AlexandraStrolia

Direktlänk till inlägg 28 augusti 2010

Gaaaaalen kväll HAHA!

Av Alexandra Strolia - 28 augusti 2010 15:04

Gooomorron!

Hälluuzän. Igår träffa ja & Nicki lilla Lita i Linné,hon e så SÖT när hon e full. Jag och nicki fick pyskos! Vi satt o prata me henne,tog några cigg & drack lite Öl o sen tog vi vagnen till Frölunda.Lita drog hem & jag o Nicki skulle dra hem t daniel o hans kompis. Vi drack med dem & förfesta,sen åkte vi iväg o ja ber deras kompis skjutsa mig i bilen. Faan så tur vi hade, HAHA. Polisen åker efter oss,o han stannar,fick Pyskos, sen gud va me oss Hahaha Dom ba; Vettu vad? Vi har nyss fått en ny larm,vi måste åka iväg. Hejdå. HAHAHAHAHHA. Det där va en fucking mirakel ! 


Sen så körde han oss till Vasa o vi drog o träffade två vänner o försökte komma in i en jävla krog och jag fuckar systemet som vanligt HAHA..Det är alltid jävla fucking mig som ska hålla på. Jävla dampunge e jag haha.Drog "E de ba för ja e svart elr?"


SEN JUUUSTE OMGGGGGGGG.

HAHAHAHAHHAHA..


De va några tjejer som gick förbi oss med högaklackar och heelt fixade, och man såg på dem att dem verkligen TRODDE DEM VA FINA HAHAHAHHAHAHA.. Så en av tjejerna vänder sig om till mina två killkompisar FRÅN INGENSTAAAAANS,drog håret som Garnier reklam och gav värsta Coola ögat. Jag ba Men eww Fågel Öga..Hon ba VASARÖÖÖ?? Och kämpade sig,tog verkligen åt sig att hon liknade en Fågel. Asså hon gick aldrig,hon stod där som en idiot.. Skämmigaste människan jag sett. Fick säga AA,JAG ÄR EN GRIS DU ÄR EN FÅGEL HEJDÅÅ NU. HAHAHHAHAHAHA.. Fågel-kvinnan.


Sen vi drack och hade roligt med dampbarnen hemma hos dem =)


O de va så kul tidigare på dagen, ja & nicki satt på vagnen och skit fina killar kommer&sätter på fyra platserna bredvid. ja o nicki dog av skratt, hon gjorde värsta FULA minen o såg helt HANDIKAPPAD ut, hon ba Känn min mule(Som hästar har).. Där över läppen,såg ut som en TUMÖR hon hade där för hon blåste upp själva munnen. HAHAHAHA.

Och när vi skulle av vagnen skulle hon säga;Ska ba sätta på mig skorna Ordentligt. Så råkade hon säga, Ska bara sätta på mig mina byxor. VI DOOOOG AV SKRATT, vi inbilla oss hon satt utan byxor i vagnen. Vi skrattade som ÅSNOR,Killarna bredvid tappade typ intresset.

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHA.


Rolig dag, får se va som händer idaag.


De va Allt. Posss

 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra Strolia - 9 oktober 2010 16:20

NU HAR JAG BYTT T NATTSTAD.SE/GREENDIAMANT FÖLJ DÄR PUSS PÅ ALLA ...

Av Alexandra Strolia - 8 oktober 2010 16:43

  Helluh. Får mer än Pyskos av att vara inne. Känner mig så Tom på något Konstigt Sätt, Så jag ska träffa Lita. Vi ska fira Lisa och Dricka. Behöver Dricka och må bra idag - För jag är ledsen idag. Puss    ...

Av Alexandra Strolia - 8 oktober 2010 14:49

Bloggläsarna Sjunker för varje dag. Det är inte roligt att skriva när man inte ser en Statistik som gör en Glad. Skämms på er!! Känner mig riktigt Mobbad & Oälskad. Show me Some Love and Credit,Desöörve it med en SÅdan krikskadad Blogg som jag ha...

Av Alexandra Strolia - 8 oktober 2010 10:18

Gomorron Peoples Kunde ej Sova i mitt rum inatt på Grund av en Pappalång ben softar i taket i mitt rum. HAHA, Fucking läskiga jävel. Min lilla syster har sitt jobb med att ta bort alla Spindlar i rummet men nu VÄGRADE hon igår och sa ja skulle ta b...

Av Alexandra Strolia - 7 oktober 2010 20:52

Jag håller på att bli galen .Min hjärna snurrar en karusell. Har tillräckligt mycket i Huvudet för att få också ha plats med plugg i huvudet. Jag är tvär arg. Orkar inte med denna dagen någonstans idag!   + Att Jag är så jävla Arg och Äcklad på g...

Presentation


Mitt namn är Alexandra Strolia,är en Amerikansk tjej på 17 år och bor i Gbg. Skriver om mitt galna liv, handikappade tankar,texter och känslor. Läs o Njut.

My life in Words Baby,
Now jump up lets get
CRAZY!

My Life,Your Entertainment!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards