AlexandraStrolia

Alla inlägg den 25 april 2010

Av Alexandra Strolia - 25 april 2010 15:15

FAAAAN VAD JAG SAKNAR GAMLA TIDER :'( ALLVAR,DET ÄR SJUKT!

Jag saknar allt så såå så såå mycket.

Jag saknar tiden då man gick ut varje dag,skrattade och kände Äkta glädje. Jag saknar tiden då man uppskattade verkligen allt man hade. Jag saknar mina barndomskompisar, Jag saknar när man inte behövde dricka med kompisarna för att ha kul. Jag saknar äkta vänskap. Saknaden gör såååååå ont när jag tänker tillbaks på alla minnen!


Jag skäms över mitt liv nu. Jag ogillar grovt hur allt har blivit. Man har växt ifrån så många människor. Alla nära vänner jag en gång i tiden hade är nu försvunna. Vänskapen man delade är förstörd..Man har helt nya liv.

Jag måste erkänna att jag har förstört mig själv mycket. Jag e verkligen inte nöjd med mitt liv,jag vill få allt det gamla tillbaks.


2008<3

  

  

 

  En film Jasmine gjorde till mig 2006<3


En film jag gjorde till Jasmine 2006..Haha!






Diana :(


 


Av Alexandra Strolia - 25 april 2010 12:55

Gooodmorning. Va skönt jag sovit..ljuuvligt. Fryser som en pungkula för den delen med..


Ge mig värme ist

  

Presentation


Mitt namn är Alexandra Strolia,är en Amerikansk tjej på 17 år och bor i Gbg. Skriver om mitt galna liv, handikappade tankar,texter och känslor. Läs o Njut.

My life in Words Baby,
Now jump up lets get
CRAZY!

My Life,Your Entertainment!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards