AlexandraStrolia

Alla inlägg den 2 augusti 2010

Av Alexandra Strolia - 2 augusti 2010 03:48

  

  

 

Och jag dör,kolla denna videon.....

HAHAH.

Natti!   


Av Alexandra Strolia - 2 augusti 2010 01:30

Livet e för kort för att fokosera och hacka upp sig på Skitmänniskor och skit,Fyfan.Jag fick ut alla känslor idag och nu känner jag mig starkare än världens Anabola torsk fast pysiskt,HAHAHA fick sjuktanke såg mig själv framför mig helt anabola pumpad..


Sen har jag kollat på The Last Song,Fuck va bra den va! Jag dog. I filmen börjar hon skrika på honom,han bara tar tag i henne och kysser henne! De där döda mig verkligen,vill också bli KYSST SÅ!!!

  

Filmen är så jävla bra,Så skön kärlek & den e Rolig också,kolla filmer gratis & de laddas tvär snabbt på free-tv-online.info..Tycker alla ska se den Haha.. Iallafall i filmen dör hennes pappa så synd och det fick mig verkligen att tänka..


Tänk egentligen på riktigt ..

Jag kan vara Död imorgon..

Vad som helst kan hända,det e det som e det Läskiga.

Man vet aldrig..

Ens familj kan dö imorgon eller iövermorron,Det där ska jag verkligen tänka på nästa gång jag höjer rösten mot familjen & vänner fan.


Och dem dåliga människorna i livet, Varfööööör,Varfööör,Varföör

Ska man hacka upp sig på dem och få dem att knäcka en? Dem e inte värd det. Jag har alltid vetat detta,men nu har jag verkligen förstått Fo'real Haha. NU blir det papperskorgen direkt, o nu Ska jag slänga varje falsk fitta efter den andra & Visa kärlek o uppskattning till dem jag verkligen Älskar & vill ha i mitt liv.


Hela 99 % Av världen e fan Falska elr riktigt skadade i huvudet .

Jag läste aftonbladet och de stod i en killes dagbok som hans egna mamma hade hittat att han hade bara planerat o mörda VILKEN människa som helst. Han ville mörda en blondin,hacka upp sig på det och tänkte verkligen döda en blond,Ingen anledning ALLS. Men så blev inte det av, så han dödade en tant som skulle plocka blommor istället. Asså FATTA ni eller??????? 

De finns inga ord för såna,människor kan jag inte säga.För störda knullade Horer som dem är INGA människor.

Och drf ska man ej visa dem något - Förrutom att man e Såsåså mycket bättre än dem.


Varje dag kan vara ens sista Därför vill jag tacka&visa kärlek till:

Min mamma,Nicki,Diana,Sophie,Raman,Elia,Jasco,Shwan,Ha
ssan  Verdi & Mina undebara klasstjejer.
Ni e äkta personer&ni förtjänar de Bästa. Kärlek på er!

  



Presentation


Mitt namn är Alexandra Strolia,är en Amerikansk tjej på 17 år och bor i Gbg. Skriver om mitt galna liv, handikappade tankar,texter och känslor. Läs o Njut.

My life in Words Baby,
Now jump up lets get
CRAZY!

My Life,Your Entertainment!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards