AlexandraStrolia

Alla inlägg den 1 augusti 2010

Av Alexandra Strolia - 1 augusti 2010 14:37

Jag är sååååååå Trött! Ska decka av snart. Mina ögon e så Chinese,Kan knappt hålla dom öppna. Varje gång jag blir bakis blir jag bakis på världens skevaste sätt. Jag går inte runt och spyr och bultande huvudvärk och sånt. Jag blir   ö v e  r d r i v e t   t r ö t t  , Skit varm eller skitkall.

Yeaah, Im a Freak Haha..

          


Aja Igår va iallafall en riktig Fucked Up kväll,jag svär. De syns på mitt ansikte el hur, världens fuck face HAHA.. Drog ut på krogen igår första gången haha,alla va helt emot mig o sa jag va för full.Ja va inte ens SÅÅÅÅ Full vafan. Jag minns allt nästan o de bruka va rekord för mig now a days! Vakterna va bitches mot mig o tvinga mig typ gå.Så fick jag Damp på Alla som anklaga mig o börja gråta som ett barn för jag fick sån Adhd Haha. Satt ute på Vasa i ösregnet med hassan o ba grät hela tiden.Sen stoppa polisen oss för dom trodde vi bråka Haha stack iväg från dom sen ,dom kolla på mig som en Idiot va svart i hela ansiktet tack vare regn & mascara. Haha.. Sen va de dax för mig o ramla,flög över en trotoarkant o döda min höft & armbåge. HAHAHAHA .. Sen följde chiuawa med mig till Mölndal o jag gick till åby fuuuuck va de Regna på mig !! Vädret fick GROOOV Pyskos o jag blev världens fulaste dränkta katt Haha .Fan va Synd om mig igår,ja svär.


Har tröttnat så mke på o dricka Fan man blir såå fucking känslig.

FUUUCK MÄNNISKOR IGÅR SERIÖST,Chiuawa va min ängel Hahah.


Kollar Jersey Shore nu o äter Chips me Creme Freishe,

HEY MISS FATTY!

Sen ska ja ba ta de lugnt idag , De behööööövs haha. Puss


Av Alexandra Strolia - 1 augusti 2010 12:35

Jag har Ångest,Jag e så Jävla trött på livet på riktigt.Jag vill ej mer. Man blir knullad i hjärtat,hjärnan och ryggen för vad man än gör.Äntligen har fitter på riktigt kommit åt mig. Ni alla som ville se mig falla, här är jag på botten. Ni har lyckats, är ni nöjda? Jag har ingen SJÄL kvar längre på grund av er. Jag har ingen livsork kvar på grund av allt SKIT jag fått stå ut med åren. Det har alltid varit något som har knäckt mig,genom de svåraste tiderna i mitt liv stod jag upp på mina ben endå,men nu har ni alla falska fuckade ansikten vunnit. Jag tänker på att dö varje dag nu och tanken av att ta mitt liv ger mig Lättnad nu istället för att skrämma skiten ur mig.


Innan Varje gång jag fick en självmordstanke började jag gråta och tänkte på familjen & dem få äkta i världen som stod vid min sida. Men nu? Snälla,jag e så så så van vid orden Jag hatar dig din hora från min egna kött o blod,min syster. Och ja borde ej leva för dem andra i min familj heller för det enda jag gör e att förstör. Jag har förstört min underbara mamma till en monster efter allt skit jag har gjort. Jag har fuckat min lilla syster HELT. Hon var min lilla Oskyldiga ängel,nicki. Jag skulle vägleda henne genom livet,Visa sig vara en bra stora syster och Göra ALLT för att aldrig låta henne falla in i mina Djupa fuckade Spår. Allt hon gör e på min bekostnad. JAG ÄCKLAS AV MIG SJÄLV FÖR ATT MIN lilla ängel har blivit till världens smutsigaste människa,tvillingen av mig.


Jag hatar mig Själv. De finns inga ord..Och de e tack vare alla som har förstört mitt hjärta.Om jag hade haft en pistol hemma så hade jag skjutit mig själv rakt i hjärtat o huvudet påååå Riktigt. 

Jag e fast här i livet med en tom själ som har blivit ett spöke.

Min livskraft e long gone.

Hoppla,Haha

  






Av Alexandra Strolia - 1 augusti 2010 04:13

Heeeej , Nattinlägg.Jag e skit trött,skit blöt på grund av Regnet, Gråtit som in i helvete,& trött på ALLA falska människor i denna värld. EnS bästavän är till och med den värsta fienden som finns. Asså Ouuf,världen E HELT Knas. Horer hela fattiga högen.Dra åt helvete meed er allltihop!!


Jag behöver inte en enda jävla fitta i denna värld. Förstår ni mig elr? Ni e fucking LUFT för mig. Hellre ensam än 100000 fucking falska vänner;)

Behöver inte fucking er någonstans era smutsiga skabbiga Horvänner,ni fattar vilka jag menar. Hela 100 procent av världen e falska. 


I've got 99 Problems but a BITCH aint NONE fatta ni. 

Era smutsiga äcklen,Jag ska bevisa för er att NI ÄR LUFT, Sen ska ni Se hur de svider era kuksugareeeeeeeeeeee.


Jag har ingen mobilllllll så försök ej nå miiiiiiiiiiiiG

Plussss ja e för VIKTIG för er allihopppp.

IN&OUT ;) ;) ;)

  

Presentation


Mitt namn är Alexandra Strolia,är en Amerikansk tjej på 17 år och bor i Gbg. Skriver om mitt galna liv, handikappade tankar,texter och känslor. Läs o Njut.

My life in Words Baby,
Now jump up lets get
CRAZY!

My Life,Your Entertainment!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards