AlexandraStrolia

Alla inlägg den 29 augusti 2010

Av Alexandra Strolia - 29 augusti 2010 23:31

Denna är också Skön. Låtar blir så bäst när man ser dem i filmer. Haha, jag e såå Konstig. Sista inlägget fo today Cutie Bootys. Sakna mig ite för mycket !! Ni får en bild på mig så ni kan fantisera om hon hära Fräcka Tjecka Amerikanen HAHAHA ..

SLEEP TIGHT DON'T LET THE BED BUGS BITE!    

  



Av Alexandra Strolia - 29 augusti 2010 23:04

Jag e så ful. Tvättade bort mitt make-up,la mobilen i Bh:n och skvätter vatten på mitt ansikte sen börja mobilen vibrera jag fick världens panik och hoppa som en kängeru nyss. Hahahha Aww. Vad ful jag är!

Bridget jones va på teve,så jag och nicki kollade. För skön ,galen & Cp e den Bruden.Hon e lika störd & klumpig som mig och drogar Cigaretter&Vin också. HAHA. Och tänker sig ite för innan hon öppnar munnen & säger alltid FEL saker. De där e så jag. Min ärlighet är elakt fan hahaha !!

Men jag är BÄST ÄNDÅÅÅÅ, U JUST GOTTA LOOVE ME Heee heeee.

Älskaaa film låtar. Här får ni en lugn från den filmen. HAHA..

POsssssssssssssssssssss / The Worlds Greatest!!  

Av Alexandra Strolia - 29 augusti 2010 19:20

   Hellöö! Ätit Chili con carne, Yummy! Gjort läxa, degat i soffan o kollat teve. Nu ser jag på Hard times.Så mobbad han e Aww. Längtar som fan tills nästa vecka då börjar Jersey Shore säsong 2.Feet Haha. De programmen e beroendeframkallande. Snooki e Bäst,så Söt hon e Haha

De va allt ja hade på hjärnan just nu haha. Pussssssssssss.   


 

Av Alexandra Strolia - 29 augusti 2010 14:32

Shululu .. Im dead. Vilken helg! Drick o svälj. 

Mötte lilla "Sebajsen" hahaha och hans vänner i Centralen. Vi åkte på vagnen tilll Saltholmen hade kul skrattade och drack,sen tog vi båten till Brännö och festade på båten också. Kom fram vi baxa cycklar och blev skjutsad helt fulla,vi likna E.t !! Sen äntligen kom vi fram till huset,blev mer fulla o börja hoppa studsmatta kaosigaste jag varit med om Man RAMLADE heeela tiden och dt gick iNTE att komma upp HAHAHA! Så borta vi vaaa, skrattade som fan o alla ramlade hit o dit!

Alla va så roooliga!


Helt Bakis.Trött som en jude!! Ja o Nicki Kom hem maxa pizzerians hamburgare direkt och nu e jag hemma..Ska sova så Gotti ikväll.

   Massaaa unattractive homework I gotta do Today   

Soooo not Soft. Pözzz..


Presentation


Mitt namn är Alexandra Strolia,är en Amerikansk tjej på 17 år och bor i Gbg. Skriver om mitt galna liv, handikappade tankar,texter och känslor. Läs o Njut.

My life in Words Baby,
Now jump up lets get
CRAZY!

My Life,Your Entertainment!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards