AlexandraStrolia

Alla inlägg den 5 april 2010

Av Alexandra Strolia - 5 april 2010 23:50

Hejsan ligger just nu. precis kollat på en film där John travolta kapar en spårvagn typ och håller folk som gisslan..bra var den iallafall. Sen så har jag städat halva rummet, vikt kläder and so on. Får rensa min gaderob imorgon o fylla den med kläderna.


Sitter o lyssnar på denna indiska låten,har verkligen fastnat för den. Så fin.





Så "cool" han blev med ormen runt nacken HAHAHA


Ååh vad jag stör mig så mycket på folk ,insekter är nog det korrekta ordet. Jag äcklas av nästan alla. Hur orkar folk va så bögiga! TÖNTAR! Släng er i väggen och ät en sked med bajs ,äcklar.


Jag saknar min älskling,vill sova med han bredvid mig. Bästa som finns,men han har alltid ett helvete bredvid mig HAHA. Jag armbågade han i ansiktet i sömnen i Lördags & gnisslade tänderna hela natten. HAHAHA stackars älsklingen..Jag e fan handikappad när jag till och med ligger&sover.. 


HAHA, tror jag ska typ plugga eller något nu. Det skadar väl inteee anyways. Jag kommer få pyskoooooos av att göra multimedia övningarna.    Wish me good luck..


Ligger me min gosiga nalle, Nuuzi som ja fick av min Fnask aww..

  


Av Alexandra Strolia - 5 april 2010 16:39

Hellu.. Just nu sitter jag&lyssnar på musik som berör hjärtat. Skriver texter o så. But their private baby!  Ja duu ,idag är första dagen på lovet så det är ju soft. Har faktiskt latat mig idag,men det har behövts faktiskt. I've been soo-upp-i-varv lately. Så jag vaknade,läste SOLO, satte mig i my sköna jacuzzi bad,Käkade & lyssnat på bra musik.   Mitt hår e så mjukt just nu,Soft med balsam.


Haha, funderar på och städa mitt ruuum. Men vet fan ej på riktigt om jag orkar,jag hinner bli 90 år gammal innan det är klart. Men ngn gång måste man ju eller hur... Ska få nya sängar + andra möbler i veckan. Soo,I guess I gotta start someday..So why not on a Monday? Haha..


UNDER LOVET MÅSTE JAG;
( ) LÄSA UT ARBETSMILJÖS BOKEN. Ska ha prov&ska försöka bli duktig i skolan nu....
( ) MULTI-FITT-MEDIA, göra klart alla uppgifter typ
( ) SKRIVA RAPP-LÅT TILL SKOLAN. Dt e jag bra på iallafall,skriver alltid texter som rimmas.

( ) STÄDA RUMMET, Ouf d kommer aldrig bli klart :(

( ) FÄRGA HÅRET
( ) DRICKA

( ) FIXA BUSSKORT!!!!

( ) BETALA FITTKONTROLLANTERNA..Ojdå,det är nog 1,4 nu..

Jag älskar min jasco på köpet. Haha,puss nu ska jag va duktig.  

 




Av Alexandra Strolia - 5 april 2010 15:11

Idag är jag bara hemma och tar det lugnt för en gångs skull..Hela tjejfamiljen samlad. Aja, det ändå skit dåligt väder. HATAR När det är grått ute. Nej,fiifän det drar ner ens humör bara. 


Nu när det ska bli varmare egentligen eftersom dt är April så känns faktiskt det som det blir kallare. Himlen kanske e blåare men ouf, vinden är för kall. D känns verkligen som man lever typ i Grönland det kaos.     

HAHA, allvar jag dör av skratt. Kollar på Sex and the City på tvn;n han Alexander Patrovsky som är rysk som hon e tillsammans med är HELT efterbliven dör av skratt.

  

Samantha har cancer och Carrie säger det till honom och han berättar hela tiden om att Samantha kommer dö för att hans kompis Dog av cancer HAHAHA, sjuk i huvudet e han..så ful med hans dialekt


Lördags; Påsk:) ..Åkte jag och träffade Lita,drog hem till Michaela,hoppade på 5an träffade Jasco älskling,fixade öl& drog till Slottskogen. Aww, jag och jasco kollade på pingvinerna och DOG. För söta va dom!! Dem kollade verkligen på oss o gick fram o tillbaks med sina små fötter, OSHÄÄÄÄJ! Sen satte vi på en trottoar kant några timmar och snackade om allt.Vid 12 åkte jag och älskling hem till mig&hade underbart som vanligt<3


Igår; Vaknade jag upp bredvid min älskling Jasco hemma hos mig. Fick panik,glömde HELT av han sov hos mig. Vi låg och gosa med varandra,han låg i min famn & jag tog hand om han för han hade blivit sjuk. Aw,finast är min älskling! Sen tog vi vagnen,älskling åkte hem,jag träffade Lita, vi mötte Felicia och Olivia hade roligt med dem,åt gotti, Sen tog jag bussen hem o somna tidigt.


  

Jaja,vi hörs sen. Puss puss.

Presentation


Mitt namn är Alexandra Strolia,är en Amerikansk tjej på 17 år och bor i Gbg. Skriver om mitt galna liv, handikappade tankar,texter och känslor. Läs o Njut.

My life in Words Baby,
Now jump up lets get
CRAZY!

My Life,Your Entertainment!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards