AlexandraStrolia

Direktlänk till inlägg 3 oktober 2010

En lista jag svarar på , Haha mobbad ..

Av Alexandra Strolia - 3 oktober 2010 20:30

Varit medvetslös: Faktiskt inte


Hånglat med nån som har varit riktigt ful: Fjortis perioderna i Gothia Discot kan man väl påstå har varit några fula, sliskiga killar Haha..


Hånglat med fler än 5 pers på en kväll: Gothia discorna på 12års åldern tiden, Haha fyfan..


Gjort något riktigt dumt: De har man väl,livet består ju av sina misstag.


Blivit full på ett släktkalas: Jajamen Haha!


Varit full i skolan: Yes, drack vin i skolan. Tänk er att vara Matte-handikappad och Full på samma gång. Nothing I'll do again. Haha!


Blivit portad ifrån en krog: Utslängd haha


Slagit sönder en tv: Nää, men bankat och slått den när den har vägrat fungera.


Önskat att du var det motsatta könet: Ganska många gånger. Killar får typ status för det "fel" dem har gjort tidigare. Men det är ej bra dt heller. Så nej, tycker om att vara den tjejen jag är.


Åkt ambulans: Aa, Fjortis tiderna tyckte jag om att skära mig och ta tabletter haha. Duuuum.


Gjort nåt olagligt: Yes.


Fått din mamma att gråta: Alldeles för många gånger,men de har man ändrat på nu.


Slagit ner någon: Ja


Skämts över dina föräldrar:

Ja fan.


Skämts över dig själv: Haha ja för jag är så Klumpig.


Ätit från en papperskorg: Hahaha Äcklig eller?


Kissat ner dig av skratt: Aa när jag va mindre


Sagt jag älskar dig och menat det: Säger bara jag älskar dig då jag menar det för fan!


Bråkat med din pojkvän: Bråkat med Ex som har varit mina pojkvänner Har ingen nu.


Dricker du på helgerna: Jaa varje helg, måste föörsöka tagga ner på det nu.


Vem är din bästa vän: Min syster


Vad är du mest rädd för: Döden och spöken haha


Vilka kläder sover du i: trosor & brösthållare Hahaha


Vart vill du gifta dig: Jamaica, Miami, Mexico eller Hawai


Vad hatar du verkligen: Lögnare, Svikare, Mördare och falska människor.


Varit kär: Jag är kär


Har du någonsin varit kär i någon som inte är kär i dig: Yes fast bara hänt två gånger.


Är du ensam nu? Im alone


Vill du gifta dig: Jag vet inte faktiskt.


Vill du ha barn: Ja kanske,fast när har blivit äldre och levt livet.


SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng: Elia


Såg dig gråta? Skitlänge sen jag grät, men tror familjen.


Fick dig att gråta: Familjen eller nåt.


Du delade en drink med: Elia


Du gick på bio med: Tvär längsen, Rebecca och Systern


Skällde på dig: Jasco 'inte skällde,men tjafs som jag typ drog igång med honom, haha


Du kysste: Elia


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU?

Gråtit: Nej 


Köpt någonting: Pizza & Coca cola


Varit sjuk: Var överdrivet sjuk/bakis imorshe.


Sjungit: Haha ne


Saknat någon: Aa det har jag


JAG HAR:

Digitalkamera: Flera som har dött för ingen anledning alls haha


Telefon på rummet: min mobil sover ju alltid next to me


Egen dator: Yes


Könssjukdom: Nej aldrig haft & kommer avstå från de där skabbigheten.


Husdjur: Tyson A.K.A Rastaman Haha


Bra kompisar: Nej haha, väljer att bara ha min syster.


Tar du receptbelagda mediciner: Aa, Setrolin.


Vem vill du fika med just nu: Absolut ingen. Fika, ew. haha


SEX, KÄRLEK OCH SÅNT:

Har du någonsin haft fyllesex?: Jaa, det är inte skönt någonstans haha


När var din första kyss?: Min första kärlek, 9 eller 10 år var jag haha


Hur gammal var ditt äldsta hångel? : 22


Och yngsta? 94a


Hur många seriösa förhållanden har du haft? Man kan bara säga 1 faktiskt, med mitt Ex.


Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? : 4 personer 


Tycker du om kärlek?: Inte så mycket.


Har du flashat/strippat nångång? Ja haha


När kramade du någon sist? Imorshe


Saknar du någon speciell person? Yes I do


Har du svårt för att bli kär? Jaa.. Jag typ LETAR efter fel.


När kysste/hånglade du med någon sist? Igår kväll


Är du singel? Yeah


När fick du senast en komplimang? Idag


Har du träffat någon internet person? Yes


Har du hånglat med någon av samma kön? Ew Aa, under fjortis tiderna jag är Såå såå Såå Anti-Kyssa tjejer nu, bara tanken får mig att spy.

Här gäller ONLY GUYS!


 
 
Cecilia

Cecilia

3 oktober 2010 21:17

Jag snor listan ;)

Okej. Ja det är ju förstås inte lätt när allt blivit fel från början (i know)

Jag äter både antidepressiva och lugnande.
Har dock haft mycket mer mediciner men åt lite för mycket. Sist julafton minns jag inte. Drack och tog xanor. Så har lugnat ner mig mycket med det.
Morfar gick bort i Juli och jag har inte kunnat gråta mycket. Säkerligen pga medicinerna och dämpandet av känslor som du skriver.
Lite trist är det ju att man inte kan få ut alla känslor och att dom kanske kommer senare i livet.

http://ceciliadarling.bloggplatsen.se

Alexandra Strolia

3 oktober 2010 21:27

I know & Man lär fastna med medicinen livet ut. Biverkningar o humörsvägningar och att kontrollera ilskan & sin sorg är ite heller d enklaste. Såå, de gör mig faktiskt inte så mycket att ta medicinerna.
De hjälper ju en och gör dagarna med ångest mycket mindre ofta och dt e ju bra :) Ta fööör dig,Snodde den Själv jag med Haha!

 
emma

emma

3 oktober 2010 22:23

Hehe ja precis så är det! man hamnar på bloggen tillslut ;)
men nu ska jag faktiskt gå och öppna matteboken och plugga lite! :D

hehe okej, jag är 15! =)

http://emmaholmgren.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra Strolia - 9 oktober 2010 16:20

NU HAR JAG BYTT T NATTSTAD.SE/GREENDIAMANT FÖLJ DÄR PUSS PÅ ALLA ...

Av Alexandra Strolia - 8 oktober 2010 16:43

  Helluh. Får mer än Pyskos av att vara inne. Känner mig så Tom på något Konstigt Sätt, Så jag ska träffa Lita. Vi ska fira Lisa och Dricka. Behöver Dricka och må bra idag - För jag är ledsen idag. Puss    ...

Av Alexandra Strolia - 8 oktober 2010 14:49

Bloggläsarna Sjunker för varje dag. Det är inte roligt att skriva när man inte ser en Statistik som gör en Glad. Skämms på er!! Känner mig riktigt Mobbad & Oälskad. Show me Some Love and Credit,Desöörve it med en SÅdan krikskadad Blogg som jag ha...

Av Alexandra Strolia - 8 oktober 2010 10:18

Gomorron Peoples Kunde ej Sova i mitt rum inatt på Grund av en Pappalång ben softar i taket i mitt rum. HAHA, Fucking läskiga jävel. Min lilla syster har sitt jobb med att ta bort alla Spindlar i rummet men nu VÄGRADE hon igår och sa ja skulle ta b...

Av Alexandra Strolia - 7 oktober 2010 20:52

Jag håller på att bli galen .Min hjärna snurrar en karusell. Har tillräckligt mycket i Huvudet för att få också ha plats med plugg i huvudet. Jag är tvär arg. Orkar inte med denna dagen någonstans idag!   + Att Jag är så jävla Arg och Äcklad på g...

Presentation


Mitt namn är Alexandra Strolia,är en Amerikansk tjej på 17 år och bor i Gbg. Skriver om mitt galna liv, handikappade tankar,texter och känslor. Läs o Njut.

My life in Words Baby,
Now jump up lets get
CRAZY!

My Life,Your Entertainment!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards