AlexandraStrolia

Direktlänk till inlägg 19 augusti 2010

Otrohet

Av Alexandra Strolia - 19 augusti 2010 21:51

Jag fattar inte vad det är med tjejer. En gång Otrogen,Alltid.Hur fan kan man vilja stanna med en kille som är Otrogen?Jag fattar inte ens hur man kan förlåta det där. Spelar ingen roll hur stark kärleken är, dt bullshit. När ja själv fick reda på min första kärlek som ja hade varit kär i maassa år va otrogen kasta jag 10årskärlek DIREKT. Noo tvek. Men seen när tjejer får reda på killen har varit Otrogen massvis av gånger & fortfarande håller kvar i honom som en jävla jag vet inte vad är så fucking patetiskt.


Att man blir ARG på tjejen han skriver med,som han Ljuger för att han ite har ett förhållande,men blir arg på HENNE & inte killen? Asså Ööh. Tjejer e så fucking pantade i huvudet. Hur faaan kan man ta sån skit? Hur fuck kan man klara av att veta att ens kille tänker & är kär i en annan tjej och fortfarande limmar sig ihop med honom? Haha..Skämmiga!


De e verkligen d skämmigaste jag vet,att stanna kvar med en kille när han skriver till andra om att han saknar dem och att det inte är Första gången utan typ hundrande? Hur fan kan man sänka sig själv så grovt?

Man stämplar fan sig själv som betydeslös. Jag skäms Av tjejer som låter sig själv ta så jävla mycket skit. Haha,wtf.Kolla er i Spegeln & Inse ni är så mycket bättre än så,mina Handikappade vänner.

  

 
 
Ingen bild

nikko thaisty josifovski

19 augusti 2010 22:08

aldrig vart med om det, men det du skriver är rätt, min farsa har lärt mig massa grejer, men en sak som jag verkligen tog åt mig av va när han sa "allt som skadar dig i ditt liv ska du göra dig av med, ju längre du håller vi det desto mer kommer det skada dig, så om nått skadar dig riktigt mycket, gör det av med det direkt."

Alexandra Strolia

19 augusti 2010 22:11

Sååå Sant så!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra Strolia - 9 oktober 2010 16:20

NU HAR JAG BYTT T NATTSTAD.SE/GREENDIAMANT FÖLJ DÄR PUSS PÅ ALLA ...

Av Alexandra Strolia - 8 oktober 2010 16:43

  Helluh. Får mer än Pyskos av att vara inne. Känner mig så Tom på något Konstigt Sätt, Så jag ska träffa Lita. Vi ska fira Lisa och Dricka. Behöver Dricka och må bra idag - För jag är ledsen idag. Puss    ...

Av Alexandra Strolia - 8 oktober 2010 14:49

Bloggläsarna Sjunker för varje dag. Det är inte roligt att skriva när man inte ser en Statistik som gör en Glad. Skämms på er!! Känner mig riktigt Mobbad & Oälskad. Show me Some Love and Credit,Desöörve it med en SÅdan krikskadad Blogg som jag ha...

Av Alexandra Strolia - 8 oktober 2010 10:18

Gomorron Peoples Kunde ej Sova i mitt rum inatt på Grund av en Pappalång ben softar i taket i mitt rum. HAHA, Fucking läskiga jävel. Min lilla syster har sitt jobb med att ta bort alla Spindlar i rummet men nu VÄGRADE hon igår och sa ja skulle ta b...

Av Alexandra Strolia - 7 oktober 2010 20:52

Jag håller på att bli galen .Min hjärna snurrar en karusell. Har tillräckligt mycket i Huvudet för att få också ha plats med plugg i huvudet. Jag är tvär arg. Orkar inte med denna dagen någonstans idag!   + Att Jag är så jävla Arg och Äcklad på g...

Presentation


Mitt namn är Alexandra Strolia,är en Amerikansk tjej på 17 år och bor i Gbg. Skriver om mitt galna liv, handikappade tankar,texter och känslor. Läs o Njut.

My life in Words Baby,
Now jump up lets get
CRAZY!

My Life,Your Entertainment!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards