AlexandraStrolia

Alla inlägg den 27 augusti 2010

Av Alexandra Strolia - 27 augusti 2010 14:26

Heejsan.


HAHAHHAA.


Jag sitter på Engelska lektionen. Vi har en ny lärare. Hon är verkligen lik en uggla och har ett ansikte som verkligen beskrivs som Pyskosface. Hon satt och mumla våra namn om och om igen och typ viskade det.,& stirra rakt in i våra ögon! De lät som en Demon tog över hennes kropp. HAHAHA. Ger alla lärare en smeknamn,hennes är Uggla haha awww..


På svenska lektionen fick jag verkligen skrattattack. Vi skulle skriva ett brev till nya svenska läraren och få ett brev från honom.Jag ville explodera av skratt. Han skrev"Jaa,man saknar ju sommaren då det var jäkla varmt, när  byxorna klibbade fast sig på benen och svettdroppar rann längs ryggraden HAHAHAHHAHA,ja dooooooooooog!!

Sån riktig gubbe & han hette Herbert, SEEEEEX!! Hahahahahahaha.

  




Av Alexandra Strolia - 27 augusti 2010 01:03

Jag är så trött på dig,sluta lek du bryr dig när det var du som lämna.

Du har aldrig brytt dig om kaosen här hemma.

Du bryr dig bara om dig själv & din egna lycka.

Så vf ska jag inte kunna få använda huvudet o tycka?

Timglaset har runnit och tiden har försvunnit

Ditt perfekta liv e det du har funnit

År går efter år,du har inte sett hur mamma mår

Jag är inte dum jag ser rakt var du står

Du har aldrig funnits här,bara lyssnat på när livet ramlat isär, Du e där, Vi är här. Du har aldrig hjälpt till,så pappa vi vet att du inte vill.

För mamma e det så tungt,men för dig är det lugnt. 

Jag vill spotta på dig och skrika men jag känner dig inte mer.

Du vet allt,du hör, du ser, du skiter i när mamma gråter & ber.

Du gör ingenting åt saken,du bara ler.

Du gör mig så arg,kan jag ens kalla dig pappa?

du bryr dig ite om nåt bara fortsätter slappa

Slampa efter slampa,fortsätt stampa ner på mammas hjärta

Du visar mer kärlek till dom än vad du nånsin visart till oss

Nu klipper jag denna fula falska familjebanden loss.

Du säger I love you,men jag vet att vi inte är viktiga.

Hoppas du inser när tiden gått ut,när allt har tagit slut, att vi va dem ända riktiga. Tänk när vi Bad om hjälp men du gav ingenting alls,

Kom ihåg när du blir gammal va du missat&Skippat och hur du visat dig till oss så falsk.

Du kommer ångra,

att dagarna me oss var det du Aldrig fånga.

  












Presentation


Mitt namn är Alexandra Strolia,är en Amerikansk tjej på 17 år och bor i Gbg. Skriver om mitt galna liv, handikappade tankar,texter och känslor. Läs o Njut.

My life in Words Baby,
Now jump up lets get
CRAZY!

My Life,Your Entertainment!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards