AlexandraStrolia

Alla inlägg den 16 augusti 2010

Av Alexandra Strolia - 16 augusti 2010 20:47

Hellooooo

Sitter på min Altan med Diana&Dricker Champagne. Vi firar Lilla mig.

Sitter&Pratar o lyssnar Musik. Sen ska vi Ut&ha Lite roligt. Pussss


Ja älskar dig bästis

  

Av Alexandra Strolia - 16 augusti 2010 12:04

HAHAHHA, Jaha. Undebar Start jag har haft på min Födelesedag. Igår natt va jag Ute & Polisen tog fast mig! Jag sa till poliserna att dom liknade han i How i met your mother som sexar alla & Stifler, och drog Alex humor vid fel tillfälle igeeen. Haha,Knaaaas. Stackars Lilla Alex.. Fan min födelesedag så ska jävla dem komma & Förstöra -.-

Jag haaaaaaaaaatar Poliser på Riktigt! Fick fan ta av mig framför en, Typ Strip Tease o böja fram röven.Ja ville dööööö,HAHAHHAA.

SKAAAAM! Seen kom jag hem 6,Lyckaaat.

Aja fuck that nuu, Haha. Ska vänta tes mamma kommer hem,Så ska vi dra&äta el nåt + jag får present. Sen ska jag Dricka&Fiesta med Diana.

Heeeehee Peace Ouuut :)


Av Alexandra Strolia - 16 augusti 2010 01:32

Elloooooooooooooooo :D


Goodbye Sixteen,Idag e jag Seventeen. 365 Days left till 18! Helt sjukt,de går ej att tro mig som 18. Jag e fan fortf som en 10årig i huvudet Haha.

Faan, jag älskar endå min omogenhet, Jag kommer ALDRIG bli en tråkig vuxen.Kommer Alltid vara mig Själv,CRAZY ALEX !!

Idag ska jag celebrata med att träffa kompisar & Dricka :)


Tuudeelluuuuuu,Poss  


Presentation


Mitt namn är Alexandra Strolia,är en Amerikansk tjej på 17 år och bor i Gbg. Skriver om mitt galna liv, handikappade tankar,texter och känslor. Läs o Njut.

My life in Words Baby,
Now jump up lets get
CRAZY!

My Life,Your Entertainment!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards