AlexandraStrolia

Alla inlägg den 22 augusti 2010

Av Alexandra Strolia - 22 augusti 2010 23:47

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHA JAG DÖR AV SKRATT


Jag och min lilla syster hade världens roligaste plan i våra sjuka hjärnor!


Min stora syster har typ en ny kille här och jag och nicki tänkte skämma ut henne,GROVT. Så vi går ner till hennes rum, nicki har ingen TRÖJA ELLER BH på sig och jag Bärde upp henne,o gick skitsnabbt mot hennes dörr o vinglade typ. Nicki skulle spela efterbliven. HAHAHAHA Så öppnar bara min stora syster dörren för hon hör oss skratta,och det är helt mörkt så råka hon ta på nickis bröst o känner att hon inte har bh, hon ba WHAT THE FUUUUUCK! What the FUUUCK are you guys doing??


HAHAHAHAHA, Sen vi backade typ och försökte typ gå in igen,nästan välte omkull henne AHHAHA. Vi är sååååå jävla skadade. Fyfan ni fatta inte hur ROLIGT det skulle bli om hon inte hörde oss, vi tänkte gå in. Jag skulle säga välkommen till Familjen,tända lampan så ser man en naken Nicki som jag bär, o sen skulle sträcka fram handen och presentera oss. Sen skulle nicki få världens tix(Världens fulaste min) & jag ba Oohh noo, Better go. I Don't think she likes you. SEN skulle hon fisa och jag skulle säga; Oh no, Poopy in the pants och gå upp. 


HAHAHHA, Asså Faaaaaaan. Stackars offer,Svär han hade ALDRIG kommit tillbaka igen! Även om han fattade att hon skojade om att vara handikappad, skulle han va FÖR rädd för vår humor&inte komma tbx.


Av Alexandra Strolia - 22 augusti 2010 21:12

Helluuuuuuuuuuuuuuu!    


Ligger i Soffan & takin it Easy. Bara Legat och drogat tv;n hela dan Idag. Först Hard times,el fan den heter.Den var faktiskt rolig. Sen How I met your mother och Two and a half men. Dem e på riktigt dom roooligaste tv serien som finns. Så bäst,sitter&skrattar varje gång som världens mobb offer. Hahahahaha. Lonely Girl.


Igår hos släkten, Dem mår ej bra Hahaha!

  


  

 

Jag & sötaste Meemee  

  

Yeaahyeaah, Ska fortsätta ta d lugnt bebbes.

Sista dan & Sova länge fan,Fuck =( Kill meeeee...

Av Alexandra Strolia - 22 augusti 2010 14:21

Aloooha

Seg uppdatering pga min data är en Efterbliven Hoe. O jag hinner ruttna än o vänta på datan ska få en mirakel&bli Snabb. Jävla Telia Internet!!


I FREDAGS:

Träffade jag Elia&Kiko med Nicki,Dampade o hade roligt me dom Sen

stack jag&lil sis till  Masthugget hos några kompisar.Sööta Sabina var ju där också! Vi festade, Å fyfan vad mycket Vodka jag drack. Men det var faktiskt en skit rooolig natt. Sen blev vi alla så fulla typ att ingen kunde hålla uppe ögonen mer så vi alla Decka.

   

LÖRDAGS;

Vakna vi alla Upp & tog Taxi hem. O sen drog vi t Släkten. Drack,prata&hade roligt med dem. Mest onormalaste släkten,Svär d går i blodet från båda sidorna. Jag är katastrof !


Och nu e det Söndag, 2 dagar kv till Skolan. Jag kommer vara så Äckligt trööött! Jag är inte MÄNNISKA på morgonen. 

  

......

Presentation


Mitt namn är Alexandra Strolia,är en Amerikansk tjej på 17 år och bor i Gbg. Skriver om mitt galna liv, handikappade tankar,texter och känslor. Läs o Njut.

My life in Words Baby,
Now jump up lets get
CRAZY!

My Life,Your Entertainment!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards