AlexandraStrolia

Alla inlägg den 7 augusti 2010

Av Alexandra Strolia - 7 augusti 2010 16:03

Varför är Tjejer så Jävla Falska FÖR? Jag förstår mig fan inte på DEM. Låt mig fucking Leva, låt mig göra va fan jag vill, låt mig dricka varje dag. Trots alla fucking hjärnceller som har gått upp i rök för min del e jag FORTFARANDE så mycket SMARTARE än er falska BITCHES & Så mycket Äktare! Jag skulle ALDRIG I mitt liv kunna ta en kille före vänner, Jag skulle ALDRIG dissa en kompis för att vara med en kille istället. Men nu kanske jag borde göra det, För killar e så MYCKET äktare än Tjejer. Man kan tro killar tänker med kuken men DE e dom som har HJÄRNAN&HJÄRTAT egentligen! Jag e så trött på Tjejer, Jag ska aldrig ha mer tjejkompisar, Den ända tjejen jag kan lita på är min Lilla Syster och hon e den BÄSTA Vännen man ngnsin kan önska sig. Så bajs på er alla.

Haha, Varsegoood. Gå runt & Prata GIRLS, Att jag är ENSAM kvar & att jag inte har en Enda. Haha, De SÅ MYCKET BÄTTRE ÄN LUUUUGNT! Hellre ensam än omringad av Falska ungar, Som inte ställer upp,Som väljer en kille Före, Som inte kan ACCEPTERA mig för den JAG ÄR, Som kritiserar mig & får mig att må dåligt.Bajs på Er ALLIHOPP.

Jag e ALLERGISK mot tjejers käft nuuu och det förblir så, Försätt snacka ni påååå.Men SNACKA fan inte skit till mig. Mina öron skär av all er skitsnack, Jag äcklas av er. Så mycket skit som ni snackar om folk till mig, Undra vilka vackraaa ord ni säger till folk om mig. Bitches.

Jag är SÅÅÅÅ Mycket bättre än er. Kom inte till mig och säga jag är Falsk, FÖR jag e den ÄKTASTE tjejen i Gbg ni kan hitta. men tyvärr vägrar ni Falska skitungar se det, & ist hittar på rykten o lögner. 

Fyfan de roligaste jag har hört, en kompis berätta t mig att han hade fått höra ett rykte om mig i Gbg, Att jag hade sugit av 11 killar samtidigt? HAHAHAHHAHAHAHA. Ni falska tjejer&Dissade Killar e bara fööööör roliga. Forsätt snacka pååå om vem som är Falsk hit & dit, För till SLUUT kommer de bita er så fucking hårt i i röven. O tro mig de kommer Svida.. EN SÄKER TECKEN PÅ ATT DET INTE ÄR JAG SOM ÄR FALSK ÄR FÖR ATT; JAG BEHÖÖÖVER INTE ER! Jag mår så mycket bättre utan er alla Falska tjejer,För jag VET att jag är Äkta & behöver inte ngn ELR NÅGRA falska skitungar vid min sida för att klara mig igenom dagen. 

RIDIIIIIN SOLO IS THE BEST AND IT ONLY MAKES ME STRONGER!


Av Alexandra Strolia - 7 augusti 2010 13:02

Godmorgon!

Vakna en stund sen,köpt lite grejer i Netto med lilla Nick. Vi ska snart färga vårt hår,tror jag.Once U go Black U never Go Back,Mohehe. Så ful jag eeee. Neeeej, NU får ngn ta & döda mig på riktigt. Mitt ANSIKTE har haft två stora finnar sen 1700 talet nu. Ja försöker klämma men dem går ej bort & jag haft dem i typ 2-3 veckor Nu. Så de kan ej va fiiiiiinnar. Plus så bruka jag inte ens få såna stora.

Hud Cancer,is that You?    

Sheet va HOT they Make Me Feel. Yuck!

Nää men Kom Mitt ansikte behöver Liite Pimping..






Av Alexandra Strolia - 7 augusti 2010 02:19

Shölölölölööööööö

Imorron ska jag till Falköping. Måste gå lägga mig nu,Snart, So I can wake up at a Normal Time. Jag & Nicki ska träffa Oooh Enrique Inglesias ; RÄV A.k.a Råm ,Raman.Stackarn har redan över femtio Smeknamn. Stackars barn som får utsättas för jag & Nickis smeknamn. OSHHH! yEa,Bäst jag går & Sover nu. Pössssss! NattiNatti.

  


Presentation


Mitt namn är Alexandra Strolia,är en Amerikansk tjej på 17 år och bor i Gbg. Skriver om mitt galna liv, handikappade tankar,texter och känslor. Läs o Njut.

My life in Words Baby,
Now jump up lets get
CRAZY!

My Life,Your Entertainment!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards