AlexandraStrolia

Alla inlägg den 18 april 2010

Av Alexandra Strolia - 18 april 2010 23:51

Hola!


Awwwww kollade på film med Mamma. Asså neej det var för synd i den filmen. Dem alla va såna söta handikappade människor som sov med öppna ögon,sen så hitta en läkare en medicin som skulle få dem att vakna och så. Sen alla vaknar efter typ 30 år och sånt och dom e helt gamla. Men sen slutar medicinen funka och dom somnar igen :( Så synd , men FÖR söt va den när dom vakna. Awwiiiiii jag dooooooog. Gullegullii


Pilot och jag igåår,står och flashar oss med pariishjulet i bakrunden Seröö , Hahahaha mitt håår

   HAHAH Sponge bob ft. Ozzy Osbourne.       

Vilken munchkin jag ser ut som helt liten Haha

  

I looooooove my Lita FRIBERG A.K.A ABSOLUT LUUUUUT !! Älskar dej gummaaaaan , vi behöver inga ord vi fattar varann direkt(K)


Bäästa sommarlovet kommer vi ha eller va säääger ni?:D FUCK VA NI SÄÄÄGER, JAG SÄGER: IT'S GONNA BE THE BEST :D



HAHAHAHHA JUST DET, JAG RÖKTE MIN FÖRSTA CIGARR IDAG!! Vilken maffiosa jag kände mig som,alltså SHIT! HAHAHA.. Skoja ,men vi sitter i Parken mitt i stan jag dricker Vodka samtidigt som jag tänder en ciggarr(Tyckte det va skit gott faktiskt) och liknade verkligen EN TRUE G ,VA SÄÄÄGER JAG? JAG LEKER ITE JAG ÄR!


HAHAHA r.e.s.p.e.k.t

   


Hihihih DRICKER vin,det va ett jävla tag sen!

Älskar att dricka Vin på kvällen,lyssna på musik & Tänka.

Bäääst såååå.

Kyss,hörs sen(k)

Av Alexandra Strolia - 18 april 2010 18:50

Hur mår jag? jag e trött och död som fan. ZZZZ vill sova  

kom hem typ nyss,åt med mamma och en amy som va här. Men tyvärr e jag för exhausted att ens öppna munnen och va social.


jobbigt läge hahahahaaaa..


Igår va det HELT omöjligt för oss att fixa dricka ,men vi hade en Rolig kväll ändå. Vi softa me folk , ryck-skrek HaAHAH(tänker på litas skrik och skratttar söndeer,låter som en igelkott som blir mördad) och later sov vi i Vasaa o hade movie night


vi kolla på sharktale

  


ja doog av skratt dom här maneterna var RASTAFARI jag skratta ihjäl mig shiit HAHAHHA FÖÖR SKÖNA


Och sen kolla vi på en annan film där två killar råkar ta en Gay båt cruze HAHAHHAHA o fastnar ombord med bara bögar. SÅ MKE ja skratta jag väckte hela huset me mitt skratt.


Aww nu har jag en sovande Am bredvid mig , Ouueh såå goosigt.


Idag vakna jag med en LUUUUT, Drog till Café vasa med Lelleh lelleh pojke Svitchen och åt brownie med grädde..Mmhmm riktigt gootti och graaatis :D BOOOYAAAAAH BEATCH


Sen softa vi i Parken,Jag satt och drack vodka o hade Roligt.


NI SKA BARA VETA HUR ROLIGT JAG HAFT DEM HÄR DAGARNA:)


  

SKA sova lite bredvid lilla Amy puss

Presentation


Mitt namn är Alexandra Strolia,är en Amerikansk tjej på 17 år och bor i Gbg. Skriver om mitt galna liv, handikappade tankar,texter och känslor. Läs o Njut.

My life in Words Baby,
Now jump up lets get
CRAZY!

My Life,Your Entertainment!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards