah, har haft ångest och högra krav på hur jag ska se ut sen barndomen och det känns med tanken på att inte räcka till när det gäller självförtroendet.

Men d har också byggt upp mitt självförtroende på nåt sätt. Ja kan acceptera mig mer för den jag är idag och har hjälpt mig att tänka jävligt mycket.

Gillar din blogg också, verkar vara lika på sättet :)

 
tina

tina

5 oktober 2010 09:03

fin blogg :D

http://www.theeonee.bloggplatsen.se

Alexandra Strolia

5 oktober 2010 12:24

Taaack:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra Strolia - 9 oktober 2010 16:20

NU HAR JAG BYTT T NATTSTAD.SE/GREENDIAMANT FÖLJ DÄR PUSS PÅ ALLA ...

Av Alexandra Strolia - 8 oktober 2010 16:43

  Helluh. Får mer än Pyskos av att vara inne. Känner mig så Tom på något Konstigt Sätt, Så jag ska träffa Lita. Vi ska fira Lisa och Dricka. Behöver Dricka och må bra idag - För jag är ledsen idag. Puss    ...

Av Alexandra Strolia - 8 oktober 2010 14:49

Bloggläsarna Sjunker för varje dag. Det är inte roligt att skriva när man inte ser en Statistik som gör en Glad. Skämms på er!! Känner mig riktigt Mobbad & Oälskad. Show me Some Love and Credit,Desöörve it med en SÅdan krikskadad Blogg som jag ha...

Av Alexandra Strolia - 8 oktober 2010 10:18

Gomorron Peoples Kunde ej Sova i mitt rum inatt på Grund av en Pappalång ben softar i taket i mitt rum. HAHA, Fucking läskiga jävel. Min lilla syster har sitt jobb med att ta bort alla Spindlar i rummet men nu VÄGRADE hon igår och sa ja skulle ta b...

Av Alexandra Strolia - 7 oktober 2010 20:52

Jag håller på att bli galen .Min hjärna snurrar en karusell. Har tillräckligt mycket i Huvudet för att få också ha plats med plugg i huvudet. Jag är tvär arg. Orkar inte med denna dagen någonstans idag!   + Att Jag är så jävla Arg och Äcklad på g...

Presentation


Mitt namn är Alexandra Strolia,är en Amerikansk tjej på 17 år och bor i Gbg. Skriver om mitt galna liv, handikappade tankar,texter och känslor. Läs o Njut.

My life in Words Baby,
Now jump up lets get
CRAZY!

My Life,Your Entertainment!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards