AlexandraStrolia

Alla inlägg den 12 augusti 2010

Av Alexandra Strolia - 12 augusti 2010 19:19

YELLOOOOOO

Igår skulle vi först på Medina & sen Kapten Röd. Men jag Fuckade upp det för Oss Som Vanligt. Vakterna e helt Stenhårda där & Dum som jag är säger jag till en tjej när hon tullar mig; HAHA, Så hittar du bara en BOMB på mig. Jag trodde hon fatta min humor&fatta att jag skojade, men hon blev LIVRÄDD slutade tulla mig direkt,hämtade en riktig läskig torr vakt,Slängde ut mig&Tänkte polisanmäla mig. HAHAHAH Wtf. Så ingen Medina för vår lilla del, Thanks to Miss.Alex Bäst e jag iaf, Haha !


Sen stack vi till Storan & såg Kapten Röd,fuck va Grym han e. Respect att han e Ginger & gör reggae musik Hahah! Ja Raman&nicki träffa Lita,Claudia&Sabina där. O Lita va så full och så söt. Helt kramiig Osh!


Sen åkte jag & Nicki hem och träffa några Mölndals pojkar på vagnen vi softa med dem & hade Roligt :)


   Soo Yeah. Back To Today, Gomooron,God eftermiddag&Goodkväll!

Haha. Väntar på att Nicki ska bli klar. Sen blir dt att träffa Kompisar & ha roligt. BÄÄÄH. Pusss...



Presentation


Mitt namn är Alexandra Strolia,är en Amerikansk tjej på 17 år och bor i Gbg. Skriver om mitt galna liv, handikappade tankar,texter och känslor. Läs o Njut.

My life in Words Baby,
Now jump up lets get
CRAZY!

My Life,Your Entertainment!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards