AlexandraStrolia

Direktlänk till inlägg 6 augusti 2010

06 Augusti 21;52

Av Alexandra Strolia - 6 augusti 2010 21:30

Hej.

Jag har nyss kollat på en läskig film med Nicki. Fyfan vad hjärntvätt man blev av den. Vi kollade alltid på den när vi va små,och den va mycket läskigare nu än det var då. Haha, Jag svär min pappa va sjuk när vi va små han lät oss kolla på allt. Första gången jag såg exorsisten va jag 6 år, Hahah & Sen såg jag en annan The Shining som jag va skit RÄDD för och kunde inte sova på Flera åår. Vågade aldrig bada för dt va en spöke i vattnet i den filmen som va grön & möglig, Hahah Sen en gång min mamma väckte mig mitt i natten min kusin hade målat mitt ansikte grönt o jag sov sen min taskiga mamma väcker mig; Alex, your face is Green. Ja börja skrika som fan och STRÖP henne, HAHAHAHAHAHHA. FYfan jävla Crazy Child.. De jag fan ej förstår mig på e att dt e 7årsgräns på SEXFILMER? Men 15årsgräns för läskiga spökfilmer som ite ens existerar egentligen. Okej ja säger så,för ja vågar ej tro på dem. HAHA. Meeeen, E de inte lite MER skrämmandee att 7åringar ska kunna Sex vid deras ålder? Haha...ÖH.


Kollar ngn film på Tv Nuu. Skit trött e jag Fortfarande. Tänk så e jag Döende elr något typ fo' real? För jag alltid mååår Så så Så Illa & har lätt för att Spy,&jag Sover så så så mycket. Jag e Deprimerad Agaaain Och ja minnsss ingenting Längre...Aja d sista kan va något helt annat. Hjärnceller briiiist. Haha.


Och jag e Så jävla trött på mina såkallade vänner. Hela högen e faktiskt Falska.Föruttom killarna. Fuck Tjejvänner,bara killvänner ska jag ha för o skippa fucking fittdramat All day long. Palala er.

Jag e Endå som en Man på sättet kan man säga Hahaha.


Ser ut som jag har Isblååa Ögon,Jag ska skaffa såååna Linser Gr.

  

Ha de fint,Skriver Senare.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra Strolia - 9 oktober 2010 16:20

NU HAR JAG BYTT T NATTSTAD.SE/GREENDIAMANT FÖLJ DÄR PUSS PÅ ALLA ...

Av Alexandra Strolia - 8 oktober 2010 16:43

  Helluh. Får mer än Pyskos av att vara inne. Känner mig så Tom på något Konstigt Sätt, Så jag ska träffa Lita. Vi ska fira Lisa och Dricka. Behöver Dricka och må bra idag - För jag är ledsen idag. Puss    ...

Av Alexandra Strolia - 8 oktober 2010 14:49

Bloggläsarna Sjunker för varje dag. Det är inte roligt att skriva när man inte ser en Statistik som gör en Glad. Skämms på er!! Känner mig riktigt Mobbad & Oälskad. Show me Some Love and Credit,Desöörve it med en SÅdan krikskadad Blogg som jag ha...

Av Alexandra Strolia - 8 oktober 2010 10:18

Gomorron Peoples Kunde ej Sova i mitt rum inatt på Grund av en Pappalång ben softar i taket i mitt rum. HAHA, Fucking läskiga jävel. Min lilla syster har sitt jobb med att ta bort alla Spindlar i rummet men nu VÄGRADE hon igår och sa ja skulle ta b...

Av Alexandra Strolia - 7 oktober 2010 20:52

Jag håller på att bli galen .Min hjärna snurrar en karusell. Har tillräckligt mycket i Huvudet för att få också ha plats med plugg i huvudet. Jag är tvär arg. Orkar inte med denna dagen någonstans idag!   + Att Jag är så jävla Arg och Äcklad på g...

Presentation


Mitt namn är Alexandra Strolia,är en Amerikansk tjej på 17 år och bor i Gbg. Skriver om mitt galna liv, handikappade tankar,texter och känslor. Läs o Njut.

My life in Words Baby,
Now jump up lets get
CRAZY!

My Life,Your Entertainment!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards