AlexandraStrolia

Alla inlägg under augusti 2010

Av Alexandra Strolia - 26 augusti 2010 23:26

Jag hatar dagens kändisar. Dem är så jävla Fake. Sjunger om Sex,droger,om hur bäst & Snygga dom är.Jävla illuminati som gör töntar som dem Kända.Äckeln Dem kan knappt sjunga,och dem fina låtarna dem väl gör är inte ens deras.


Om man är en riktig stjärna och legend så har man hela paketet. Man skriver sina texter direkt från hjärtat & man Sjunger dem direkt från Hjärtat. Som 2pac. Jag skriver själv texter & när jag lyssnar på han blir jag stolt. Den killen är död,men hans texter, låtar kommer ALLTID att vara med oss. Så betydsfulla.


Fuck Lady Gaga,Fuck Justin Bieber, Fuck Chris brown, Fuck Rihanna, Fuck Britney Spears & alla dom här Töntarna.Vem fan kommer ens komma ihåg dem? Haha..


2pac was the real thing & kommer Alltid att vara. Kärlek!

Legenden man ALDRIG glömmer!  

  



Av Alexandra Strolia - 26 augusti 2010 22:26

      


I love You  

Av Alexandra Strolia - 26 augusti 2010 21:51

HALLÅÅÅÅ DUUU!
Igår kväll sov jag hos Diana, Vi drack Hustler 5 caffe bombat med Socker & blev på Världens jävla energi, Spotta ut kaffe mitt på mammas jobb alla kolla på oss som djur!! Börja läsa upp från en tidning jag ba Hur ofta onaneraröö om dagen? Mitt framför mamma&hennes arbetskompisar., Min mamma gav mig verkligen the evil eye o sen ba WHAT THE FUCK ALEX!

Vi hade roligt ändå on/off, ibland fick jag verkligen DAMP, But that's me soo :)

                   HAHHA, FAN VA VACKRA VI ÄR ASSÅ.


Sen köpte vi iallafall kläder till mig, drog hem till Diana käka mat, Promenerade o soo on.


Sen kom jag hem drog till pyskolog, Undeeerbaaart verkligen!!

Hon va iallafall riktigt rolig och mobbade andra pyskologer hon ba; De  e inte så att ja kommer fråga dig huur känneröö raj?

Hahaha, Sköön..



Sen drog jag & lil Sis o köpte pommes, fyfan vi mådde så illa sen. Nicki ba; Såsen smakar sagge Alex. Och ja tar upp en pommes dränkt i sås, jag ba Neej. Sen ja fick VÄRLDENS största kväljning som lät över HELA pizzerian och jag nästan spydde. Faaan va pinsamt! Sen vi lämna hela pommestallriken kvar, Hemska. Men d gick verkligen INTE o äta de där.

Smaka som Fear factor Gås Sagge!! HAHAHAHA..


Then we walked & talked :) Nu e jag hemmaaaaa,ahhh hahh hahh(8)

Smell ya Later.

Av Alexandra Strolia - 24 augusti 2010 16:43


Längeeeeeesen :D

Av Alexandra Strolia - 24 augusti 2010 14:16


Har du druckit tills du spytt? 

Aa typ FÖR mycket med en viss person, HAHA!


Sårat någon? Yes..

 

 Förlorat en vän? Kastat*

 

  Träffat nya människor? Yees,Det är klart.

 

  Kysst en främling? Haha nej


Haft en sommarflört? Aa

 

 Gråtit? Ibland

 

 Skrattat tills du kissat på dig? Nej,ofta går in för det Hahaha!

 

 Tältat? Kan man säga haha.


Varit vaken en hel natt? Varit vaken alla nätter!

 

  Solat? Jaa,början av sommarlovet mycket sen blev vädret Skit.
 


Badat? Haha, Fyllebadat mycket! Roligast så.

 

 Haft ett förhållande? I början av sommarlovet

 

Gjort dig riktigt illa? För många gånger verkligen,jag e den klumpigaste tjejen i världen..


Gjort några nya percingar/ tatueringar? Inte några nya

 

 

Läst en bok? Haha jag försöökte,men är verkligen ingen bok människa så det blev typ bara 2 sidor..

 

 Skickat fel sms med flit? Jaa haha, Sms roulette.


Suttit vid datan en hel natt? Många gånger haha.

 

 Näckat? Men eww,vad e det?

 

 Solat naken? Hahhaha Eva&Adam style elr? Neeeeej?

 

 Fått utegångsförbud? Näj!

 

 Sagt “jag älskar dig” och menat det? Till vänner, yes


 Sagt “jag älskar dig” och inte menat det? Nä,orden ja älskar dig slänger man inte runt.

 

 Varit i slagsmål? Jag? Aa, hahaha..

 

 Pussat någon utav samma kön? Självklart

 

 Sjungit högt på ett berg? Kingkong,Neej. HAHA.

 

 Kysst någon i regnet? Tror det

 

 Kysst någon i skogen ? Possat,haha.


Kysst någon du inte borde? Yes.

 

 Tappat rösten? Aa, låter som en gamling efter sommarlovet nu Haha.

 

 

varit på festival? Nej men konsär =)

 

 

Gått upp i vikt? Inte va jag vet, Bryr mig ite om sånt skit. 

 

 

Gått ner i vikt? Ja veet inte.


Brännt dig? Lite grann haha.

 

 Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? Aa, STRUMPOR Haha!

 

Varit utomlands? Danmark bara.

 
Tagit upp kontakten med en gammal vän? Yääz.

 

 haft skadeglädje? Jag leeever för skadeglädje, Haha! Hemsk.

 

 Sovit under bar himmel? Nä,men nästan :)

 

 Vad kommer du sakna mest? Alla roliga minnen & Solen.


Har du svart ärligt på alla frågor? Tro fan de.


Jag saknar att va brun.

Måste börja sola snart igen, Seri-fuckin-Ously!

  

Av Alexandra Strolia - 24 augusti 2010 12:23

Heeeelluuuuu


Idag va det skolan då,träffa Bästa Nicoleta o Sorina. Ba massa sheet information tuday, & sluta halv 11, fuuuck va de Regna när jag skulle hemåt. Ingen jacka heller,och så flyger mina cigg ur min väska o regnet GÅR in för det,o varje gång ja ska böja mig ner för o ta upp paketet flyger den iväg från mig. Kaaaos, fan va ja skämdes. BEEEND OVER. HAHAHA.


Så jävla Iskallt ute. Fitt Augusti,ska inte Lilla du föreställa som den varmaste månaden? Fuck you dig också,jag åker bananbåt härifrån snart!! Haha,d här går över gräääänsen!

.. 


Why don’t you get out of my life, get out of my sight
Get off of my back.
Why don’t you get back to your world, Go back to your girl
I think you owe her.
I know what’s going on
I won’t be second to none
Back off 'cause you’re crowding my space
You need to get out of my face


Let’s be honest I’m not the type of chick you can use
And if you want it, if you want it you’ll have to choose
Oh I’ve been through this, been cheated on I know how it feels
How would I know that, you wouldn't do the same to me.
I don’t know what you been thinking bout me
Did you think this was gonna be that easy?
Hell no you must be going crazy


Myttomanjävel.

Av Alexandra Strolia - 23 augusti 2010 05:19

Hahahah Asså Besvärad o Fet jag är!

Ligger i sängen och käkat upp nästan en hel ostbåge påse nu. Skabbigt mina fingrar luktar HAHAH. Fattar ite hur något som luktar så äckligt kan smaka så gott. Känner mig som en tjock amerikan.Jag känner mig seg o så,men jag är inte tröött. Och kan inte SOVA,tar mig massa timmar o ba rör mig runt hela tiden.Dampflicka.se. Mina ögon e trötta,men kroppen helt vaken, Haha eww det låter Perversit men det sant.Knaaaaaaas


Vi får se hur d blir med mig.

Fortsättningen Följer.....

  


Av Alexandra Strolia - 22 augusti 2010 23:47

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHA JAG DÖR AV SKRATT


Jag och min lilla syster hade världens roligaste plan i våra sjuka hjärnor!


Min stora syster har typ en ny kille här och jag och nicki tänkte skämma ut henne,GROVT. Så vi går ner till hennes rum, nicki har ingen TRÖJA ELLER BH på sig och jag Bärde upp henne,o gick skitsnabbt mot hennes dörr o vinglade typ. Nicki skulle spela efterbliven. HAHAHAHA Så öppnar bara min stora syster dörren för hon hör oss skratta,och det är helt mörkt så råka hon ta på nickis bröst o känner att hon inte har bh, hon ba WHAT THE FUUUUUCK! What the FUUUCK are you guys doing??


HAHAHAHAHA, Sen vi backade typ och försökte typ gå in igen,nästan välte omkull henne AHHAHA. Vi är sååååå jävla skadade. Fyfan ni fatta inte hur ROLIGT det skulle bli om hon inte hörde oss, vi tänkte gå in. Jag skulle säga välkommen till Familjen,tända lampan så ser man en naken Nicki som jag bär, o sen skulle sträcka fram handen och presentera oss. Sen skulle nicki få världens tix(Världens fulaste min) & jag ba Oohh noo, Better go. I Don't think she likes you. SEN skulle hon fisa och jag skulle säga; Oh no, Poopy in the pants och gå upp. 


HAHAHHA, Asså Faaaaaaan. Stackars offer,Svär han hade ALDRIG kommit tillbaka igen! Även om han fattade att hon skojade om att vara handikappad, skulle han va FÖR rädd för vår humor&inte komma tbx.


Presentation


Mitt namn är Alexandra Strolia,är en Amerikansk tjej på 17 år och bor i Gbg. Skriver om mitt galna liv, handikappade tankar,texter och känslor. Läs o Njut.

My life in Words Baby,
Now jump up lets get
CRAZY!

My Life,Your Entertainment!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards