AlexandraStrolia

Alla inlägg den 30 april 2010

Av Alexandra Strolia - 30 april 2010 13:24

  


      

HAHAHAA

Jag HITTA värsta ROLIGA horoskop grejer om hur lejonet(jag) passar med jasco och lita som person.. HAHA.

Faaaan ska lägga upp om jag någonsin hittar igen.

JAG ÄLSKAAAR HOROSKOP<3



FEEEEEEEEEEEERB!

      Heeeejsvey


YOU GOTTA FIGHT FOR YOUR RIGHT TO PARTY!!

Av Alexandra Strolia - 30 april 2010 09:31

Heeeeeeeeeej :)


Kom till skolan en liten stund sen,Oha det har redan gått en timma. Shet känns som jag kommit Nyss Haha. Omg omg såg SÖTASTE mongoliden på busshållsplatsen höll på få damp anfall SÅ SÖÖÖÖT. Jag ÄLSKAR mongolider (L) Fucking dö med er som är kaxiga mot dem. I wanna eat their cheeks   


Avatar kopia typ HAHAHA...

  

Waaaay. Tonight Im Gonna Party! :D

Glad Valboorg elr fan man Säger.

HAHA Vet inte ens vad man firar på Valborg egentligen?

What is it that u celebrate? Huuh beatch?

Vi ska iaf t ngn sjö , HAHAHA. 


I don't care. Tonight we're gonna get Fucked Up:D

Pusssss Och Kyss.

Av Alexandra Strolia - 30 april 2010 01:35

  


En liten text från självaste Alexosh


Baby this song is for you cause this is just what you do

Look at you thinking: He's 2 good to be true

Knowing that I wanna be with you.

Think bout u All the time

Feelings Im feeling are hard to describe

Baby your so Fine

I want'cha to know that Your On My Mind.


Sov Sött my angels


  

Av Alexandra Strolia - 30 april 2010 00:26

Hälluuuuu Peoples!


Jag kom hem runt en timma sen. Åkte till Skolan, Sen följde jag med Lilla Lita inn till Stan och hämtade saker. Imorgon är dt Valborg,vi har verkligen gått in för imorgon.Haha,Ni ska bara veta VAD vi ska ha på Oss! Vi har överdrivet långa lös ögonfransar(Lady Gaga längd) från SHOCK: ROSA OCH GRÖNA ÖGONFRANSAR(VI SKA HA VARSIN FÄRG PÅ ÖGONFRANSARNA IMORGON,HAHA Freaks!) + Rosa & Grön ögonskugga + Hårglitter + Vanlig glitter + Grön o Rosa nagellack dem färgerna på varsin hand Hahah, Band runt huvvet, Glitter armband ,En chockrosa skosnöre & en grön på våra vita tygskor Såna bells man viftar med så det låter, ÖL FLAK Och En Magic Wand Gotti! 


* Visar alla saker imorron o lägger in pic's*


Imorgon ska vi DRA: ALL EYES ON US . HAHA man tror vi ska på Rave-party imorgon eller något. Sick e vii!!


D va så roligt inne i skolan, Vi fastna i Årets trans vi kastade mitt ciggpaket på varandra o lekte "gris" o slog folk som kom ur klassrum i huvudet med en flygande Ciggpaket Hahah ,FUCKING PYSCHOS idag:D


Nyfärgat svart hår I Represent Pochahontes 

Haha

     

CRAAAAAAZY DAG IMORRON!!! JAG SER FRAM EMOT DAGEN O KVÄLLEN.Hihi Sova är nog ett måste nu. Häh Puss.




Alexandraaaaaa

Presentation


Mitt namn är Alexandra Strolia,är en Amerikansk tjej på 17 år och bor i Gbg. Skriver om mitt galna liv, handikappade tankar,texter och känslor. Läs o Njut.

My life in Words Baby,
Now jump up lets get
CRAZY!

My Life,Your Entertainment!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards