AlexandraStrolia

Direktlänk till inlägg 1 augusti 2010

Fuckade Lördag Hahaha

Av Alexandra Strolia - 1 augusti 2010 14:37

Jag är sååååååå Trött! Ska decka av snart. Mina ögon e så Chinese,Kan knappt hålla dom öppna. Varje gång jag blir bakis blir jag bakis på världens skevaste sätt. Jag går inte runt och spyr och bultande huvudvärk och sånt. Jag blir   ö v e  r d r i v e t   t r ö t t  , Skit varm eller skitkall.

Yeaah, Im a Freak Haha..

          


Aja Igår va iallafall en riktig Fucked Up kväll,jag svär. De syns på mitt ansikte el hur, världens fuck face HAHA.. Drog ut på krogen igår första gången haha,alla va helt emot mig o sa jag va för full.Ja va inte ens SÅÅÅÅ Full vafan. Jag minns allt nästan o de bruka va rekord för mig now a days! Vakterna va bitches mot mig o tvinga mig typ gå.Så fick jag Damp på Alla som anklaga mig o börja gråta som ett barn för jag fick sån Adhd Haha. Satt ute på Vasa i ösregnet med hassan o ba grät hela tiden.Sen stoppa polisen oss för dom trodde vi bråka Haha stack iväg från dom sen ,dom kolla på mig som en Idiot va svart i hela ansiktet tack vare regn & mascara. Haha.. Sen va de dax för mig o ramla,flög över en trotoarkant o döda min höft & armbåge. HAHAHAHA .. Sen följde chiuawa med mig till Mölndal o jag gick till åby fuuuuck va de Regna på mig !! Vädret fick GROOOV Pyskos o jag blev världens fulaste dränkta katt Haha .Fan va Synd om mig igår,ja svär.


Har tröttnat så mke på o dricka Fan man blir såå fucking känslig.

FUUUCK MÄNNISKOR IGÅR SERIÖST,Chiuawa va min ängel Hahah.


Kollar Jersey Shore nu o äter Chips me Creme Freishe,

HEY MISS FATTY!

Sen ska ja ba ta de lugnt idag , De behööööövs haha. Puss


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra Strolia - 9 oktober 2010 16:20

NU HAR JAG BYTT T NATTSTAD.SE/GREENDIAMANT FÖLJ DÄR PUSS PÅ ALLA ...

Av Alexandra Strolia - 8 oktober 2010 16:43

  Helluh. Får mer än Pyskos av att vara inne. Känner mig så Tom på något Konstigt Sätt, Så jag ska träffa Lita. Vi ska fira Lisa och Dricka. Behöver Dricka och må bra idag - För jag är ledsen idag. Puss    ...

Av Alexandra Strolia - 8 oktober 2010 14:49

Bloggläsarna Sjunker för varje dag. Det är inte roligt att skriva när man inte ser en Statistik som gör en Glad. Skämms på er!! Känner mig riktigt Mobbad & Oälskad. Show me Some Love and Credit,Desöörve it med en SÅdan krikskadad Blogg som jag ha...

Av Alexandra Strolia - 8 oktober 2010 10:18

Gomorron Peoples Kunde ej Sova i mitt rum inatt på Grund av en Pappalång ben softar i taket i mitt rum. HAHA, Fucking läskiga jävel. Min lilla syster har sitt jobb med att ta bort alla Spindlar i rummet men nu VÄGRADE hon igår och sa ja skulle ta b...

Av Alexandra Strolia - 7 oktober 2010 20:52

Jag håller på att bli galen .Min hjärna snurrar en karusell. Har tillräckligt mycket i Huvudet för att få också ha plats med plugg i huvudet. Jag är tvär arg. Orkar inte med denna dagen någonstans idag!   + Att Jag är så jävla Arg och Äcklad på g...

Presentation


Mitt namn är Alexandra Strolia,är en Amerikansk tjej på 17 år och bor i Gbg. Skriver om mitt galna liv, handikappade tankar,texter och känslor. Läs o Njut.

My life in Words Baby,
Now jump up lets get
CRAZY!

My Life,Your Entertainment!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards