AlexandraStrolia

Alla inlägg under augusti 2010

Av Alexandra Strolia - 22 augusti 2010 21:12

Helluuuuuuuuuuuuuuu!    


Ligger i Soffan & takin it Easy. Bara Legat och drogat tv;n hela dan Idag. Först Hard times,el fan den heter.Den var faktiskt rolig. Sen How I met your mother och Two and a half men. Dem e på riktigt dom roooligaste tv serien som finns. Så bäst,sitter&skrattar varje gång som världens mobb offer. Hahahahaha. Lonely Girl.


Igår hos släkten, Dem mår ej bra Hahaha!

  


  

 

Jag & sötaste Meemee  

  

Yeaahyeaah, Ska fortsätta ta d lugnt bebbes.

Sista dan & Sova länge fan,Fuck =( Kill meeeee...

Av Alexandra Strolia - 22 augusti 2010 14:21

Aloooha

Seg uppdatering pga min data är en Efterbliven Hoe. O jag hinner ruttna än o vänta på datan ska få en mirakel&bli Snabb. Jävla Telia Internet!!


I FREDAGS:

Träffade jag Elia&Kiko med Nicki,Dampade o hade roligt me dom Sen

stack jag&lil sis till  Masthugget hos några kompisar.Sööta Sabina var ju där också! Vi festade, Å fyfan vad mycket Vodka jag drack. Men det var faktiskt en skit rooolig natt. Sen blev vi alla så fulla typ att ingen kunde hålla uppe ögonen mer så vi alla Decka.

   

LÖRDAGS;

Vakna vi alla Upp & tog Taxi hem. O sen drog vi t Släkten. Drack,prata&hade roligt med dem. Mest onormalaste släkten,Svär d går i blodet från båda sidorna. Jag är katastrof !


Och nu e det Söndag, 2 dagar kv till Skolan. Jag kommer vara så Äckligt trööött! Jag är inte MÄNNISKA på morgonen. 

  

......

Av Alexandra Strolia - 20 augusti 2010 16:02

HELLUUU FRIDAY!


Idag ska jag feesta med Systern&några kompisar , Ha lika roligt som jag Hahah Poss..


Sköna Låtar

Av Alexandra Strolia - 20 augusti 2010 01:09


Jag mår jätte bra! Ja älskar o Må bra. Jag älskar o ha Mens. Antingen ÖVERFLIPPAD, ÖVERHYPERAKTIV ELR ÖVERBÄST. Fast dt e jag i vanliga fall också HEHE. Fast 90% av anledningen just nu är nog Vin! Fastän jag inte är full får de alltid mig på BÄST HUMÖR. Jag älskar o dricka själv ja svär. Sån avslappnad sköööön feeling. Ni vill leda mig till pysket just nu,tro mig I know. Men jag mår bra av vin. Tror ja ska gifta mig med vin!

Heeeehe.Jag e så Bäst.



Av Alexandra Strolia - 19 augusti 2010 21:51

Jag fattar inte vad det är med tjejer. En gång Otrogen,Alltid.Hur fan kan man vilja stanna med en kille som är Otrogen?Jag fattar inte ens hur man kan förlåta det där. Spelar ingen roll hur stark kärleken är, dt bullshit. När ja själv fick reda på min första kärlek som ja hade varit kär i maassa år va otrogen kasta jag 10årskärlek DIREKT. Noo tvek. Men seen när tjejer får reda på killen har varit Otrogen massvis av gånger & fortfarande håller kvar i honom som en jävla jag vet inte vad är så fucking patetiskt.


Att man blir ARG på tjejen han skriver med,som han Ljuger för att han ite har ett förhållande,men blir arg på HENNE & inte killen? Asså Ööh. Tjejer e så fucking pantade i huvudet. Hur faaan kan man ta sån skit? Hur fuck kan man klara av att veta att ens kille tänker & är kär i en annan tjej och fortfarande limmar sig ihop med honom? Haha..Skämmiga!


De e verkligen d skämmigaste jag vet,att stanna kvar med en kille när han skriver till andra om att han saknar dem och att det inte är Första gången utan typ hundrande? Hur fan kan man sänka sig själv så grovt?

Man stämplar fan sig själv som betydeslös. Jag skäms Av tjejer som låter sig själv ta så jävla mycket skit. Haha,wtf.Kolla er i Spegeln & Inse ni är så mycket bättre än så,mina Handikappade vänner.

  

Av Alexandra Strolia - 19 augusti 2010 21:51

Jag fattar inte vad det är med tjejer. En gång Otrogen,Alltid.Hur fan kan man vilja stanna med en kille som är Otrogen?Jag fattar inte ens hur man kan förlåta det där. Spelar ingen roll hur stark kärleken är, dt bullshit. När ja själv fick reda på min första kärlek som ja hade varit kär i maassa år va otrogen kasta jag 10årskärlek DIREKT. Noo tvek. Men seen när tjejer får reda på killen har varit Otrogen massvis av gånger & fortfarande håller kvar i honom som en jävla jag vet inte vad är så fucking patetiskt.


Att man blir ARG på tjejen han skriver med,som han Ljuger för att han ite har ett förhållande,men blir arg på HENNE & inte killen? Asså Ööh. Tjejer e så fucking pantade i huvudet. Hur faaan kan man ta sån skit? Hur fuck kan man klara av att veta att ens kille tänker & är kär i en annan tjej och fortfarande limmar sig ihop med honom? Haha..Skämmiga!


De e verkligen d skämmigaste jag vet,att stanna kvar med en kille när han skriver till andra om att han saknar dem och att det inte är Första gången utan typ hundrande? Hur fan kan man sänka sig själv så grovt?

Man stämplar fan sig själv som betydeslös. Jag skäms Av tjejer som låter sig själv ta så jävla mycket skit. Haha,wtf.Kolla er i Spegeln & Inse ni är så mycket bättre än så,mina Handikappade vänner.

  

Av Alexandra Strolia - 19 augusti 2010 19:48

Hellu.. 

Igår sov jag hos Tandis med Diana, Vi alla tre tänker exakt likadant, skit läskigt och tar orden ur varandras mun som vardagsmat Haha! Iallafall igår så promenerade vi runt i Angered och gick på angeredsbron på natten. Fyfan va fint det var, alla lampor va så jävla fina.. Och nu har dom satt höga staket där så inga fler ska kunna hoppa därifrån,läskigt endå när man tänker efter hur många har tagit självmord därifrån och dt e så jävla långt upp så det inte är sant.

Men så jävla vackert.


Sen shotta jag o Diana Vodka med Citron&Salt fyfan Haha. Har bilder som jag lägger in sen,men min data e Seg som en jag vet inte vad..

Dem här dagarna har jag iallafall bara sovit hos Diana o Tandis och haft Roligt. Ska snart ta världens skönaste dusch! Haha Yeaahyeaah pos



'


I am done, smoking gun
We've lost it all, the love is gone
She has won, now it's no fun
We've lost it all, the love is gone


And we had magic
And this is tragic
You couldn't keep your hands to yourself


I feel like our world's been infected
And somehow you left me neglected
We've found our lives been changed
Babe, you lost me



Av Alexandra Strolia - 19 augusti 2010 04:57

Jag känner mig så tom,så kall,Så isig och så vilsen. Jag exploderar snart över allt jag sålänge hållt inom mig o det e smärta&tomhet. Jag kan inte prata med någon & Egentligen e de det enda jag vill o önska jag kunde göra. Jag önskar jag kunde få ut alla ord och alla känslor,men d går inte.

Folk ser mig så Oseriös,men om jag bara kunde prata ut om allt och vara seriös hade jag utan tvekan gjort det. Men man e ju som man e.

Fuck alla seriöst som alltid skyller på mig, D räcker. Ni vet ej hur ja kan må ibland så håll fucking käften nästa gång ni ber mig vara seriös. För seriös e va jag är innerst inne med alla dessa namnlösa instängda känslor.


jag orka ite med mig Sj elr dom fucking andra.

Presentation


Mitt namn är Alexandra Strolia,är en Amerikansk tjej på 17 år och bor i Gbg. Skriver om mitt galna liv, handikappade tankar,texter och känslor. Läs o Njut.

My life in Words Baby,
Now jump up lets get
CRAZY!

My Life,Your Entertainment!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards