AlexandraStrolia

Alla inlägg den 31 augusti 2010

Av Alexandra Strolia - 31 augusti 2010 10:23

GOomorron ..

Åkte buss på väg t skolan & träffade på Bellosh. Vi börja skratta som fan,Såg världens fulaste hund. Helt smal,liten& hade knappt någon päls på sig. Den satt och darrade,fan va ja skratta ja ba Shake the laffy taffy för den shaka sin lilla smala anorexia rompa Haha Så synd. Sen flög ja o Bella runt på bussen, hon ramla typ ner i en tjejs knä och ja flög fram o tbx som en surfare HAHA, KNAS! Är på graph lektionen, vi ska designa skolkatalogen dens som blir finast vinner. Hade gjort värsta fina som ja blev värsta stolt över,men HAEJ den dög inte. Så synd om mig ja svär HAHA.. Ba för jag inte e kung på photoshop,däremot suger ja =( men kriga som ett jävla djur men haaaaej..

Stackars Lilla Alååx..


Måste ner och lämna min lånedata&hämta min Nya data. Och lånedatan e fan Förstörd, de e Sprickor i skärmen ööööverallt. Kommer dööööö!!

Aja Posssss..Wish me Luck!


Presentation


Mitt namn är Alexandra Strolia,är en Amerikansk tjej på 17 år och bor i Gbg. Skriver om mitt galna liv, handikappade tankar,texter och känslor. Läs o Njut.

My life in Words Baby,
Now jump up lets get
CRAZY!

My Life,Your Entertainment!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards