AlexandraStrolia

Alla inlägg den 3 augusti 2010

Av Alexandra Strolia - 3 augusti 2010 03:01

Helluuu.

Jag vakna klockan 6 idag, Kaos eller Vad? Ska tidarna jävlas ännu mer med mig bara för att skolan närmar sig eller? Haha,de verka så iallfall. Ouf på riktigt,hur ska jag klara dem där tidiga morronar? Jag är fööör morgontrött,det är inte narmaaaaaaalt!


Yeahyeah Såååå vakna jag vid den tiden,Tog en Shower återupphämtade Freshness Power Haha,Sminka mig lite,träffa Hassan lämna hans nycklar o prata lite :)Sen åkte hit till Amy. Vi gick ner köpte Chip berättade om nya saker som hänt i vårt liv Sen kolla vi på Remember me & The Backup Plan.Hon decka medans vi såg the Back up plan Haha. Sen prata jag med Lilla Råm i telefon..


Måste faktiskt tvinga mig själv gå och sova nu så jag inte typ vaknar 7 elr något imorgon Hahaha. Pyskos :)

Ni får Sova så Gott & Puss på er.

Presentation


Mitt namn är Alexandra Strolia,är en Amerikansk tjej på 17 år och bor i Gbg. Skriver om mitt galna liv, handikappade tankar,texter och känslor. Läs o Njut.

My life in Words Baby,
Now jump up lets get
CRAZY!

My Life,Your Entertainment!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards